Moikka kaikki :)
Mä tuun kans tänne etsimään vertaistukea, haalea plussa saatu. Takana tuulimuna ja km tätä ennen, ja nyt tositosi sekavat olot kun miehen kanssa ei ihan kohtaakkaan enää nää vauvahaaveet
Mies tuli pitkältä työreissulta marraskuun lopulla takas ja taisin sit ovuloida viikkoa normia aiemmin. Hän kyllä tiesi etten käytä ehkäisyä eikä itsekään tainnut ikävissään edes ajatella koko asiaa...
Mulle lapsi olis kolmas, miehelle eka, ja niiden kahden epäonnistuneen raskauden jälkeen mies nyt sit totes päivää ennen ku plussasin, että hän on nyt päättynyt, ettei halua omia lapsia. Kiva... Ei sit voinu sanoa 2vk aiemmin. Nyt on sit "vahinko" jo käynyt.
Aloin oirehtia voimakkailla pms/raskaus-oireilla jo siinä kohtaa, kun olis vasta pitäny ovuloida, ja viikko siitä tein haaleista haaleimman haamuplussan, joka on vahvistunu selkeäksi haamuksi. Nyt pitäis siis kalenterin mukaan alkaa menkat 18.12. mut luulen et ne ois oviksen mukaan tullu jo aiemmin jos ois tullakseen.
Hirveän kurja fiilis miehen tunteista, ja pelko keskenmenosta. Ei uskalla/kehtaa iloita tai innostua, eikä olla harmissaan jos menee kesken. Vaikkakin mies kyllä sanoi, että ei ole mihinkään lähdössä ja ottaa sen mikä tulee. Mutta toki päänsisällä myllertää
Kellekkään ei oikein voi puhua... Miehelle joo, muttei se tietty nyt oo ihan samalla aaltopituudella.
Ehkä tää tästä... Varhaisultraan pitäis kyllä päästä jos sinne asti selvitään. Ainaki viimeks oisin päässy mut ehti keskeytyä.