Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

En oo kokeillu, oon koittanu hieroo noita akupisteitä mut ei auta :D

Onneks nää meidän pahoinvoinnit on se verran hurjia ettei kaikilla oo yhtä pahana :grin Ja joillain ei tuu ollenkaan. Veikkaan että jos mulla olis yks vauva masussa niin olisi lievänä että ihan tästä määrästä on vaan nyt, ja putkilo taiskin sanoa että on muutenkin herkkä oksentamaan.

Mutta mielummin näin kun ilman plussaa :Heartred
 
Mäkään en kokeillut rannekkeita, mutta jos tuun vielä joskus uudestaan raskaaksi niin varmaan ostan :hilarious: Ihan kaikki keinot käyttöön.. Se että auttaako ne sitten, on eriasia.. Mä ajattelin että kuitenkin loppuu ihan kohta pahoinvointi,niin en raaski tuhlata. Jatkui sit sinne viikolle 18 asti :wtf: Ja tosiaan oon ollut aina tosi herkkä oksentamaan muutenkin.

Mulla oli sokerirasitus viikko sitten, ja sen jälkeen pahoinvoinnit on vähän palannut! Ei siis todellakaan pahana,enkä ole kertaakaan oksentanut. Kahvin haju yököttää kauheasti, ja vähänkin pitempi ruokailuväli tekee heti huonon olon. Ja meillä itseasiassa tippui just kahvi, ja mulla nousi tätä kirjoittaessa oksennus kurkkuun..:grumpy::joyful: Ihanaa..

Mutta ehdottomasti minäkin kestäisin tämän uudestaankin pienen takia :Heartred
 
Hyvin täälläkin menee nyt 18+5 ja oon ehkä tuntenut jo ekoja potkuja tällä viikolla. :love7

Kyllä tuntuu aika rientävän nopeammin, kun lueskelee, miten teidän viikot vain vaihtuu ja raskaudet etenee:happy: Mua mietityttää toi pahoinvointi kyllä hieman, kun tosiaan syksyllä pitäisi vielä viimeistellä opiskelujuttuja ja en kyllä tiiä miten se sit sujuu, jos on koko ajan huono olo:nailbiting: ajattelen tosin, että ei nii väliä loppujen lopuks sillä pahoinvoinnilla ku jos vaa tärppäis, mutta totta kai toivoo, että se ois mahollisimman minimaalista pahoinvointia sit. Onko teillä muuten kokemusta pahoinvointirannekkeista, että onko auttanu vai ei?o_O

On sitten meitäkin joilla ei oo pahoinvoinnista taikka oksentelusta tietoakaan. Nostan kyllä kaikille pahoinvoinnista kärsiville hattua.
 
Niimpä, ei sitä voi etukäteen tietää millainen olo tulee olemaan. Mitä kaikkea ootte muuten ostanu jo vauvaa varten?:grin Osa varmasti jo enemmän, toiset vähemmän, mutta kiva ois kuulla, mitä kaikkee ootte hommannu. Ite kun näkee kaupassa jonkun kivan vauvatavaran, niin tekis kyllä hirveesti mieli jo ostaa vaikkei ole edes raskaana vielä. Saa nähdä millainen ostohimo sitten iskee, kun on raskaana:woot:
 
Me ollaan saatu tosiaan mun siskoilta tosi paljon (vaunut, 2 sitteriä, syöttötuoli, vauvan leluja, potta, petivaatteita, makuupusseja, paljon pieniä ja vähän isompiakin ulkohaalareita,peittoja, ruokalappuja, paljon 60-80 cm vaatteita ja en nyt edes muista mitä kaikkea) ja edelleen tulossa ainakin amme, 50-60cm vaatteita jne.

Itse ollaan ostettu lipasto vauvan vaatteille ja muillekkin pienille tavaroille. Ja oisinko ostanut kaksi bodya ja yhdet housut :grin Sisko sanoi että odottaisin siihen asti että hän antaa ne pienet vaatteet ensin (hänellä parin kk ikäinen vauva itsellään ja alkavat just jäädä pieniksi), ja katsoisin sit että paljon vielä ostan ja mitäkin. Sit otettiin äitiyspakkaus ja tänään ois tarkoitus hakea hoitopöytä. Ensi kuussa varmaan sit hankitaan pinnasänky ja pikkuhiljaa loput tavarat mitä tarvitaan :happy:
 
Muokattu viimeksi:
No... Meille ei tuukkaan kolmosia :sad001 Jäljelle jäänyt kuitenkin voi hyvin. Huomenna 14+0 ja oksennan vieläkin. Tuli sellanen pieni tauko mutta alko uudelleen. Oon saanu syötyä kuitenkin enemmän ja yleisvointi vähän parempaan suuntaan.

