StellaMom
Sukkela juttelija
Masentavaa katsoa tuota listaa, tässä tulee kohta vuosi täyteen ja masu pysynyt tyhjänä! Välillä kuvittelen että nyt se ois hyvä hetki mutta sitten ei tapahdu mitään. Viime viikolla to/pe alkoi semmoinen hento menkkakipu, ignoorasin sitä eiliseen asti. Tänään aamulla heräsin pieneen närästykseen. Mutta voihan tämä olla ihan vain menkkakipua. Flon mukaan menkat pitäisi alkaa lauantaina mutta ei nämä kivut viikkoa ennen ala? Täs alan miettiä kaikenlaista, ja vaikka en ole varma oliko mulla reilu viikko sitten ovis niin aivot ovat päättäneet että nyt ollaan raskaana
siis 6/7.4 oli flo ennustanut ovista ja meillä oli ihan kivat petipuuhat silloin.
Vaikka ei aktiivisesti seurata tilannetta niin nythän se tilanne olisikin perfect kun etelänmatka on enää parin viikon päästä. Toki sitten yrjöön koneessa jne. jos näin on!

Vaikka ei aktiivisesti seurata tilannetta niin nythän se tilanne olisikin perfect kun etelänmatka on enää parin viikon päästä. Toki sitten yrjöön koneessa jne. jos näin on!

ja mulla alko melkeen heti oviksen jälkeen kaikki oireet nukuin huonosti ja mahassa mylläs oli muka nälkä mutta ei uponnu muutenki ruokahalu kateissa ja tämähän tahtoi vissiin pysyä piilossa sain vasta 5+0 kunnon viivat sitä ennen kerkesin jo luopua toivosta kun negaa näytti 

tää on niin mun tuuria.