Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Ei puhuttu, mutta etsi se kumit kaapista kun niille oli käyttöä. Tai siis sen mielestä käyttöä. Olin huomaavinani pientä epäröintiä siinä kaapilla :rolleyes:
Sanoin mä aamulla ennen kuin lähti töihin, että ei ole vastannut mitään mulle. Virnuili vaan vaivautuneena, kun muistutin vielä mihin kysymykseen. Sanoin, että ymmärrän kyllä jos ei tahdo, ja sekin on ihan okei. Että ei tarvii just nyt tällä hetkellä vastata, mutta että tarviin suoran vastauksen, että osaan päästää sit irti siitä ajatuksesta :)
Ei oo vastannut, kysyn varmaan huomenillalla sit uudestaan. Miettiköön nyt rauhassa.
Menkat onkin nyt pahimmillaan, että ei siitä vastauksesta mitään hyötyä muutamaan päivään ole kuitenkaan :hilarious:

Pienet on kyllä niin reppania, kun ovat kipeitä :sorry:
Paranemisia sinne!
 
Me saatiin miehen kanssa puhuttua, ja ei tule kolmosta meidän perheeseen :sad001
Ainakaan lähivuosina.

Kovempi paikka kuin odotin, vaan minkäs teet! Mä tahdon, mies ei, mun täytyy joustaa.
Tosi tympeetä, kun jo luulin että mahdollisesti hänkin haluaisi.

Nyt vaan koittaa nauttia vielä tästä ajasta mitä kotona olen, koska nopeesti menee tää vika hoitovapaa ohi.
 
Joo olin ajatellut seuraavasta kierrosta soittaa polille pas-aikaa mut katotaan nyt eka miten käy tän kanssa :bag:
 
Se tunne, kun ensimmäinen perheessä alkaa oksentaa ja itse yrität kiireellä valmistella kaiken siihen kuntoon, että kun itse saat sen taudin. Tiskikone tyhjäksi, uudet tiskit koneeseen ja kone päälle, pyykit koneeseen ja kuivat kaappiin, käsidesi esille, ruoka valmiiksi tälle illalle ja huomiselle päivälle. Vielä vessan kuuraus kloriitilla ja kasa pyyhkeitä pöydälle siltä varalta, että yöllä on mun vuoro halata pönttöä. Ja tyypillistä, että mies on viikon työreissussa ja minä yksin lasten kanssa... :puke_r Leivoin mutakakkua niin kämppä haisee paremmalle. :grin
 
Yyh.. viikon sitä vatsatautikiirasta "nauttineena" en voi muuta kuin toivottaa tsemppiä!
Me ollaan hengissä. Pyykkikone laulaa ja toinen lapsi nukkuu, kun oksensi koko yön. Ollaan oltu aamupäivä pihalla vesipullo mukana. Nurmikko on "laatoitettu". Lapsi halusi ulos raittiiseen ilmaan, istuskeltiin pihakeinussa ja juteltiin mukavia. Kyllä tämä tästä. :)
 
Tervehdys!

Palailen takaisin foorumille piiiiitkän tauon ja pohdinnan jälkeen.

Olen antanut itselleni luvan nyt kuumeilla kolmatta lasta meidän perheeseen. Olen pitkään kieltänyt itseltäni sen "ilon", mutta viimeaikaiset sattumukset ovat saaneet minut pohtimaan omaa elämää, meidän elämää ja tulevaisuutta, ja tässäpä sitä nyt sitten ollaan.

Mieheni on kovasti kolmatta vastaan, mutta olen ollut huomaavinani että hänkin miettii asiaa toisinaan. Siksi "sympatiseeraan" flikkaa tuossa muutama viesti ylöspäin. Voi olla, ettemme pääse tässä lapsiasiassa yhteisymmärrykseen mieheni kanssa koskaan, mutta kroonista kuumeiluahan se ei estä. :wink
 
Tuun tänne kans uutena :) Meillä ei varmuutta ihan yrittämisestä ole ensi vuodelle epävarma olo halutaanko edes raskautta edes yrittää kaiken vastoinkäymisten ja nykyisten huonosti nukutun yöitten lisäksi/jälkeen. 01/16on esikoinen kohtukuolema sai alkunsa viimeisestä (3)inseminaatiosta. Toinen 3/19poika sai alkunsa toisesta (2)ivf hoito kierrosta ensimmäisestä (1)tuoresiirrosta.Kaikkineen koko yritystä oli 6v ennen kun syliin tuli vauva. Saman verran yritystä emme jaksaisi enää söi niin paljon elämää :sad001 eikä niin pakkomielteistä yritys varmasti tulisi olemaan kun on jo ennestään yksi ja jos hoidot eivät tehoaisikaan tällä kertaa ei pettymys olisi niin suuri tällä erää. 1v synnytyksestä mahdollista päästä uudestaan hoitoon ja saada kaikki kolme uutta ivf hoito kiertoa. Ajattelee vain tulevaa uusiutuuko uudestaan keskosuus ja pitkä vuodelepo sairaalassa, vaikka seuraaviin raskauksiin seuranta on tiuhempaan kuin normaalisti. Jos hoidot tehoaisi heti keväällä niin kaksi pikkusta olisi ja keskuudesta johtuen on seuranta käyntejä ensimmäisinä vuosina ja huomiota muutenkin Keskonen tarvitsee olisinko ihan 100%kykenevä myös tällä nykyiselle kaikkineen raskaus oireiden keskellä jos sattuisi paha pahoinvointi jakso tulemaan. Pelottaa kaiken keskos uuden ja vuodelevot lisäksi, että nämä kovasti valvottavat yö heräilyt uusiutuvat siis koliikki ja huonosti nukkuva lapsi :sad001 Toisaalta houkuttelee palamaan kouluun aikataulun mukaisesti vuonna 2022 ja jos 2020 tärppäisi hän olisi alle 2v päiväkodissa mikä ei mikään mahdoton ajatus olisi sekään.
 
