Raskaaksi 2019

Taas on laitettu rojut torveen. :sign17:sign19 Tässä kierrossa otin käyttöön omenaviinietikan. Otan ruokalusikallisen veteen sekoitettuna aamuisin. Taas piinaillaan seuraavat 2 viikkoa. :cool:

Hyhhyh, omenaviinietikka, ajatuskin kuvottaa:)) mutta onhan tässä matkan varrella kokeiltu yhtä ja toista, mihin tää omenaviinietikka auttaa?:)

uteliaisuuttani tässä kyselen, vaikkakin mun seuraava osoite on lääkäri toukokuun alussa, mikäli tästä(kään) kierroksesta ei plussaa heru. Pakko pyytää jotain kemiallista kierron tueksi, kun noi tiputtelut alkaa niin ajoissa. Ei kyl yhtään huvittais mitkään lääkkeet...:( kumpa vaan tää kierto sujuis suunnitellusti:)

Äh, tuleeks siitä jotain ärtsyjä sivuvaikutuksia? Mulla kyllä on välillä niin paha pms, että kaipa siinä sivussa jokin muukin hormoniketutus menisi:))

Deedee, kiva kun palasit, mietinkin tuossa ihan äskettäin mitä kuuluu:) ei oo yhtään noloa, parempi käydä varmistamassa, ku että jos oliskin ollu ja pahassa tapauksessa saanut isoa vahinkoa aikaan.

Kivaa, täällähän on taas monta just oviksen ohittanutta. Kiva piinailla yhdessä:) keskimäärin joku viis-kuus plussaa on ryhmään tullu per kuukausi. Voi kumpa tässä kuussa olis oma vuoro:)
On kyllä kivaa että täällä kohtalotovereita :) Itselläni on luultavasti dpo 3, nyt pitäisi taas keksiä paljon tekemistä että aika kuluisi nopeasti ja pääsisi testailemaan :)

Onko täällä muut muuten kokeillut vehnänalkioöljyä? Minulla sen aloittaminen aiheutti sen, että viime kuussa ovulaatio tuli viikon myöhässä ja kierron pituus venyi myös viikolla eli oli 34 päivää. Tässä kuussa ovulaatio tuli myös myöhässä eli kp18, eli luultavasti kierto venyy 31 päivään. Muuten minulla on ollut vuosia 27-28 päivää kestävä kierto, joka on joskus harvoin heittänyt päivällä suuntaan tai toiseen. Ovulaatio minulla on normaalisti kp 13-14 :wideyed:

Saako liittyä seuraan? Meillä alkoi nyt yk3. Pillerit jäivät tammikuussa käytöstä ja nyt kp5. Edellinen kierto oli luultavasti ovuloimaton ja venyi pitkäksi, mutta tämä kiertohan on taas uusi mahdollisuus... :smiley-angelic001

On kyllä kivaa että täällä kohtalotovereita :) Itselläni on luultavasti dpo 3, nyt pitäisi taas keksiä paljon tekemistä että aika kuluisi nopeasti ja pääsisi testailemaan :)

Onko täällä muut muuten kokeillut vehnänalkioöljyä? Minulla sen aloittaminen aiheutti sen, että viime kuussa ovulaatio tuli viikon myöhässä ja kierron pituus venyi myös viikolla eli oli 34 päivää. Tässä kuussa ovulaatio tuli myös myöhässä eli kp18, eli luultavasti kierto venyy 31 päivään. Muuten minulla on ollut vuosia 27-28 päivää kestävä kierto, joka on joskus harvoin heittänyt päivällä suuntaan tai toiseen. Ovulaatio minulla on normaalisti kp 13-14 :wideyed:

Mä oon pari viikkoa käyttänyt vehnänalkioöljyä ja viimeisin kierto oli 31 pv. Mulla kierrot yleensä 29-32 pv, et ei ainakaan vielä näkynyt pidentymistä. Mielenkiintoista nähdä, miten nyt käy o_O

Meil olis nyt yk5 menossa. Vielä en oo huolissani, kun esikoinen sai alkunsa yk6:sta. Mut kohta alkaa kyl jännittää, jos sen yli menee, kun ei oo tottunu odottaa pidempään :smiley-ashamed008 Vaikka ihan hyvin tässä nyt pärjää odotellessa, kun voi jännätä teidän muiden puolesta :grin

Hep! :hello2 Mitään vaikutusta en kyllä huomannut kiertoon tai muutenkaan. Osalla tehnyt ihmeitä iholle, oma nahka on edelleen kuiva ja kiristävä:bored: Ilmeisesti E-vitamiini on se ihmeaine tuossa. Itsellä sitä tulee myös royal geleestä, jota sorruin kokeilemaan...

