Tutustutaan

Moi!
Oon 30-vuotias 2-vuotiaan (11/15) pojan äiti Keski-Suomesta. Toista lasta on tässä jo jonkin aikaa tjottailtu ja nyt sit näyttäis kakkonen olevan tuloillaan, ihanaa. LA näyttäis nyt 28.5., mutta pitkän kierron vuoksi voi kyllä venyä kesäkuun alkuunkin.
 
Moi, oon 34-vuotias Helsingistä, mies muutaman vuoden vanhempi ja esikoista toivotaan. Olin jo viime vuonna raskaana mutta ar-ultrassa selvisi keskeytynyt keskenmeno 8.viikolla. Nyt sit vihdoin uudestaan plussa ja kovasti toivon, että pääsis loppuun asti tämän kanssa. La. ois näillä näkymin 31.5.
 
Moi, oon 34-vuotias Helsingistä, mies muutaman vuoden vanhempi ja esikoista toivotaan. Olin jo viime vuonna raskaana mutta ar-ultrassa selvisi keskeytynyt keskenmeno 8.viikolla. Nyt sit vihdoin uudestaan plussa ja kovasti toivon, että pääsis loppuun asti tämän kanssa. La. ois näillä näkymin 31.5.

Ihanaa, muistan sut oisko yli kolmikymppisten ryhmästä :happy:
 
33-vuotias ensiodottaja Pohjois-Savosta. On mies, farmariauto, koti ja pari koiraa. Lapsia pitäisi vissiin tehdä se 2,2 vai mikä se nykyajan keskiarvo olikaan :D
 
Ihanaa, muistan sut oisko yli kolmikymppisten ryhmästä :happy:

Joo oon jotain sinne kirjoitellut mutta en hirveesti, jotenki masensi se niiden keskustelujen seuraaminen kun tuntui et kaikki tulee raskaaksi paitsi minä jolla on vaan eeppisen pasa säkä... :)
 
Hei vaan kaikille!

Täällä 21-vuotias Pirkanmaalta. Toissapäivänä pärähti testiin plussa, vihdoin. Esikoista odotellaan, takana kaksi keskenmenoa joista toinen kaksosraskaus joten vähän varpaillaan ollaan. Laskettuaika näillä näkymin 30.5.

Ihanaa odotusaikaa ja onnea kaikille muillekkin plussanneille! :Heartred
 
Heippis, kaikki raskautta yrittävät / vauvaa odottavat, ja onnea tulevaan!
Täällä 39-vuotias, 2-vuotiaan pojan äiti Satakunnasta, joka odottelee toukovauvaa saapuvaksi [emoji173]️ . Perheeseeni kuuluu myös avomieheni, koira, sekä pari kisua.

Esikoinen sai alkunsa toisesta Letrozol kierrosta ja tuleva samoilla avuilla kolmannesta kierrosta tärppi. Olen kärsinyt aina hurjan pitkistä kierroista, joten raskautuminen ilman hormooneita olisi ollut pitkä tie ja ikäkin tässä jo hieman kolkuttelee. Kiitollinen saa olla, että näinkin vähäisellä avulla raskautuminen on ollut mahdollista [emoji173]️. Tällä hetkellä olen vielä töistäni hoitovapaalla, ja nyt sitten kotona oloni näillä näkymin jatkuu pidempään, jos vaan kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa. Mukava tutustua muihin samassa tilanteessa oleviin ja jakaa kokemuksia [emoji2]
 
Heippis, kaikki raskautta yrittävät / vauvaa odottavat, ja onnea tulevaan!
Täällä 39-vuotias, 2-vuotiaan pojan äiti Satakunnasta, joka odottelee toukovauvaa saapuvaksi [emoji173]️ . Perheeseeni kuuluu myös avomieheni, koira, sekä pari kisua.

Esikoinen sai alkunsa toisesta Letrozol kierrosta ja tuleva samoilla avuilla kolmannesta kierrosta tärppi. Olen kärsinyt aina hurjan pitkistä kierroista, joten raskautuminen ilman hormooneita olisi ollut pitkä tie ja ikäkin tässä jo hieman kolkuttelee. Kiitollinen saa olla, että näinkin vähäisellä avulla raskautuminen on ollut mahdollista [emoji173]️. Tällä hetkellä olen vielä töistäni hoitovapaalla, ja nyt sitten kotona oloni näillä näkymin jatkuu pidempään, jos vaan kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa. Mukava tutustua muihin samassa tilanteessa oleviin ja jakaa kokemuksia [emoji2]

Samaa vuosimallia ollaan :) Eläinmääräkin on melkein sama :D
Onnea odotukseen sulle ja muillekin plussanneille!
 
