Yritystä odottavat

Tervetuloa oman elämäni sankaritar! :happy: Onneksi miehesi ei jyrkästi ole sillä kannalla ettei toista lasta enää. Ihan lupaava tilannehan tuo on kun ei ole ehkäisykään käytössä, toivotaan sitä plussaa. :) Voisitkohan kysyä mieheltä varovasti, mitä mieltä hän olisi niistä keltarauhashormooneista jos hakisit?

Paranemisia Vargynjan sairastupaan! Onpas kurjaa että taas iski rauti :sad001

tiada, Miten koiravauvalla on mennyt ensimmäiset päivät? :happy: Kysyinköhän jo aiemmin rotua, mutta en ainenkaan muista? :)

Enni, Jes, onnittelut uudesta kierrosta! Nyt vaan sitten peitot ahkerasti heilumaan. :wink

Täällä meni oudot menkat taas kerrassaan ja oon viimeiset 4 päivää ollut ihan todella itkuherkkä, sekä mulla on menkkajomoja vaikka vuoto jo loppui. Jos en tietäis paremmin ja olisi siis testannut, olisin varma raskaudesta. :nailbiting:
Täytyy yrittää saada vaikka gynelle lähetettä, jotta tää mun temppuile kroppa saataisiin nyt aisoihin. :grin
 
Enni ollaan oltu joo. Pari vuotta meni ja täällä sitä taas pyöritään :Heartred

Miilu olen sitä mielessäni pyöritellyt ja ajattelin vielä hetken odottaa ja antaa miehelle miettimisaikaa. Mutta jos ei ala mitään tapahtua kesän aikana niin viimeistään syksyllä sitten nostan kissan taas pöydälle :angelic:
 
Miilu olen sitä mielessäni pyöritellyt ja ajattelin vielä hetken odottaa ja antaa miehelle miettimisaikaa. Mutta jos ei ala mitään tapahtua kesän aikana niin viimeistään syksyllä sitten nostan kissan taas pöydälle :angelic:

Se kuulostaa varsin hyvältä ja toivottavasti syksyn mittaan asiat selkiytyvät. Jospa mies näyttäisi vihreitä valoja. :)
 
Ainiin, en jaksanut alkaa taistelemaan tk lääkärini kanssa, vaan etsin nyt yksityistä endokrinologia näiden kilpirauhasvaivojeni kanssa.
Tk lääkärin mielestä kun mun arvoissa ei oo mittään vikkaa ja vissiin viis oireista. :bored:
Ja jopa miehen lääkäri sanoi että tsh täytyis olla 1-2. Etenkin pienempi jos toiveissa raskaus.
 
Mä oon täys hullu varmaan mut oottelen kans jo malttamattomana yrityksen alottamista, vaikka siihen menee vielä vajaa vuosi :grin: ja olishan tämä tulevaki hyvä saada synnytettyä ensi..

Miitu oon kuullu monilta samaa, että pitäny mennä yksityiselle että saa oikeasti apua kilppariarvojen kans. Tuntuu että tkta ei kiinnosta. Tsemppiä!
 
Jahas, jos sitä iteki liittys keskusteluun johonki ketjuun. tämä ketju lähimpänä todellisuutta kun huomaan vauvakuumeen iskeneen, vaikka lapsiluvun piti olla jo täys erityisesti junnun (2v3kk) vaikean vauvavuoden jälkeen mut mitkä lie hormonit menny sekasi ku kolmonen alkanuki tuntua varteenotettavalta vaihtoehdolta :) hups. Mies on kyllä edelleen sitämieltä et kaks riittää ni kuumeillaan nyt sit vaan toistaseksi :angelic:
ja tuonne aiempaan kommentti et todellaki tiiraan raskauskalenteria ja mietin millon mitäki vois tapahtua, erityisesti jos töissä vkäyrä tapissa niin haaveilen millon äloma vois alkaa.. ja tuota haaveillu jo pitkään ennen kun ees hyväksyin ajatusta vauvakuumeesta:stop::sorry::shifty:kuin niin työt tökkii vaik oon elokuus palannu töihin ja teen vaan 30h/vk o_O
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa kaku. :) Toivottavasti mies näyttää pian vihreää valoa.

Koiraroduista en mitään tiedä, mutta koiravauva kuulostaa kivalta. :) Toivottavasti pian yöt rauhoittuu sen kanssa.

Kiitos miitu. Me aletaan olla voiton puolella taas. Poika on jo ihan terveen oloinen. Itse aika väsyksissä, mutta muuten ok. Tsemppiä sinne kilpirauhastaisteluun. Tympeää tuollainen, kun tk-lääkäriä ei kiinnosta. :meh: Toivottavasti löydät yksityiseltä puolelta hyvän lääkärin.

