T
Tähti ★
Vieras
kokemusta RFSU digitestistä?Kannattaako ostaa?
Ei menkkoja, jokin hailura tai viiva paikka
Kp31/29-30
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kokemusta RFSU digitestistä?
Meillä oli yhdessä firmassa tuollainen kartoitus vuosia sitten, ja heti sen perään tuli irtisanomiset (yt-neuvottelut), joissa potkittiin pois kaikki tyytymättömät.
Joo me tarvittaisiin nähdä joskus jotain muutakun niitä blankoja!
Olen käynyt työpsykologilla. Tilanteessa oli työilmapiiriongelma joka johtui yhden ihmisen asiattomasta käytöksestä. Lopulta tämä häirikkö irtisanottiin ja me muut saimme työpsykologin palveluita jotta selvisimme pahimman yli ja sitten uudemman kerran kun jouduimme todistamaan irtisanottua vastaan.Heissan
Kellään kokemusta työpsykologista?
Mitä sille uskaltaa sanoa ja kertoa?
Ainakin sanon, että yritetään vauvaa ja eka on 2-v.
Meillä nimittäin on sellainen kartoitus tulossa ensiviikolla ja koko henkilöstö haastatellaan läpi.
Taustalla henkilöstön vuosien riitely. Kahden pitkäaikaisen työntekijän vakava sairastuminen kiusaamisen vuoksi ja Mee-too juttu, sekä nyt joukkoirtisanoutuminen, sekä tämän päälle yhdet potkut...
Lisäksi nyt kaikkien työilmapiiri kärsii ainakin vähintään tuosta pahasuisesta tuotepäälliköstä, jonka käytös on, kuin Hitleri - itsevaltias...käskyttävä ja alistava. Ei edes yleensä tervehdi.
Sen käytöstä en halua enää ainakaan itse kestää, asia on tullut tiensä päätökseen
Onhan tuo nyt periksi antanutkin, kun siitä menin kervimään ja tyyppi pelkää. Mutta tämä on vain yksi tapaus, sillä muutkin riitelevät keskenään, tosin tälle tuotepäällikölle ei uskalla kukaan sanoa mitään, joka on Yölentoa siteeraten todella lammasmaista.
Mutta ihan hyvä veto tuo psykologi ylimmältä johdolta, koska asioihin täytyykin puuttua:arghh::angelic:
Olen käynyt työpsykologilla. Tilanteessa oli työilmapiiriongelma joka johtui yhden ihmisen asiattomasta käytöksestä. Lopulta tämä häirikkö irtisanottiin ja me muut saimme työpsykologin palveluita jotta selvisimme pahimman yli ja sitten uudemman kerran kun jouduimme todistamaan irtisanottua vastaan.
Totuuden voi yleensä kertoa. Sen kun kertoo, niin pysyy kertomus aina samana ja loogisena. Muunneltu totuus ja valehtelu on tosi hankalaa pidemmän päälle, kun ei muista, mikä oli tämänhetkinen totuus.

Kyllähän jotkut osaavat halutessaan korjata käytöstä, etenkin jos on varoitus alla.YölentoNyt tuo tuotepäällikkö on joutunut korjaamasn käytöstä ja se näkyy sillä tavoin, että on varovainen ja yrittää löytää puolustajia itselleen, sekä todistajia siitä, ettei ole toiminut asiattomasti.
Eipä taida löydää - Hitlerin aikakausi on "toivottavasti" ohi... vaikka toki yrittää sysätä syyn muiden niskoille![]()
Niin ja tuolloin siis irtisanomisten jälkeen koko osasto myytin toiselle firmalle, sitten sen myyntisopimuksen suoja-ajan jälkeen (oliko se nyt vuosi) sieltä potkittiin lisää väkeä pellolle, ja ne, joita ei potkittu, lähtivät muuten vain. Mutta siis se psykologin kartoitus oli ensimmäinen minun havaitsemani muutos.Meillä oli yhdessä firmassa tuollainen kartoitus vuosia sitten, ja heti sen perään tuli irtisanomiset (yt-neuvottelut), joissa potkittiin pois kaikki tyytymättömät.
Niin ja tuolloin siis irtisanomisten jälkeen koko osasto myytin toiselle firmalle, sitten sen myyntisopimuksen suoja-ajan jälkeen (oliko se nyt vuosi) sieltä potkittiin lisää väkeä pellolle, ja ne, joita ei potkittu, lähtivät muuten vain. Mutta siis se psykologin kartoitus oli ensimmäinen minun havaitsemani muutos.
Kai täällä ollaan vielä hereilläLambi Tokmannilla on Organic Shop joka on luomua. Shampoo tai olla alle 3. Samaa merkkiä löytyy myös muualta.
Muut pesuaineet Fiksuruoka poistolaarista. Mutta siis joo maksaa nuo enemmän...
Meikit ostelen usein Fabon Marketplacesta. Tuo Zuii on niin kallis ettei kellään varaa vaihtaa suoraan siihen kaupan kautta.
Tähti mikä se sun ravintolisä joku ksk on?
?
..Missäs tämän aamun testit? Tähti !?
Kai täällä ollaan vielä hereillä?
Mun on väkisin nyt varrottava ukkoa töistä jotta pääsis jumppaamaan..
![]()
Yritän aina myös kiskoa aina muita (sukulaisia - ystäviä ja tuttuja) pois sieltä syvältä suon silmästä....Meillä oli yhdessä firmassa tuollainen kartoitus vuosia sitten, ja heti sen perään tuli irtisanomiset (yt-neuvottelut), joissa potkittiin pois kaikki tyytymättömät.
Joka iltainen huonovointisuus kuvassa.