Kun ei mitään tee mieli...

Päivän "ruokalista" on kyllä mitä...mahtavin. Kahvi ja omenatorttu. Lounaaksi hedelmäjogurtti. Välipalaksi paahtoleipä. Päivälliseksi domino piparit ja jaffaa.
Voi hyvänenaika. Toivottavasti huomenna pystyy ajattelemaan taas ruokaa!
 
Tein tänään lihapullia, kantarellikastiketta ja spagettia. Kastike maistui kamalalta, lihapullat meinasin oksentaa heti ulos, eli päädyin syömään spagettia ketsupilla :hilarious:. Ei mennyt ihan putkeen tää illallinen mun osalta. Mies kyllä kovasti kehui ruokaa...
 
Hernekeitto..noup! Vatsaa vääntää ja oksettaa. Oon nyt maannu sängyssä 2h ja pikkuhuljaa helpottaa
 
Onko synnytyksen lähestyessä ollut ruokahaluttomuutta muilla? Nälkä olisi, mutta vaikeaa saada apetta lapattua kupuun. Voi toki vaikuttaa, kun on ollut niin lämpimiä päiviä..?
 
Mulla tulee välillä äkillisiä kovan nälän tuntemuksia, jotka saavat voimaan pahoin. Mutta saattavat kyllä sitten mennä ohikin (kun ei kerkeä syömään, kun joku niin tärkeä akateeminen puuha on kesken... Puuh.)
 
Mulla tulee jotain ihme ahmintakohtauksia ja kokoaja sellanen olo, et vatta reppee.
 
On ollut aika rankkoja päiviä tällä viikolla, ja oon vaan niin väsynyt etten jaksa laittaa ruokaa. Ja sit kun ei jaksa tehdä mitään, tulee pärjättyä jollain parilla leivällä ja jugurtilla ja ehkä jollain pikaruualla (tai nuudeleilla) päivät... Tänään tuli syötyä pari leipää aamulla, pakastepizza päivällä ja jugurtti illalla. Niin surkeen epäterveellinen ruokavalio että hävettää ihan.
 
Joo hyi pylly tätä hellettä. Kun on lämmin, ei tee oikeaa ruokaa mieli vaan jätskiä ja muuta sokerista. Hienosti ja terveellisesti elin raskauden ekat 7 kuukautta, nyt tää hellejakso varmaan pilasi muksun terveyden..
Pöh, meen lämmittään pinaattikeittoa vaikkei kyllä tee yhtään mieli...

T.Rotokastinen
 
Ei tee mieli oikein mitään ja jotenkin kuvottaa. Jäätelö ja marjasmoothiet uppoo. Kaikki lämmin ja suolainen ruoka jotenki tökkii...
 
Jäätelö maistuu, marjat maistuu ja ananas - se valmiiksi kuorittu tuoreananas kylmänä.. nam :hungry:
 
Voi nam ku vois vetää pelkkää herkkua vaan koko ajan! Voisin vaihtaa kaikki ateriat irttaripussiin ja paketilliseen jätskiä :D
 
Olisko ideoita? Mikään ei maistu. Enkä ole raskaana. Puuh. Lasten kanssa kun pitäisi tolpillaan pysyä, niin pakko olisi syödä.
 
Olisko ideoita? Mikään ei maistu. Enkä ole raskaana. Puuh. Lasten kanssa kun pitäisi tolpillaan pysyä, niin pakko olisi syödä.
Kokeile proteiinipatukoita. Saa hyvin energiaa, eikä tarvitse montaa suupalasta jauhaa. Sellaisen syö vaikka väkisin. Proteiinipirtelöt ym myös helppoja energianlähteitä. Sit onhan noita jauhemaisia ateriankorvikkeitakin. Ainakin mun isoäiti niitä veteli aikanaan kun mikään ei maistunut.
 
Hmm.. en ole toki maistanut kauheasti tuollaisia, joten en tiedä. Voivat olla hyviäkin. Joku myslipatukka voisi upotakin! Voisin ottaa vuoroin puraisun siitä ja vuoroin proteiinipatukasta, niin menisi alas tylsemmänkin makuinen...
 
Takaisin
Top