Mikäs viikko sulla on menossa niemja? :)

Enni, jee. Toivottavasti mies on suostuvainen sänkyyn. :)

Mua alkaa nyt vähän ihmetyttää. Olin bongaavinani oviksen ja siitä on jo yli kaksi viikkoa eikä menkkoja näy. En oikein usko että ois kumin kanssa tärpännyt, mutta johan kohta pitää testata jos ei mitään tapahdu. :scratch
 
Nyt on menos 34+5, että vielä olis viikkoja :D kuopus syntyi 37+1 ja esikoinen 39+0 että kumpa ei yli menis.

Vargynja testaamaan vaan! Onhan kumitki viallisia :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1557504371.911915.jpg

Tässä on Bella :) hänestä tulee n.45-60 kg
 
Onpas Bella söpö. :love7 Ei ihan pikkukoira taida ollakaan.

niemja, joko sä niin pitkällä. Loppusuora häämöttää, vaikka onhan siinä vielä useampi viikko. Tsemppiä viimeisille viikoille! Kai sitä pitää käyttää viimeinen vanhentunut testi pois. Vaikka voi olla että sitten jos siihen tulee nega pitää hakea vielä uusi testi, kun jää miettimään johtuuko nega testin vanhuudesta. :hilarious:
 
Tiada, Onpas hän suloinen, kasvaa hieno neiti :) Aattelin jo heti kun luin leonbergin ja belgianpaimenen että oooh :smiley-angelic003

Miitu, Tosi tympeetä että tk lääkärit tommosia. Meillä mies just tänään hhoputti minua kahden häiritsevän luomen leikkuuseen aikaa varaamaan. Ei kiinnosta yhtään, kun ei ikinä saa aikoja. Kerran jo soitin niin käski soitella syksyllä uudestaan.

Täällä on kevään ensimmäinen ukkonen! :) Ja hirmuinen kaatosade.
 
Ostin höyrypäissäni vielä royal geleet, en oo niitä koskaan kokeillu. Tietääkö joku, pitääkö niitä syödä koko kierto vai vaan johonkin tiettyyn päivään asti? Nyt on mammavitsku, foolihappo ja nuo uudet.. Vauva tänne kiitos :dummy1:
Mä taisin syyä kuopuksen plussauskerralla ovikseen asti..en nyt kuitenkaan ihan 100% varmuudella muista mutta en kyllä tainu koko kiertoa käyttää ko muistan et niit jäi aika paljo sit ylimääräseks ko plussasinki.
 
Varailin nyt aikaa gynelle, joka erikoistunut myös lapsettomuusasioihin ja on naistentautien ja synnytysten sekä gyn.endokrinologian erikoislääkäri. Joten luulen hänellä ainenkin olevan hallussa jotain tietotaitoa.
Haluan samalla tarkistaa että kaikki on ok muutenkin tulevaa mahdollista raskautta ajatellen. :)
Todella tympeää ettei julkisella haluta hoitaa! Mutta valitettavasti tämä on niin yleistä, etten edes yllättynyt.


Onpas siellä jännät paikat Vargynja! Ehkä tosiaan voisi olla aiheellista ostaa testi, eihän ne kumit lainkaan ole 100% varma ehkäisykeino. :wink

Voi mikä suloisuus teidän koiravauva tiada!! :love7

niemjalle tsempit loppumetreille! :happy: Tuntuu että aika menee kuin siivillä, kun ihmiset täällä ilmoittelevat raskausviikkojaan ja tuntuu että vastahan sitä ilmoitettiin että noh, nyt tärppäsi. :)
 
Ostin höyrypäissäni vielä royal geleet, en oo niitä koskaan kokeillu. Tietääkö joku, pitääkö niitä syödä koko kierto vai vaan johonkin tiettyyn päivään asti? Nyt on mammavitsku, foolihappo ja nuo uudet.. Vauva tänne kiitos :dummy1:

Mä taisin esikoisesta syödä niitä ihan koko kierron eli aloitin heti kun ostin kierron alussa ja söin purkin loppuun vaikka plussa tulikin. :angelic:

Mäkin aloitin jo foolihapot, niitähän onkin hyvä syödä jo hetki ennen kuin tärppää. Oon jostain syystä ollut tosi herkillä viime viikot, vähän kaikki pistää itkettämään :wideyed: Mistä lie johtuu, alkoi ennen menkkoja jo ja jatkunut menkkojen jälkeenkin. Vauvakuumeen aiheuttamia valeraskausoireita? :wacky:
 
Tein eilen sen vanhan testin. (Ostettu siis ennen kuin elämä pisti yrityksen pitkälle tauolle ja parasta ennen päivä on jo ohi). Negaa näytti, mutta vuoto loistaa yhä poissaolollaan. Ei edes valkoisten alushousujen karma auta. :grin Pitää ilmeisesti hakea tuore testi huomenna. Tänään olo ollut aika äklö. Voisi oireilla joko alkavia menkkoja tai sitä että ne ei kuitenkaan ala. Hittovie, kuitenkin taas kroppa kiusaa ja kierto on enemmän sekaisin kuin uskoisikaan.
 
Takaisin
Top