Peppipupu
Asioista perillä oleva
Mulla ei heru yhtään sympatiaa alkkiksille. Nuo pilaavat myös muiden läheisten elämän. Ja ilmatilankin. Kiva, että on maksettuja ihmisiä niitä sympatiseeraamassa. Oma kokemus on, että tietyssä pisteessä siitä ihmisestä ei kyllä ole mitään jäljellä. Ei lähes ihminen enää lainkaan.
Ja pahalta haisevia on kyllä toimistossakin. Valitsin pöydän ikkunan vierestä. Pesemättömät hampaat ja hiki haisee kyllä sielläkin.
Rehellinen eläimen haju ei kyllä yökötä.
Ja mä en pese muuta kun pellavaa 4o asteessa. Ei tule puhdasta ja kone kärsii. Kaikki 60 ja keskipitkä ohjelma. Tai sit saa vetää myrkkyä pesuaineen sekaan esim Vanish. Lakanat ja pyyhkeet ehdottomasti 90. Ja villapaidat takit jne käytän useaan kertaan, mitään iholla olevaa en todellakaan! Ja koneen pesu mahdollisimman usein.
Ja pahalta haisevia on kyllä toimistossakin. Valitsin pöydän ikkunan vierestä. Pesemättömät hampaat ja hiki haisee kyllä sielläkin.

Rehellinen eläimen haju ei kyllä yökötä.
Ja mä en pese muuta kun pellavaa 4o asteessa. Ei tule puhdasta ja kone kärsii. Kaikki 60 ja keskipitkä ohjelma. Tai sit saa vetää myrkkyä pesuaineen sekaan esim Vanish. Lakanat ja pyyhkeet ehdottomasti 90. Ja villapaidat takit jne käytän useaan kertaan, mitään iholla olevaa en todellakaan! Ja koneen pesu mahdollisimman usein.

en tiedä voiko enään huonommin asiat mennä, istukka kasvanut kohdunseinän läpi eli placenta accrenta. Sektioon tarvitaan suuri joukko lääkäreitä, verta 10 yksikköä ja aivan helvetisti onnea. Vauva selviää kyllä, mulle annettiin 50:50, vetää aika vakavaksi.