----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varmaan siksi, kun ukko kotiutuu tänä iltana ja ei yötä vasten kannata aloittaa. Siksi siirtyy huomis aamulle. Kehua täytyy kyllä julkista naistentautien päivystysosastoa nopeudesta eilen. Menin sinne yksityislekurin lähetteellä. Alle tunti ja heippa.

Ukko palaa takaisin Itävaltaan tiistaina, joten pakko saada homma pyhinä hoidettua. Vähän kyllä mietin, että menenkö osastolle varuiksi kuitenkin. Sain siis VIP kortin suoraan sinne, ettei tarvitse jonotella.
Vippikortti taskussa ! Et kai voi jättää käyttämättä?

Ukko palaa takaisin Itävaltaan tiistaina, joten pakko saada homma pyhinä hoidettua. Vähän kyllä mietin, että menenkö osastolle varuiksi kuitenkin. Sain siis VIP kortin suoraan sinne, ettei tarvitse jonotella.

Osasto on kyllä hyvä vaihtoehto, ei tarvitse arpoa onko kaikki tullut ulos tms. Plus, ruokahuolto pelaa (vaikka sairaalaruoka on mitä on). Itse sain myös katsottua pari netflix-sarjaa noilla keikoilla.

Ha haa. Kipua alkaa tuntua sisuksissa. Ehkäpä kohta alkaa. Onko teille muille määrätty hcg verikoetta ja jälkitarkastusta sen päälle? Eikö pelkkä tikun seuraaminen riitä? Eihän tässä oltu, kun alkumetreillä vasta.
Mulla ei ollut ekassa tyhjennys + kaavinta mitään muuta kuin tikun seuraaminen, kkm:ssa oli myös tyhjennys + kaavinta, ja tikun seuraamisen lisäksi jälkitarkastusultra. Olisiko ollut 4 vkon päähän?

Minulla ei ollut jälkitarkastusta kummastakaan. Minusta se on vähän outoa mutta oli lupa soittaa suoraan päivystykseen jos oli kysyttävää tai huolia. Toisella kerralla kävinkin ultrattavana jälkikäteen.

Vastavirran akka, kohtutulehdus on joskus lieväoireinen. Viimeisin minulla tuntui siltä kuin jalat olisi lonkista irti, mikä on siis minulle aika tavallinen olotila. Tosi lievät oireet. Aina ei siis ole kuoleman kielissä, vaikka olisi miten vaarallinen tila. Ole vain tyytyväinen, että sinusta huolehditaan.

.
Mulla on molemmat. Ottavatkohan taustan takia noin tiukan syynin. Kummallista. Kyllähän tikkukin sen kertoo ja tulehdusoireet eivät jää huomaamatta.

Vastavirran akka :) Kovasti stemppiä sinne!! Miksi musta tuntuu, että tässä jokin ei täsmää....voiko olla niin, että sulla olisi siellä kaksoset ja toinen on tulossa ulos?

Koita jaksaa, että tilanne selviää ja hyvää Pääsiäistä!:angel5

Mulla ei ollut ekassa tyhjennys + kaavinta mitään muuta kuin tikun seuraaminen, kkm:ssa oli myös tyhjennys + kaavinta, ja tikun seuraamisen lisäksi jälkitarkastusultra. Olisiko ollut 4 vkon päähän?

Motto78 :) Mitä tarkoittaa tikun seuraaminen? Raskaustestinkö?

Apua, taas oon niin tietämätön, joten ihan pakko kysyä:eek:

Siis minun vastaukseni lähti siitä oletuksesta, että Progynova on vasta keräyksen jälkeen. Minä siis söin Progynovaa viikolle 12 asti alkuraskauden tueksi.

Kannattaa tosiaan kysyä klinikalta, aloitetaanko Progynova ennen keräyskiertoa, kuten Motto78:n tapauksessa, vai vasta keräyksen jälkeen.

Suski75 :) Mulle tulee tuo Progy on määrätty loppukiertoon kp21, joten väkisin tulee välikierto. Menkat alkoi tänään.

Mutta hyödynnetään tämä uusi kierto nyt inssikiertona, ettei aikaa vaan valu hukkaan:grin

Voihan tämäkin onnistua näin tuettuna luomuna, kuten tuo 2-vuotiaskin maailmaan tulla tupsahti.

Takaisin