Mulla kanssa toi gelee oli tässä kierrossa ekaa kertaa, että sitä kautta tulee vehnänalkioöljy. Huomioita, selkemmät ovistuntemukset ja vahvammat kynnet.

Söin kylläkin vaan ovulaatioon saakka. Nyt dpo2:)

Oikeesti! Ette usko, ekat veret check (dpo2, pari(kymmentä) kirosanaa)! Onkohan mulla keltarauhasta ollenkaan....

Mulla on E-vitamiini/vehnänalkioöljy, foolihappo, sinkki, magnesium ja omenaviinietikka käytössä. Kaksi ensimmäistä lasta tärppäsi alle puolessa vuodessa. Nyt ollaan yritetty yli vuosi. Lääkärissä käyty ja mitään vikoja ei ole. Sain Letrozolit boostaamaan ovulaatiota. Ei hyötyä.

Mulla on E-vitamiini/vehnänalkioöljy, foolihappo, sinkki, magnesium ja omenaviinietikka käytössä. Kaksi ensimmäistä lasta tärppäsi alle puolessa vuodessa. Nyt ollaan yritetty yli vuosi. Lääkärissä käyty ja mitään vikoja ei ole. Sain Letrozolit boostaamaan ovulaatiota. Ei hyötyä.

Meil tärppäs kaikki nopeesti. Esikko yk6, keskimmäinen tuulimunan jälkeen yk1 ja kuopus yk1. On se niin yksilöllistä jokaisella ja joka lapsen kohdalla. Mulla ei aiemmin ollut käytössä mitään foolihappoja sun muita. Nyt on, et nähtäväks jää, auttaako. Vielä ei oo tärpänny..

Mulla onkin aika ens kuun alussa. Nopee google, kohdun sairaudet, endo, adenomyoosi, vaihdevuodet, kilpirauhasen toimintahäiriöt, hormonihäiriöt.... Että jee

Mulla onkin aika ens kuun alussa. Nopee google, kohdun sairaudet, endo, adenomyoosi, vaihdevuodet, kilpirauhasen toimintahäiriöt, hormonihäiriöt.... Että jee

Toivottavasti selviää, että mikä on vialla ja se olisi sitten helposti hoidettavissa.

Jos sulla oli nyt kp 20 ovisplussa niin ovis olisi kp 21, jolloin luteaalivaihe 30 pvän kierrolla on 9 päivää. Ootko varma että sulla on nyt 30 päivän kierto?

No en nyt ihan satavarma voi olla, mutta viimeisen vuoden aikana on ollu 29-31päivää kierrot. Toivon että km olisi sekoittanut ja nyt tulisi edes hiukan pidempi.

Teillä on onneksi jo lapsia, mikä aina hyvä merkki että raskaus on mahdollinen :) Itseäni pelottaa kun ei ole edes yhtään haamun haamua tullut testeihin ikinä :sad001

Mun testailua oli kysytty. Kyllähän mä täällä himotestaan niitä halpistestejäni joka aamu, vaikkei vielä mitään edes voisi näkyäkään. Ehkä oon vaan seonnut. Dpo 8. (Viime raskaudessa oli dpo 9 vielä nega)

Vauvakuume on oikeasti kasvanut ihan kauheaksi. Kaveri pyysi mua ompelemaan vauvalleen. Tuntuu että sekin vaan lisäsi kuumetta. Kerkesin tuulimunaraskaudessakin jo (olemattomalle) vauvalle ommella. Tuolla ne oottelee. Kastemekonkin haluaisin ommella. Huh huh.

Minä kyselin. :) täällä toinen seko, dpo7 ja testasin herkällä kaupanpäälis testillä (tietysti) negan. Mutta ei kai se haittaa, musta on ainakin kiva seurata ajoissa milloin muuttuu plussaks, jos muuttuu. Viime raskaudessa mulla dpo9 näytti jo haaleeta viivaa. Tsemppiä!

Mikä dpo? Mulle ei oo ainakaan väärää positiivista tullu. Tänään tein one plus 10mlU ja puhdas nega. Ovistestiin oli myöh tullut haalee viiva mut tuntuu et ne tekee useinkin niin.. että viiva tulee myöh vaik ei ois ovista tulossa o_O

Unohdin eilen kysästä, niin mikä dpo sulla menossa?

Takaisin