Mä olen lueskellut teidän juttujanne aina välillä, pitäähän sitä itseään kiduttaa tän kroonisen kuumeensa kanssa :rolleyes:

Me ei olla vauvasta nyt puhuttu. Paitsi sen verran, että mä vähän itkin viime menkkojen alkaessa, koska välillä ottaa kovemmin, välillä ei juuri vaivaa.
Ihan ehdoton EI mies ei välttämättä ole, kun on menty muutaman kerran ilman ehkäisyä, kun kaapista kumit loppu. Vaikka oonkin suurinpiirtein kierrostani selvillä, että ihan niinä tärppipäivinä ei tietenkään.

Nyt mulla on ollut jotenkin kumma olo viime aikoina. Menkat ei ole vielä päivääkään myöhässä, mutta olo vaan on.
Tein herkän testin, ja kyllä siinä mun mielestä tooooosi haalea viiva on :wideyed:
En vielä innostu, ennen kuin on menkat myöhässä.
Ja miehelle en kerro, ennenkuin on ihan varmaa. Miehellä on ollut todella raskas kesä läheisen kuoleman, muuton ja töiden kanssa. On vastaavan asemassa kesän, joten ei ole vapaatakaan voinut pyytää. Loppuun vielä palaa, jos epäilyistäni kerron :shy:
 
Flikka, täällä ihan sama tilanne :rolleyes: tikku näyttää plussaa vaikka mies ei vielä ollu suostuvainen kolmoseen, illalla näkee mitä tuumaa kun pääsen kertoon :bag: ite kerinny 2pv sulatella kun oon ollu reissussa, ni tokihan tää ajotus nyt tuntuu ihan täydelliseltä vaikka nuorempi harmillisesti ehtii täyttä 3 ennen seuraavan la:ta, joten tuet menee uusiksi :shy:
 
Kaku15 onpas hauskaa, että joku niin samadsa tilanteesa :grin Ja samaa minäkin kerkesin harmitella, että ihan parista kk kiinni, ettei kerkiis samoille tuille :rolleyes:
Huomenna aamusta uusi testi, kattoo joko kerron sitten miehelle, vai odottelenko muuton yli. Jotenkin tuntuu pahalta pantata mieheltä tietoa, mutta kun toinen on niin lopussa jo ennestään :sad001 Että onko tää nyt sitten se viiminen, mitä vaaditaan :sorry:
 
Tsempit flikka ja Kaku teille, kun kerrotte miehillenne.
Varmaan hetkisen vaatii sulattelua, eikä helpolta kuulosta tilanne, mutta eiköhän se kuitenkin iloinen yllätys ja asia lopulta ole! :happy:

Meillä oli vähän vastaava tilanne joulukuussa kun sain ylläriplussan. Oltiin juuri muutettu 100km päähän tukiverkosta miehen töiden ja opintojen perässä.
Itkin ensimmäiseksi järkytystäni, mutta hetken sulateltua oli kyllä iloinen asia. Valitettavasti meni kesken. :sorry:
Mutta sen jälkeen ollaan kuumeiltukin enempi, kun tavallaan teki jo sen ajatustyön tulevan kannalta, vaikkei silloin ollutkaan ihannetilanne.
Nyt varmaan virallinen yritys alkaa sitten loppuvuodesta. :)
 
Mä just mietin et jos tästä ei nyt vauvaa syliin asti tulekaan, ni kummasti se ajatus ja toive kolmosesta on nyt varmistunu kun pitkään täs empiny et haluaako lähteä enää uudelle kierrokselle. 2v ja 4v on nyt jotenki todella raskaita ja uhmaa kaikesta ja kuitenki ne vauva-ja pikkutaaperoajan jutut on ohitettu ja elämä sillee helpompaa :rolleyes: mut kyllä, kyl se vauvan kaipuu syliin saa tissit särkemään :shy:
 
Mä just mietin et jos tästä ei nyt vauvaa syliin asti tulekaan, ni kummasti se ajatus ja toive kolmosesta on nyt varmistunu kun pitkään täs empiny et haluaako lähteä enää uudelle kierrokselle. 2v ja 4v on nyt jotenki todella raskaita ja uhmaa kaikesta ja kuitenki ne vauva-ja pikkutaaperoajan jutut on ohitettu ja elämä sillee helpompaa :rolleyes: mut kyllä, kyl se vauvan kaipuu syliin saa tissit särkemään :shy:

Niin samat ajatukset täällä!
Meilläkin siis 2v ja 4v, joten samaistun hyvin. :grin
Välillä kyllä vieläkin tullut ajateltua onko sitä aivan kaheli, kun vielä aikoo niihin vauva-aikoihin palata, mutta se toive kolmannesta on niin vahva (etenkin tuon menetyksen jälkeen) Ja mullakin alkaa ikää olla +30. Nyt valmiiksi jo vähän pohdituttaa isompi ikäero, kun tulisi arviolta 5v. ja 3v. Tuo 1v11kk oli jotenkin niin näppärä vaikka aika ajoin raskaskin. :p

Mutta niin , tarrasukkia hirmusti sinne! :love7
 
Takaisin
Top