Mulla tuntuu olevan vähän päinvastaista, ummetusta ei siis ole vaan melkein joka vessakäynnillä tulee myös ”iso hätä”.Normaalistikin mulla on kyllä vilkkaamman puoleinen suolisto, mutta että näin vilkas.
Oletko Nessa huomannut että joku tietty ruoka/raaka-aine aiheuttaisi ummetusta, vai onko tilanne sama ihan syömisistä riippumatta? Juothan tarpeeksi? :)
Olispa mullakin noin
Mutta siis samaa syön nyt kun ennenkin ja vettä juon vielä enemmän, just jos se auttaisi siihen, plus syön paljon kuituja. Ja nyt kun 247 pahoinvointikin mennyt ohi niin saanut kuntosali ja ryhmäliikuntatunnit taas arkeen mukaan, joten uskoisi että nuo auttaisi jo mutta ei :banghead: Itselläni vielä suolistosairaus, niin tällaiset ummetukset ei ole yhtään tuttuja juttuja vaan just päinvastaisia ongelmia ollut, niin kyllä ihmetyttää. Saa nyt toivoa, että ei ole synnytykseen asti tämä ongelma
Normaalistikin mulla on kyllä vilkkaamman puoleinen suolisto, mutta että näin vilkas.

Ikinä ollut tällainen ongelma ennen, ja olo on niin pallo ja turvonnut varmaan juuri tämän takia. Kaikki keinot kokeiltu, mutta en enää keksi mitä asialle voisi tehdä. Apteekista ostanut Pegorion nimistä jauhetta, mutta se auttoi hyvin sen 5 päivää ja nyt taas samoissa ongelmissa ollaan :banghead:
Yritin silloinkin jo tuota Visibliniä ottaa säännöllisesti, ja kyllä se helpotti ainakin jossain määrin. Kunhan vaan muisti ottaa säännöllisesti ja juoda tarpeeksi varsinkin silloin kun sitä käytti! Mallasuutteeseen tutustuin tosiaan vasta tuon lapsen siirryttyä kiinteisiin, niin en ite vielä oo testannut mutta jääkaapissa taitaa sitä vielä olla niin kaivelen senkin kyllä käyttöön jossain kohtaa. Mieluummin tosiaan käytän noita ku jotain lääkkeitä.