Mulla nyt 12+2. Aluksi olivat rinnat aivan törkeen kipeät ja vatsa kun ilmapallo. Ne kuitenkin hävisivät just ennen varhaisultraa. Väsymystä ja palelua on toki ollut, mutta en laske niitä :D vatsasta... olen viela nukkunut vatsallaan eika mahassa juuri tunnu mitaan.. mutta vahan on vatsa kasvanut :)
Kyllä sen väsymyksen ja palelunkin voit ihan hyvin laskea raskausoireeksi.
Mulla vatsa tuntuu. Ja näkyy. Ja häiritsee. Niitä menkkamaisia jomotuksia on harva se päivä, ja välillä tulee just niitä jäätäviä vihlaisujakin sillai että vetää ihan kyyryyn hetkeksi. Kaikki tuttuja jo ekasta raskaudesta, koko 9kk ajalta.
Tosiaan tuntuukin jo kohtu käteen kun tietää mistä kokeilla, ja jos en kulje tosi löysissä vaatteissa niin ei tuota kumpua enää voi peitelläkään... Mutta toisaalta ekasta synnytyksestä on aika tasan vuosi, joten ei liene mikään ihmekään että muljahti esille niin äkkiä.
salaatit ja hedelmät on suurta herkkua
Eilen aamulla töissä alko tosi huono olo, minkä ajattelin menevän ohi kun syö jotain. No ei menny kahvileivällä pois eikä kyl lounaallakaan, hyvä ku sain salaatin syötyä. Iltapäivällä oli jo niin jäätävä huono olo ja väsymys et pomoki komensi jo kotiin. Sain onneks nukuttuu muutaman tunnin enneko lapsi ja koirat tuotii hoidosta, mut illalla nousi myös kuume, eikä ruokakaa maistunu yhtää. Onneks neiti nukku yön iha ok ni sain itekki levättyä. Aamusti ei ollu enää kuumetta mut ei kyl ruokakaa edelleenkää maistunu. Huoh, kai se täst 

Raskausoireistakin tulee normi olotila, niihin ollaan tottuttu eikä sen takia välttämättä tuu edes kiinnitettyä huomiota kaikkiin pikkujuttuihin. Veikkaan että teilläkään ei IHAN normaali olo ole kuitenkaan?
miten ihmeessä mä selviän vielä puoli vuotta jos tää nyt jo alkaa. Edellisessä raskaudessa si-nivel alkoi vaivaamaan joskus puolivälin jälkeen ja sillon ei ollut taaperoa hoidettavana. 
Täytyy sitten sen myötä päivittää LA tuonne laskettujen aikojen listaan, nyt siellä on ollut vielä oma laskelma aivan alkuraskaudesta.