Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sopisko vaikka nämä? Muita munia ei ole tullut kuvattua..
View attachment 77531
All natural! Mun kanat munii aina pääsiäismunia. Sopii laiskalle askartelijalle..
Veikkaan Etelä-Pohjanmaa..Helena anteeks maalaisuuteni, mutta mikä on ep?
Helena anteeks maalaisuuteni, mutta mikä on ep?

Kyllä taisin päästä helpolla tästä. Olo on mitä mainioin. Kyllä sekin on positiivista, että edes jotain yritti tapahtua. Ukko harmittelee, että olen vielä hetken estynyt seuraavaan koitokseen.
Peppipupulle paljon siirappia reissuun ja mahtavaa tuliaista toivotaan.
Ehdotin siinä samalla, että käviskö miehelle, jos joskus tekis toimituksen kuppiin, jos väsyttää. Yllätyin, kun hän totesi, että ilman muuta onnistuu ja että onpa hyvä idea
Sanoin, et kun parhaat päivät lähestyy, niin jos tällä tavoin stressais vähemmän. Kuulemma häntä auttaisi kovasti.Mä en meinaa Pirkanmaalla millään tottua palmusunnuntain virpojiinKun lapsuuden asunut ep:llä, niin aina virvottiin lankalauantaina
![]()

Tähti ollaan vielä Bankkarissa. Tänään oli vuorossa Snake Farm ja sitten käytiin syömässä sirkkoja markkinoilla. Aamulla koitetaan löytää joku bussi mutta mennään suoraan kyllä Koh Changille kun varattiin sieltä kuherteluhotelli. Tää lomailu on niin ihanaa vihdoin!
!