Tilasin just pari mekkoa kun kaverilla on juhlat kesäkuussa, on muuten vaikee löytää äitiysmekkoja! Olihan niitä kivoja mutta hinta oli yli 100e niin en ihan sitä investoi mekkoon mitä käytän ehkä pari kertaa. Mutta tilasin sitte kaks trikoomekkoa niin niitä voi käyttää ihan arkenakin, parikymppiä kpl :)
 
Voi ei dadapls, mulla ei löydy oikein edes sanoja, paitsi tietenkin paljon voimia surusta toipumiseen :sorry: Onneksi kuitenkin yksi pienistä on kunnossa:Heartred


Mulla 28+1 tänään, ja ei oikein mitään uutta viimekerrasta kun kirjoitin. Oon ollut nyt viikon kauheassa flunssassa, ja kun ei oikein mitään apuja, edes nenäsumutteita yms saa käyttää niin vähän hankalampi tauti kun yleensä. Ainut uusi asia jonka olen huomannut on pojun hikka. Hikkailee päivittäin moneen otteeseen pitkiä pätkiä :Heartblue
 
Kiitos :sad001 Kunhan nyt tämän saisi syliin asti, ei kestä enää sydän enempää :oops: Onneksi taivaassa on hyvä olla :Heartred

Siis mitäää? Viimenen kolmannes jo :eek: Mihin aika menee.. Kohtahan nää täyttää vuoden :hungover::grin
 
Dadapls voi ei, paljon voimia sinne :sorry::Heartred
Vaan kylläpäs sullakin on jo viikkoja kertynyt :)

Putkilo kiva kuulla että siellä sujuu kaikki flunssaa lukuun ottamatta hyvin! :grin
Toivotaan ett paranee pian. :rolleyes:

Mulla on nyt 21+4 ja 2 päivän päästä rakenneultra, jännittää! :nailbiting::hilarious:
 
Joo heti kertomaan :eek: Mitä veikkaat että näkyy, et tainnu tietää sukupuolta vielä?

Mä löysin ihmeparannuksen :D Mineraalivesi! Join sitä _paljon_ ja siihen loppu oksentelu. Vielä on huono olo sillon tällön ja bussissa on tuskasta olla mutta tosiaan pahin meni ohi yössä. Heräsin aamulla sillee ”häh” kun ei tarvinnutkaan juosta heti vessaan :grin Veikkaan että oli ainakin magnesiumin puutetta, sitä kun raskausvitamiinissakin on vain 24% päivittäisestä tarpeesta. Miten vaan, ihanaa että auttoi. Nyt juon sitä 1L päivässä suunnilleen en uskalla olla ilman :hilarious: Ja nyt syöminen auttaa oloon, ennen kun se pahensi. Aamupalaa syöny nyt 3pv putkeen :eek: Tosin yli tunti siinä menee mutta kuitenkin!
 
Hei tosiaan ultrassa käyty ja saatiin uus ultra aika 31 viikolle ku seurataan kasvua ja jotain istukkaan liittyvää virtausta. :wideyed:
Muutoin kaikki oli kunnossa ja tyttö painoi 405g.:Heartred:love7
Pitää käydä myös verikokeissa mun maksa sairaudentakia.
 
Hei tosiaan ultrassa käyty ja saatiin uus ultra aika 31 viikolle ku seurataan kasvua ja jotain istukkaan liittyvää virtausta. :wideyed:
Muutoin kaikki oli kunnossa ja tyttö painoi 405g.:Heartred:love7
Pitää käydä myös verikokeissa mun maksa sairaudentakia.

Oi onnea :love017:dummy1:
 
Hei tosiaan ultrassa käyty ja saatiin uus ultra aika 31 viikolle ku seurataan kasvua ja jotain istukkaan liittyvää virtausta. :wideyed:
Muutoin kaikki oli kunnossa ja tyttö painoi 405g.:Heartred:love7
Pitää käydä myös verikokeissa mun maksa sairaudentakia.

Ihanaa! Onnea :Heartpink
 
Takaisin
Top