----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koristelin lapsia varten oksat yksin, kun ei niiden kärsivällisyys riittänyt :grin Mutta se oli terapeuttista :rolleyes:

Mulla kp6, ei mitään erikoista.

Liitteet

• IMG_20190419_171924_856.jpg
    IMG_20190419_171924_856.jpg
    70.1 KB · Katsottu: 293
Mä en meinaa Pirkanmaalla millään tottua palmusunnuntain virpojiin :grinKun lapsuuden asunut ep:llä, niin aina virvottiin lankalauantaina :joyful:

Kyllä taisin päästä helpolla tästä. Olo on mitä mainioin. Kyllä sekin on positiivista, että edes jotain yritti tapahtua. Ukko harmittelee, että olen vielä hetken estynyt seuraavaan koitokseen.

Peppipupulle paljon siirappia reissuun ja mahtavaa tuliaista toivotaan.

Hyvä juttu, että olo on hyvä :)

Me lähdettiin lenkille ja se päättyikin ex tempore puuhasteluun :grin Spontaania ja mukavaa kummankin mielestä :woot: Ehdotin siinä samalla, että käviskö miehelle, jos joskus tekis toimituksen kuppiin, jos väsyttää. Yllätyin, kun hän totesi, että ilman muuta onnistuu ja että onpa hyvä idea :wideyed: Sanoin, et kun parhaat päivät lähestyy, niin jos tällä tavoin stressais vähemmän. Kuulemma häntä auttaisi kovasti.

Mä en meinaa Pirkanmaalla millään tottua palmusunnuntain virpojiin :grinKun lapsuuden asunut ep:llä, niin aina virvottiin lankalauantaina :joyful:

Virpomiset kyllä menee vähän ristiin rastiin, ei ole edes ihan paikkakuntakohtaista ja aina sitä hämmästellään, että oliko nyt se ajankohta liian aikaisin vai liian myöhäistä:hungover:

Ajoitus tässäkin, kuten ovulaatiossa:laughing014

Tuostahan aina huulipyöreänä jopa kiistellään, että kumpi päivä on se oikea aika virpoa:happy093.

Meillä kävi Palmusunnuntaina noita, joka kysyi, karkki vai kepponen:schoked025
Olipahan kauniisti virvottu:laughing014

Tähti ollaan vielä Bankkarissa. Tänään oli vuorossa Snake Farm ja sitten käytiin syömässä sirkkoja markkinoilla. Aamulla koitetaan löytää joku bussi mutta mennään suoraan kyllä Koh Changille kun varattiin sieltä kuherteluhotelli. Tää lomailu on niin ihanaa vihdoin!
!

Peppipupu :) Onko siellä hyvät säät?Bankokgissa on aina lähes vakio se 33-35c.

Söittekö todella niitä sirkkoja? Niitähän kuljetetaan päänpäällä isoissa vadeissa...miltä maistuivat?:rolleyes: Ite en uskaltanut koskea, mutta näyttivät herkullisilta:p

Koh Chang on kuuluisa juuri troopisesta ympäristöstä ja tasokkaista bumgaloweista. Hyttyset joskus vaivana, toivottavasti niitä ei liiku nyt.

Bongaatko oviksen nyt matkalla?

Hyvää matkanjatkoa!:cheers:hello2:hello2

Takaisin