----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä otan kofeiinini kokiksessa. Jos juon kupin kahvia, kädet tärisevät ja sydän hakkaa, joten en ole kahviin juurikaan lähtenyt, paitsi jos työpalaverissa olen kaikista yrityksistä huolimatta ruvennut pilkkimään. Tämä on tapahtunut noin 3 kertaa elämäni aikana. Äärettömän noloa pilkkiä palaverissa, tosin sattuu sitä joskus muillekin.

Suski75 :) et ole ainoa....täälläkin tärisee, kahvi ei sovi, eikä ubiqinon. Liian kiihdyttäviä aineita.

Kahviin kyllä ajan kanssa tottuu, kun sitä juo....siedettävyys nousee.

Mutta olo on parempi ilman kahvia ja mitään kiihdyträviä aineita:laughing002

Mulla on muuten Letro - olot helpottaneet. Nyt tietty mietin, ettei ne sit auta mitään. Tänään eka pregcheck nega eli haamu. Tosin kp 8 ja epäilen että oviksen pitäisi näkyilla 13-14 jos sellaista nyt ikinä tuleekaan. Edelleen en ikänä koskaan ole saanut ovistestiin plussaa. Tosin tyttöjen yritysaikana en niitä ostanutkaan.

Mietin ke ultraa ja sitä pitäisikö pyydellä irroituspiiikki jos hyvä ja iso folli. Kun ei se kuitenkaan siihen laatuun sit auta. Tuleeko siitä jotain sivuoireita? Voiko sekoittaa jotain kropassa? Mitä mieltä olette?

Irrotuspistos taitaa olla aika neutraali tapaus, LH-piikki kun voi luomustikin olla aika pitkä (mulla joskus kirkuva ovisplussa tikussa kolmena päivänä, joskus haalistuu alle vuorokaudessa). Tästä pistoksesta ei ainakaan mulle oo tullut mainittavia oireita, eikä ole sekoittanut kiertoja osana ivf:ää. Hcg häviää melko nopeasti elimistöstä.

Mikäli et ole pitkään aikaan bongannut oviksen LH-piikkiä, ehkä vois olla hyväkin irrotella kunnolla (pun intended :p ), jos lääkäri sen sallii?

Muokattu viimeksi:
Mulla on muuten Letro - olot helpottaneet. Nyt tietty mietin, ettei ne sit auta mitään. Tänään eka pregcheck nega eli haamu. Tosin kp 8 ja epäilen että oviksen pitäisi näkyilla 13-14 jos sellaista nyt ikinä tuleekaan. Edelleen en ikänä koskaan ole saanut ovistestiin plussaa. Tosin tyttöjen yritysaikana en niitä ostanutkaan.

Mietin ke ultraa ja sitä pitäisikö pyydellä irroituspiiikki jos hyvä ja iso folli. Kun ei se kuitenkaan siihen laatuun sit auta. Tuleeko siitä jotain sivuoireita? Voiko sekoittaa jotain kropassa? Mitä mieltä olette?

Peppipupu :) Testaa rauhassa....Ovisplussa näkyy kyllä parin - kolmen päivän päästä!!:cheers

Irroituspiikistä voi tulla jotain pieniä oireita, koska on HCG hormonia...ei silti suurempaa.

Nyt jännätään sinun eka ovisplussa:cheers:cheers:cheers

Tsemppiä Peppipupu ovismetsälle. Toisaalta itse katsoisin ensimmäisen kierroksen vaan tikuttamalla ihan mielenkiinnosta. Vaan oikein hyvä vaihtoehto piikkikin on. Sama se, kunhan ovis tulee.

Sofi ja pc molemmat puhdas nega. Mut jos mulla aiemmissa raskauksissa on näkynyt haalea
plussa, kun menkat on ollu myöhäs, niin ei oo varmaan mikään ihme, ettei vielä näy plussaa,
kun nyt kp28/28-32.

Etoo nyt enemmän kuin eilen ja kohdun alueella vihloo ja nipistelee. Luulen, et kahvinjuonti
vähenee automaattisesti, kun siitä ei tule enää niin hyvä olo. Juon aamukahvin ja muuten
teetä :grin

Ostin nyt Vidan ubikinonia. 150mg kapseli, pakkauksessa 60 kapselia,16,95€. Paljon edullisempaa kuin esim. nuo Inocaps, joka maksaa lähes 40€/kk. Tietty hinta nousee, riippuen siitä, ottaako 1 vai 4 kapselia päivässä...

