Kun ei mitään tee mieli...

Satsumat ja appelsiinituoremehu. Ihan samat kuin edellisessäkin raskaudessa.

Mikähän tossa appelsiinimehussa ja appelsiineissa ja satsumat yms on että mäkin vedin ihan himona niitä edellisen odotusajan ja taas!
Normaalisti en juurikaan välitä.
 
Mulla ei ees oo ollu pahoinvointia, mutta pannukakku järjettömän makealla mansikkahillolla aiheutti melkoisen huonon olon viikonloppuna. Hetken jo pelkäsin ja mietin että tuleeko oikeesti ylös..
 
Mul ei kans oikeen tee mieli syödä mitään, suurin osa ällöttää. Nyt on uponnu lähinnä leipä (etenki paahtoleipä), sitrushedelmät ja maustamaton jugurtti marjojen kanssa. Vähän hirvittää kun tulee tota leipää mussutettua et kuin lähtee paino nousuun.
 
Eilen uppos hotwingsit xD vähän kohtaloa uhmaten söin mitään mausteista, mut sillon oli just hyvän olon hetki niin pysy sisällä jee! Rasvasta kanaa ja riisiä kunnon ateria kaiken närppimisen jälkeen oli hyvää :D
 
Tuntuu että kaikki raikas maistuu tai tosi suolainen. Makeaa ei tee yhtään mieli eikä kyllä mitään tosi rasvaistakaan. Nyt maistuisi niin se Lidlin appelsiinituoremehu, nam. Pitää varmaan laittaa mies ostamaan töistä tullessa.
 
Täällä ihan kamala pahoinvointi ja se mitä voi syödä ja mitä tekee mieli, vaihtuu päivittäin. Eilen halusin wingsejä, tänään ei puhettakaan että menis alas. Nyt maistuis ruisleipä kermajuustolla. Greipit on jees ja joku laimee sekamehu jääpaloilla.
 
Suklaa ei ilmeisesti käy.. Joka kerta, kun kokeilen niin ylös tulee.. Kai se on uskottava, et suklaalakkopakko on otettava :confused:
 
Täälläkin kaikki vaan ällöttää. Kanaruoat on ehdoton ei, vaikka ne on ollut mun lemppareita. Ruoan laitto yleensäkin kamalaa, kun kaikki vaan haisee.
Ruisleipä jossa juustosiivu ja suolakurkkuja on ollut tämän päivän pelastus. Huomenna ei varmaan maistu sekään.
 
Kaikki kun on ällöttänyt( en onneksi ole oksentanut) niin noi sitrushedelmät just ja tänään tein lohikeiton kun mieli teki ja oli niin pirun hyvää :D
 
Minun tekee mieli oikein kirpeitä hedelmäkarkkeja. :grin
 
Ai että kun alkoi oikein suu napsaa kun mietti tota vastavirran pannukakkua mansikkahillolla, nam :hungry:
 
Mulla uppois naapurin thai-kioskin kana-curry-kookosmaito-hässäkkää ihan rajattomat määrät. Satsumat on kans kova juttu, onneksi niiden aika on just menossa! Itsellä tulee automaattisesti syötyä normaalia terveellisemmin (sokerista esim tulee todella huono olo), mitä nyt viikonloppuna vedin purkillisen Pringlesejä kun muut dokas :angelic:
 
Jopas kävi tekee mieli pringlesejä :p mikää makee ei uppoo vaik esikoista oottaes meni joka päivä suklaata.. :-D
 
Tällä hetkellä mikään ei tunnu hyvältä :hungover:pakottauduin syömään jogurttia.. Siis tosi ärsyttävää kun päivittäin vaihtelee!
 
Mä söin eilen illalla kulhon jätskiä ja join ehkä 1,5dl jaffaa ja taas tuli sellanen vähän huono olo. Ei yhtään niin paha kuin vkl mutta mietin että sokeristako tuo olo tulee..
 
Mulla on vastavirrassa ihan selvä korrelaatio sokerin ja huonon olon välillä. Ja pidän sitä pelkästään hyvänä asiana sillä ra-kas-tan irtokarkkeja mutta tiedän ettei niitä ole hyvä syödä (paljon) raskausaikana. Eikä toki muutenkaan..
 
Mä en oo normaalisti mikään makean ystävä, mut nyt on ollu pakko pitää huoli, että pakastimessa on koko ajan jätskiä ja muutaman päivän himmoinnut irtsareita, pitänee viikonlopuks ostaa.. :rolleyes:
 
Ei se nyt toisaalta paha ois jos tulis aina huono olo sokerista :D Oppis ehkä jossain kohtaa oleen ilman..

Mulla kävi aiemmassa raskaudessa niin että sipsiherkuttelijasta tuli irtokarkkisyöppö. Kyllä vieläkin sipsit maistuu, mutta jäi ne karkitkin ”ruokavalioon”.
 
Takaisin
Top