Mulla oli aamulla lämmöt vähän notkahtaneet alas, niin hetken jo ajattelin, että se oli siinä. Testi (alin) kuitenkin on vahvistunut. Dpo 12. Kp27(/28?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sushi on näissä tilanteissa aina hyvä ratkaisu.Dpo 15 kp29/26 Sofi one step 25 ja pc nega. Jokos olis tässä? Mä ajattelin mennä sushille.

Hyvä että pyörät pyörii, toivottavasti lääkäri palaa asiaan lähetenipun kanssa mahd. pian!View attachment 79352 View attachment 79353
Sama haaleus jatkuu.. tänään pc (ylempi kuva) haalistunut eilisestä, onestep vähän tummempi kuin eilen.
Hoitaja soitti äsken ja kertoi to (4+3) mitatun HcG n olleen 170, viikkoja vastaava. Pyysin lähetettä seurantakokeeseen, koska testit haaleita ja digissä liian vähän viikkoja. Kysyin myös olisiko mahdollista tarkistaa jo tällä viikolla, ennen kesäsulkua, että jos kohdussa jotain on, niin olisi oikeassa paikassa. Lääkäri soittaa myöhemmin.
On tää yhtä piinaa. Toi yksittäinen arvo kun ei tietenkään kerro mitään. Vahvin r-testikin osuu tolle verikoepäivälle.. Huomenna menen uudestaan mittauttamaan HcG, tuli lähetettä tai ei.
Kosmoskukalle testit näyttää hyviltä!
Peppipupulle tsemppiä ja herkullista sushi-hetkeä!
Miten muuten siellä seurantaa käytännössä hoidetaan kesäsulun aikana?
Argh mitä toimintaa. En käsitä mitä hyötyä yhdestä hcg-arvosta on raskauden seurannan kannalta ilman vertailukohtaa, pelkän hormonin olemassaolonhan näkee lähes kaikissa tapauksissa jo tikusta.Uskomatonta, mitään lähetteitä tai muutakaan apua/tukea/seurantaa ei Tayssista tippunut. He katsovat, että kaikki hyvin, kun toi eka HcG arvo normaali (vaikka sekin kyllä selkeesti alakantissa normiarvojen vaihteluvälillä). Ultraan viikolla 9. Voi morjens. Ei mitään järkeä tässä tilanteessa & tässä iässä jäädä van odotteleen!
Onneks oman pitäjän terkkarissa on ihana henkilökunta ja antoivat heti kaksi HcG mittaus lähetettä, vaikka vastoin heidän yleistä linjaa.
Toivoa on!! Hormonin nousu on yksilöllistäOlisikohan mulla enää mitään toivoa? Ihmetyttää kun etoo edelleen silleen aaltomaisesti ja röyhtäilen kokoajan... Kivan naisellista. Piikistä siis 16 päivää ja dpo kaiketi 15.
Paitsi että se 170 on ollut veren pitoisuus, ei virtsan, koska virtsaan raskaushormoni voi erittyä heikommin ja laimeus jne. Toivo ei ole vielä menetetty, odotellaan huomisen verikokeen tuloksia. Tsemppiä!Tarkistin just digin rajat. Raskaana 1-2 on 5-200, 2-3 on 200-20 000. 3+ yli 20 000.
Eli tuolloin 4+3, kun HcG ollut 170, on tilanne voinut olla vielä Ok. Siihen seuraavaan digiin, jonka tein 4+6, ois pakosti pitänyt tulla ”raskaana 2-3”, jos HcG ois normaalisti tuplaantunut. Se, että siihen tuli edelleen 1-2, kertoo samaa kuin noi tummumattomat testit. Raskaus tuskin etenee normaalisti, toisin kuin Tayssin mielestä.
Mitään vuotoa on turha odottaa vähään aikaan, jos tukilääkkeet jatkuvat. Huomenna verikokeeseen ja pe uudestaan. En tietenkään lopeta tukilääkkeitä, ennen kuin tilanne on selvä.
Sydämeni pohjasta tietysti toivon, että olisin väärässä, mutta valitettavasti näin tuskin on..
Tosi nopea kurkkaus tänne...olette mielessä. Pysyvät plussat kaikille!

Minä nyt en ainakaan viitsinyt pitkästyttää teitä mun haamuilla, jotka eivät muutu miksikään. Liian pienellä pidätyksellä tehty. Kolmelta yöllä kävin vessassa ja kuuden jälkeen nousin ylös. Vähän mietityttää kun noin haalea, mutta jospa huomenna. Tosi väsynyt olen ollut nyt pari päivää. Pakko ollut nukkua monet lyhyet päikkärit. Onneksi olen kesälomalla.Missä aamun testit???? Meidän yhteiset ilon aiheet, maalisplussat?