Ajattelin kans ottaa ton ubikinonin käyttöön, kun luomuyritys jatkuu. Ja jatkaa inocapsilla Donafertyä odotellessa kans.

Loppuviikosta pitäis olla viimeisen alkion siirto, jos selviää sulatuksesta. 5-päiväinen blasto. Vähän oon tässä kahden vaiheilla ollut, puhallanko pelin poikki. Kontrolliultrassa totesin lääkärille, että myöhäistä tämä tässä vaiheessa on, mutta kerron kuitenkin (taas), että nämä kaksi viimeistä lääkkeellistä kiertoa ovat olleet tosi epämukavat ja mm. maha koko ajan enemmän tai vähemmän kipeä. Kerroin, että olin kierron alkaessa viimeksi soittanut asiasta ja pyytänyt siirtoa luomukiertoon, johon lääkäri ei (taaskaan) suostunut.

Kysyin lääkäriltä (kontrolliultrassa siis) onko alkiolla edes mahkuja kiinnittyä, jos valmiiksi jo maha kipeä ja olo huono. Kerroin, että tiedän, että yleensä iäkkäillä lääkkeelliseen kiertoon paremmat mahkut, mutta itsellä säännölliset kierrot ja kaksi luomusti alkanutta raskautta viimeisen 1,5 v sisällä, mikä voisi puoltaa luomukiertoon siirtämistä. (Tämän kaiken olen selittänyt aiemmissa kierrossa lääkäreille myös). Tämän jälkeen lääkäri totesi, että jos haluan, niin voidaan jättää tämä hoitokierto kesken ja siirtää viimeinen alkio kesätauon jälkeen elokuussa luomukiertoon. Vastasin tähän, että juuri tämän takia olen yrittänyt asiaa aikaisemmin selvittää, koska tämähän tarkoittaisi nyt sitä, että tämä kierto menee täysin hukkaan, ilman mitään mahkuja, mikä tässä kohtaa (tässä iässä, tällä km- ja lapsettomuustaustalla) tuntuu todella viheliäisesti.

Toistaiseksi siis siirtoa kohti loppuviikosta ollaan menossa. Vielä voisin sen perua, jos haluan. Todella ärsyttävää, että jäin aivan yksin tämän päätöksen kanssa. Lääkäri ei millään tavoin kommentoinut, voisiko näissä omissa ajatuksissani ja tuntemuksistani olla perää. Jäi tunne, että en tullut kuulluksi ja kohdatuksi, vaan mut haluttiin vaan pitää etenemässä sillä liukuhihnalla millä homma etenee yleisen kaavan mukaan.

Toki ymmärrän, ettei julkisella voi vaatia samaa kuin yksityisellä, mutta tässä tuli tunne, että on enemmän vaan kyse liukuhihna-periaatteesta, koska yksilöllisen tilanteen huomioiminen ei tässä kohtaa olisi vaatinut erityistoimenpiteitä tai lisäkustannuksia.

Enpä tiedä mikä olisi viisainta. Toisaalta sais tän luvun päätökseen, kun vaan siirtäis nyt sen viimeisen alkion ja totesi siten parin viikon päästä, että jännä, ettei tämäkään kiinnittynyt. Toisaalta, jos tämä olisikin juuri se terve alkio ja menee hukkaan, kun ei näitten lääkkeellisen kierron sivuvaikutuksien takia ole suotuisat edellytykset kiinnittymiselle. Ja voihan se alkio kuukahtaa jo sulatukseen. Huoh. :sorry:

Helena mä en pääse yleensä testaamaan kun alkaa tiputtelemaan ja muutenkin on kellontarkat kierrot niin ei ole koskaan päivää enempää myöhässä.

Hippunen, aiotteko jatkaa hoitoja yksityisellä, jos tämä viimeinen ei onnistu? Toki mehän uskomme ja toivomme että tämä on nyt juuri Se Oikea!

Takaisin