----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pernilla :) Onko sulla minkälaiset poppakonstit tässä kierrossa?

Mä aloitan letrot tänään. Ja kävin myös ravinneterapeutilla. Hän ohjasi ottamaan enemmän ravinteita ja mm. ottamaan lisää varsinkin A-vitamiinia.

Valoi uskoa, että raskaudun aika pian....ja mulle tuo ajatus = (jospa) tässä kierrossa!:joyful::cheers

Plussaa Pernilla tähän kiertoon!!:cheers:cheers:cheers
Kiitos samoin, Tähti! :hello2

Aika samoissa päivissä mennään.

Poppaskonstini on yksinkertaisesti kesä - rennompi fiilis, marjat, tuoreet vihannekset, uiminen ja liikkuminen luonnossa. Suosittelen :chicken:

Muokattu viimeksi:
Huii :scratch

En seurustelisi edes metrin päässä tuollaisten kanssa, eikä onneksi ole koskaan yksikään lähestynyt..

Sulla sellaisia tuttavia?

Sos.ja terveysalalla työskenteleville usein aivan arkipäivää. Plus kaikenlaiset eritteet ym. Normisettiä. :D

Joo koko kaverikööri. No ei tosiaankaan. Kyllä niitä vapaana tuolla kulkee.

Aika harvoin näkee. Enkä todellakaan jää juttusille näiden henkilöiden kanssa.

Onhan näitä laitapuolen kulkijoita aina jossain liilkkeellä ja tuoppaavat huudella kaikille ohikulkijoille tyyliin " tule juttusille"....

No thanks!:dead:

Sos.ja terveysalalla työskenteleville usein aivan arkipäivää. Plus kaikenlaiset eritteet ym. Normisettiä. :D

MiuMau79 :) Mitä yrität sanoa? Rankka työ, mitä siis työssä tapahtuu?
On jo hoitajan psyykekin kovilla:angelic:

Pahoittelen etukäteen!:depressed:

Ihmisiä ne on nekin.

Vastavirran akka :) Jospa hakeudut terveysalalle töihin?:rolleyes: Eikös sinulla ollut aikomus mennä jonnekkin töihin, kun kotona oleminen alkaa tuntua pitkästyttävältä.

Mä oon valitseva oman seurani suhteen, että karttelen kaikki tämmöiset ihmiset. Ja tämä on nyt ihan mun OMA mielipide.
Tottakai tunnen empatiaa haisevaa laitapuolen kulkijaa kohtaan.

Jokainen valitsee oman seuransa.

Minä ajattelen, että ne ihmiset ovat sairaita. Moni on siinä jamassa omasta syystään, monella taas elämä on potkinut hieman liian lujaa päähän. Jokaisella heistä on oma tarina. Haistella en heitä nenän edessä mielellään tahtoisi, mutta en myöskään kohtele heitä kuin ilmaa.

Vastavirran akka :) Miten olisi jokin sosiaali alan työ sinulle?
Vapaaehtoinen PunaisenRistin esim...?:rolleyes:

Ei tarvitse pahoitella, todellakaan.
En yritä sanoa, vaan sanon että ihmisryhmät mistä puhutte, ovat hyvin monille arkea työssään. Aivan sama ihmisarvo heillä kuin "haisemattomilla" ja samalla tavalla kaikkia tulee kohdella. Ei työssä valita keiden kanssa jutellaan, ketä hoidetaan, ketä kierretään kaukaa, kenen kakkoja pestään jne. Kuka tahansa voi joskus olla samassa tilanteessa että on apua vastaanottava osapuoli. :)

Kuinka kauan?

Sinä tiedät:laughing002

Olen yrittänyt ehdotella kaikkia ammattivaihtoehtoja jo aika useasti.

Jotta ei taas mene vänkäykseksi...
...niin oisko jollain täällä ehdottaa syntymäpäivä lahjaa 50-v. aviomiehelle, joka ei halua mitään?:rolleyes:

Ps. Parfyymiä hän ei ainakaan halua, koska pitää hienhajusta:laughing002

Riippuu vähän hajun tyypistä. Omille vanhemmilleni ja muille sukulaisille sanon aika herkästi, jos haju on paha eikä selkeästi johdu mistään tunnistettavasta. Se kun on yleensä lääkärissä käynnin paikka. Terveellä ihmisellä harvemmin on paha ominaishaju. Sukulaiseni kuitenkin huolehtivat hygieniastaan hyvin, joten huono hygienia ei ole hajun syy.

Isäni haisi todella pahalta vuosi sitten, ilmeisesti krooniset sairaudet eivät olleet tasapainossa ollenkaan. Nyt hän ei taas haise yhtään.

Minä en todellakaan valikoi seuraani sen mukaan, haiseeko joku vai ei, en osaa edes kuvitella sanovani sairaalle isälleni, että haiset niin pahalle etten ole teidän seurassanne. Edes parfyymin ylikäyttäjille en ole asiasta huomauttanut, vaikka he löyhkäävätkin ihan tahallaan, päinvastoin kuin sairaat.

Muokattu viimeksi:
Ei tarvitse pahoitella, todellakaan.
En yritä sanoa, vaan sanon että ihmisryhmät mistä puhutte, ovat hyvin monille arkea työssään. Aivan sama ihmisarvo heillä kuin "haisemattomilla" ja samalla tavalla kaikkia tulee kohdella. Ei työssä valita keiden kanssa jutellaan, ketä hoidetaan, ketä kierretään kaukaa, kenen kakkoja pestään jne. Kuka tahansa voi joskus olla samassa tilanteessa että on apua vastaanottava osapuoli. :)

MiuMau79 :) Todella arvostettavaa! Iso hatunosto sinne työssä raataville!:gen053

Minua ei hajut haittaa, ei ainakaan eläinten ja kyllä siellä kakkaa lentää!

Aina rapaa roiskuu, kun työtä tehdään, oli se sitten eläinten tai ihmisten kanssa toimiessa.
Jos pelkää hajuja liiaksi, on kykenemätön tekemään melkein mitään työtä.

Ihan on mulla asiat mallillaan. Tällä hetkellä en pyytänyt mitään neuvoja. Kiitos niistä kuitenkin.

Vastavirran akka :) Olehan hyvä. Tuskin kukaan tuputtaa. Ei laitapuolen kulkijakaan yleensä halua apuja, mutta joskus hänet huomataan ja kiittää jälkeenpäin:happy:

Ei minuakaan hajut haittaa. Raskaus kyllä herkisti hajuaistia ja hajut tulee kyllä voimakkaampina. Kieltämättä viikon keskieuroopasta tuleva rekassa istunut kuski haisee välillä aivan järkyttävälle, jos joutuu välillä asioimaan töissä ko tapausten kanssa. Sen on kyllä huomannut, että paikoissa joissa käyn niin ihmiset on selvästi vähentäneet tuoksujen käyttöä. Harvemmin törmää varsinkaan alle keski-ikäiseen joka haisisi hajuvedelle kilometrin päähän. Itsekin vahdoin kotona kaiken muun paitsi lattianpesuaineen hajuttomiin lapsen synnyttyä. Tykkään siivouksen jälkeen siitä todella miedosta kukkaistuoksusta.

Tähti, kun olette olleet pojan kanssa reissussa niin onko teillä vielä rinkkaa tai muuta kantovempainta mukana jossei ole rattaita? Meillä mukula ei meinaa enää istua rattaissa, mutta itse kävellessään sinkoilee mihin sattuu eikä tottele. Ajateltiin ehtiä edes ruotsin risteilylle kesällä niin mietin missä lasta kuljettaisi.

Takaisin