----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No johan nyt on markkinat. Lääkärin piti soitella hormonilabratuloksista tänään, ei näköjään ehtinyt. Tulokset kuitenkin näkyi klinikan sovelluksessa, ja AMH on yli tuplaantunut parin vuoden takaisesta, oli nyt 1,1. o_O

Tulokset voi toki jonkin verran vaihdellakin, mutta ilmeisesti DHEA:n vaikutus munasarjavasteeseen näkyy myös AMH:n nousuna: https://www.fertstert.org/article/S0015-0282(09)02390-5/fulltext

Mielenkiintoista jutella näistä parin viikon päästä, vaikka tuollakaan arvolla ei paljoa juhlita.

Motto78 :) Mitä tarkoittaa, että AMH on tuplaantunut parin vuoden takaisesta:eek:

Haittaako se mihinkään, vai voiko jatlkaa normaalisti?

Äh, perse :bored:
Heti kun ovistestit suopuivat saapua, alkoi ahristus. Kp10 illalla pääsin testaamaan ja oli kohtuu vahvat viivat, ei kuitenkaan plussaksi laskettava vielä(tai ENÄÄ:facepalm:). Noh, eilen haalistui pois koko viiva kun vihdoin arvon siemenlinko kerkesi luottamustehtäväänsä.
Kas ollako vai eikö olla myöhässä, siinä päivän pähkinä.
Noi testit niin ei ole mun juttu, mutta pakkohan niitä on käyttää kun olemassa ovat. Vähän niinkun pahat konvehdit, ei voi olla ottamatta jos naaman edessä päälle tuijottavat,vaikka kuinka tulis paha olo.
Järki sanoo ettei näillä eväillä ole edes ovis lähellä vielä, mutta mutta. Nautitaan siis dippailusta yhä vaan.
Hyvää pääsiäisen aikaa kaikille prosenttikerholaisille, oli sitten sisällä mustaa tai riemun kirjavaa.

Kohta olis lähtö ep:lle pääsiäisen viettoon. Tänään koristellaan oksia mun vanhemmilla ja
illalla sitten miehen kotiin pariksi yöksi ja huomenna kiikutetaan lapsia autolla virpo-
massa, kun etäisyydet hieman pitkät noiden kävellä :grin

Mä sain menkat reissun aikana ohi ja mies täällä jo olikin selkeästi innokas, vaikka
oikea käsi nyt siis kipsattu ja kantositeessä. Hän oli päättänyt, ettei se häiritse ja
neuvokkaana keksi asennot, vaikka olihan se vähän koomista, kun hän ähisi ja
puhisi vähän väliä :hilarious: Mut ei se mitään, oli mukavaa, vaikkei noilla siemenillä nyt
tärppiä tulekaan.

Niin ja leirikoulusta vielä. Oli oikeesti mahtava reissu. Näin oppilaista ihan uusia
puolia samoin kuin he meistä opettajista. Ja nautin, kun sain taukoa omista lapsista
ja vahtia vähän isompia tällä kertaa. Erikoisin kohde oli kyllä ampumarata, mutta
sielläkin oppilaat olivat todella kiltisti ja kaikille jäi hyvä fiilis. Etukäteenhän oppilaat
olivat sitä mieltä, että voi kökkö, kahden tädin kanssako meidän pitää lähteä, kun
luokanvalvojakin on täti :grin, mutta ei se tainnut kuitenkaan yhtään haitata. Me ei
nipotettu turhasta, että teinit saivat olla vapaasti muulloin paitsi, kun oli sovittu
jotakin.

Kuulin muuten eilen, että kollega raskaana. Huoh, koskakohan se olisi meidän
ryhmäläisten vuoro :confused::woot:

Hyvää ja munarikasta Pääsiäistä kaikille prosenttilaisille!

Itellä munat on ihan suklaamuodossa, sillä olen pääsiäisen mun tytön jalkapalloleirillä valvojana parinkymmenen 11-vuotiaan esiteinin kanssa :grin Sinällään hyvään aikaan, niin ei ehdi (eipä!) turhia piinailemaan ja hätätestailemaan... dpo7(9?). Maanantaina vois sitten pissiä rauhassa kotona.

KP 1:grin

Munarikasta pääsiästä kaikille!!:cheers
Uuteen kiertoon ja inssiin tällä kertaa:smiley-angelic003

Missä muuten munankuvat?
Löytyy vain:happy8 näitä...
ylläpitohoi!:smiley-chores020 :laughing002
Tänne ne munat sopis, jos jonnekkin:singing::laughing002

Motto mahtavia uutisia!

Täällä saavuttu paratiisiin. On katossänkyä ja ammetta ja ja ja. . :Heartbigred:love7

Peppipupu :) Nauttikaa nyt super täysillä lomasta:grin

Veikkaan, että teillä on siellä all inclusive ja saatte trooppiset drinkit, sekä naposteltavaa ihan sinne kattosänkyyn saakka, nautittavaksi:joyful:

Meillä oli kerran tuollainen kattosänky ulkoterassilla ja siellä kyllä kelliteltiin omassa rauhassa aurinkoa ottamassa ja toki Snack-baarin tarjoilu kelpasi:p
Ihan uutta lomaa tässä alkaa jo kaivata....

Hyvää ja munarikasta Pääsiäistä kaikille prosenttilaisille!

Itellä munat on ihan suklaamuodossa, sillä olen pääsiäisen mun tytön jalkapalloleirillä valvojana parinkymmenen 11-vuotiaan esiteinin kanssa :grin Sinällään hyvään aikaan, niin ei ehdi (eipä!) turhia piinailemaan ja hätätestailemaan... dpo7(9?). Maanantaina vois sitten pissiä rauhassa kotona.

Hannuli77 :) Hyvää Pääsiäistä ja toivotaan plussa testiin, pian tosiaan pääset testaamaan :)

Munarikasta sinnekin. Taitaa olla toiset sivustot, mistä niitä kuvia löytyy.

Taas taidetaan olla kiertuekamuja. Luulen, että noin kolmen viikon päästä ovistellaan täällä. Päätin kääriä hihat ja jatkaa yritystä. Ei pienistä vastoinkäymisistä lannistuta. Plussia kaikille.

Vastavirran akka :) Aloitan letrot huomenna, joten ovis about....kp13... Menee Vapun maille!

Odottelen sit sua.... :) Mennään kuitenkin aika samoissa! :)

Missä muuten munankuvat?
Löytyy vain:happy8 näitä...
Sopisko vaikka nämä? Muita munia ei ole tullut kuvattua..
_20190419_151501.JPG
All natural! Mun kanat munii aina pääsiäismunia. Sopii laiskalle askartelijalle..

Takaisin