Plussia?!?

Oho... Peruna!! Onnea kaksosista. Jännää!! Itse hivuttaudun myös tänne. Positiivisia testejä on tullut tehtyä ja oireita on. Ainut mikä minua mietityttää on viime viikkoinen vuoto. Nähtäväksi siis jää pysynkö täällä. Ajatuksissa verikoe ja aivan varmasti varhaisultra... Minusta olisi jotenkin karua mennä neuvolaan näin epävarmassa tilanteessa..
 
Oho... Peruna!! Onnea kaksosista. Jännää!! Itse hivuttaudun myös tänne. Positiivisia testejä on tullut tehtyä ja oireita on. Ainut mikä minua mietityttää on viime viikkoinen vuoto. Nähtäväksi siis jää pysynkö täällä. Ajatuksissa verikoe ja aivan varmasti varhaisultra... Minusta olisi jotenkin karua mennä neuvolaan näin epävarmassa tilanteessa..

Kiitos! :)

Onnea sullekin plussasta! :) Joko kerroit uutiset miekkoselle? Mikä sillä oli fiilis?
 
Kiitos! :)

Onnea sullekin plussasta! :) Joko kerroit uutiset miekkoselle? Mikä sillä oli fiilis?
En ole vielä kertonut. Hän tosiaan viettää paljon aikaa ulkomailla ja taitaa olla siellä nytkin. Ajattelin, että olisiko liian myöhään jos kerron Np ultran jälkeen?
 
Mun mielestä ei oo 'liian myöhään' sillon kertoa. Hän kun ei (jos ymmärsin oikein) kuitenkaan ole täysin mukana kuvioissa. Niin hänelle raskausaika ei välttis ole se iso juttu. Uskoisin hänen olevan kiinnostuneempi vauvasta.
 
Toi vahva plussa voi johtua aikaisesta ovulaatiostakin, niinku epäilen itselleni käyneen
 
Mun mielestä ei oo 'liian myöhään' sillon kertoa. Hän kun ei (jos ymmärsin oikein) kuitenkaan ole täysin mukana kuvioissa. Niin hänelle raskausaika ei välttis ole se iso juttu. Uskoisin hänen olevan kiinnostuneempi vauvasta.
Siis nimenomaan ei meinaa olla mukana millään tavalla raskausaikana eikä synnytyksessä.
 
Tosi varovasti kanssa liityn mukaan. Laskettu aika olisi 12.8 ja plussan testasin viime viikolla kun kuukautiset oli viikon myöhässä.
Viime raskaus päättyi viikolla 20 ja sen takia pelottaa ihan hirveästi miten käy. Pitää kait vain ottaa päivä kerrallaan... Ennestään löytyy 2,5 vuotias poika:Heartred
 
Nyt on jo pakko uskoa itsekkin kun neljä testiä tehnyt kahden päivän aikana! [emoji7]

Valitettavasti vaan jännittää nii paljon ku kaks aikasempaa jääny matkasta toinen vähä myöhemmin toinen heti miten plussan jälkeen!
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1545175951.962094.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1545175951.962094.jpg
    39.2 KB · Katsottu: 37
Nyt on jo pakko uskoa itsekkin kun neljä testiä tehnyt kahden päivän aikana! [emoji7]

Valitettavasti vaan jännittää nii paljon ku kaks aikasempaa jääny matkasta toinen vähä myöhemmin toinen heti miten plussan jälkeen!

Ja tosiaan La olis laskurin mukaan 17.8! :) eli mukana ollaan ketjussa kunnes toisin todistetaan!
 
Lahjasiittiöhoidoilla tehty ensimmäinen inseminaatio ovulaation induktiohoitoon yhdistettynä tärppäsi heti! Varovaisesti iloitaan täälä kun lapsettomuustutkimuksia ja odotusta takana 1,5v. View attachment 74606

Hei!
Saako kysyä, että odotatko nyt vauvaa yksin vai kumppanin kanssa?

Terveisin itsellinen nainen :)
 
Mies tänä aamuna jo epäuskoisena naurahteli et minkä hiton takia niitä testejä täytyy tehdä niin paljon, ku tein tänä aamuna viidennen :angelic::shy:
Mut halusin vaa eilen illalla vielä nähä samalla testillä ku aiemmat, että viiva on vahvistunut ja aamulla tein viikkonäytöllisen digin, ku epäilen sitä aiempaa ovista. Ja kyllä, se näytti 3+ vk eli kyllä sekin väittää et ovis ois ollu viikkoa aiemmin ku piti.
Perustelin vaan mielenrauhalla :grin
 
Takaisin
Top