Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No johan nyt on markkinat. Lääkärin piti soitella hormonilabratuloksista tänään, ei näköjään ehtinyt. Tulokset kuitenkin näkyi klinikan sovelluksessa, ja AMH on yli tuplaantunut parin vuoden takaisesta, oli nyt 1,1.
Tulokset voi toki jonkin verran vaihdellakin, mutta ilmeisesti DHEA:n vaikutus munasarjavasteeseen näkyy myös AMH:n nousuna: https://www.fertstert.org/article/S0015-0282(09)02390-5/fulltext
Mielenkiintoista jutella näistä parin viikon päästä, vaikka tuollakaan arvolla ei paljoa juhlita.
Motto on kohta nuori tytönhupakko, kun vielä hetken syö noita. Haittaa se Tähti silleen, että mahdollisuudet saada vauva paranee. Eli ei haittaa.

). Noh, eilen haalistui pois koko viiva kun vihdoin arvon siemenlinko kerkesi luottamustehtäväänsä.
Mut ei se mitään, oli mukavaa, vaikkei noilla siemenillä nyt

näitä...

Motto mahtavia uutisia!
Täällä saavuttu paratiisiin. On katossänkyä ja ammetta ja ja ja. .![]()

Hyvää ja munarikasta Pääsiäistä kaikille prosenttilaisille!
Itellä munat on ihan suklaamuodossa, sillä olen pääsiäisen mun tytön jalkapalloleirillä valvojana parinkymmenen 11-vuotiaan esiteinin kanssaSinällään hyvään aikaan, niin ei ehdi (eipä!) turhia piinailemaan ja hätätestailemaan... dpo7(9?). Maanantaina vois sitten pissiä rauhassa kotona.
Munarikasta sinnekin. Taitaa olla toiset sivustot, mistä niitä kuvia löytyy.
Taas taidetaan olla kiertuekamuja. Luulen, että noin kolmen viikon päästä ovistellaan täällä. Päätin kääriä hihat ja jatkaa yritystä. Ei pienistä vastoinkäymisistä lannistuta. Plussia kaikille.