Haaveilija******
Jostain jotain jo tietävä
Nyt tekis mieli vääntää itkupotkuraivaritTänään töissä alkoi tuhrutteleen. 3 päivää ennen kuin tädin pitäis edes saapua. Taas jotain uutta siis. Maailma nauraa päin näköä, enkä jaksa enään nauraa takaisin
![]()
Tsempit!! Toivottavasti tuhrut loppuvat eikä muuta ala!! Onko teillä kuinka mones inssi?
Mulle on määrätty gonal(??) pistoksia ja ovitrelle ja jotakin kolmatta loppukiertoon keltarauhasen toiminnan tukemiseksi. Onko näistä nyt se joku, jota ei saa mistään? Nämä kaikki lääkkeet ovat ihan uusia juttuja mulle, joten olen pihalla. Mut pitääkö varautua siihen, ettei jotain saa ollenkaan? Miksi niitä sitten määrätään?
Tänään töissä alkoi tuhrutteleen. 3 päivää ennen kuin tädin pitäis edes saapua. Taas jotain uutta siis. Maailma nauraa päin näköä, enkä jaksa enään nauraa takaisin

Testi kuitenkin näytti odotetusti negaa. Jotenkin en saa mielenrauhaa ennen kuin hanat aukeaa. Huomennahan toki voin soitella lääkäriin, mut viimeksi en saanut vastausta tähän ja tuskin nytkään. Googlekaan ei enään auta
. Ja pari päivää sen jälkeen oli radiossa juttua että kyseistä lääkkeestä pulaa eikä tahdo mistään saada.
ja en vessassakaan kokoaikaa ravannut pyyhkimässä mutta sitten kun kävi niin melkein puoli rullaa paperia meni aina kerrallaan. 

eilen tuikattu ovitrell varmistaa sen ettei tässä kierrossa tuu ovulaatioo
ja että en oo ihan hullu ollu kun en oo sitä ovista itsestäni aiemmin löytäny