Moi kaikille, täällä kirjoittelee 29-v esikoisen odottaja pääkaupunkiseudulta. Yritystä takana 1,5 v ja viime syksynä oli keskenmeno rv6. Oltiin aloittamassa hedelmöityshoidot (mulla matala Amh 0,2) mutta tulinkin sitä ennen luomusti raskaaksi. Laskettu aika 20.5 ja ens viikolla varhaisultra. ❤️
 
Yrpykkä: Kiitos, juu samoilla vuosirenkailla mennään [emoji1]Onnea myös odotukseesi :) Karvalapset ovat meille myös kovin rakkaita, ja ihanaa kun ovat ihanasti ottaneet esikoisenkin vastaan.Uskon uudenkin tulokkaan olevan, mielenkiintoinen tuttavuus grille :D Toinen kissoista varsinkin, jotenkin vaistoaa raskauden, ja tykkää makoilla massun päällä nyt jo joka ilta, samoin kuin poikaanikin odotin :)
 
Moikka! Olen Keski-Suomesta 29v esikoista odottava. Perheeseen kuuluu samanikäinen avomies ja kaksi koiraa. Tällä hetkellä laskettu aika olis 20.5. neuvolan laskujen mukaan, mutta luulen, että siirtyy kyllä eteenpäin ultran jälkeen. :grin
 
29v 1v3kk pojan äiti Etelä-Savosta. Pieni omakotitalo taajamassa ja 2 koiraa, kissa sekä kukkoja ja kanoja :) Olen kotona edelleen pojan kans eikä ole aikomusta mennä tässä välissä töihin kun eipä oo sitä vakipaikkaakaan..
En ole soitellu vielä neuvolaan, huomenna 6+0 ja laskettu loppukuusta..
 
Yrpykkä: Kiitos, juu samoilla vuosirenkailla mennään [emoji1]Onnea myös odotukseesi :) Karvalapset ovat meille myös kovin rakkaita, ja ihanaa kun ovat ihanasti ottaneet esikoisenkin vastaan.Uskon uudenkin tulokkaan olevan, mielenkiintoinen tuttavuus grille :D Toinen kissoista varsinkin, jotenkin vaistoaa raskauden, ja tykkää makoilla massun päällä nyt jo joka ilta, samoin kuin poikaanikin odotin :)

Meidänkin toinen (itse kaksi pentuetta synnyttänyt) leikattu naaras haluaisi aina mahan päälle, mutta en pysty yhtään sietämään painoa mahalla.. Täytyy työntää alemmas tai kainaloon aina. Yötkin nukkuu peiton alla kainalossa :)
Meidän koiramummo tykkää kaikista vauvoista ja pennuista. Sitten on eri juttu kun napero lähtee liikkeelle :D
Toinen kissanaaras oli itse pentu esikoisen aikaan ja nukkui vauvan kainalossa :Heartred
 
Moikka! Olen Keski-Suomesta 29v esikoista odottava. Perheeseen kuuluu samanikäinen avomies ja kaksi koiraa. Tällä hetkellä laskettu aika olis 20.5. neuvolan laskujen mukaan, mutta luulen, että siirtyy kyllä eteenpäin ultran jälkeen. :grin

Kivaa, lisää keskisuomalaisia! Tervetuloa!
 
Heippa kaikille!

En nyt tiennyt minne pitäisi ensin kirjoitella mitta kirjoitan pitkähkön sepustukseni sitten tänne :D

Eli joo. Täällä kirjoittelee 25 vuotias sairaanhoitajaopiskelija. Ennestään kaks tytärtä -13 ja -15 syntyneet.
Kierukka poistettu helmikuussa mutta raskautta ei kuulunut. Kierrot heitteli mitä sattuunsa. Viime kierto oli 36pv ja sitä edellinen 71pv.. Elokuun lopussa todettu naistenpolilla pcos tyyppiset munasarjat ja lääkäri lohdutteli, että onhan sinulla jo kaksi lasta.. Samalla päätimme aloittaa ehkäisyrenkaan ensikesän häiden vuoksi (koska en halua olla häissäni raskaana).
Minun oli tarkoitus käydä hakemassa renkaat apteekista kunhan vuoto alkaisi..
Kp.31 testattu nega. Tänään Kp 42 testattu selkeä plussa! Hieman ristiriitaiset tunteet päällä. Päällimmäisenä tunteena ei oo se ilo vaan jonkunlainen järkytys ja semmonen tunne että miks nyt. Miks ei tärpännyt ennen kesää... mutta samalla oon älyttömän onnellinen ja hipelöinyt jo kuopuksen vanhoja 60cm vaatteita :Heartred
 
Hei,

Täällä 35 vuotias etelä-suomalainen joka asuu tällä hetkellä Englannissa. Toinen lapsi tulossa(jos siis pysyy matkassa mukana). Kotona 12/15 syntynyt poika. Olimme jo ehkä mielessämme valmistautuneet siihen että jäämme kolmihenkiseksi perheeksi, koska en 4kk aikana kertaakaan saannut positiivista ovis testi tulosta (kierto 23-24 pvää), joten kun teimme positiivisen raskaustestin olimme hyvin hyvin onnellisia :) Ensimmäistä yrittäessä yritimme yli 12kk.
 
Heippa kaikille!

En nyt tiennyt minne pitäisi ensin kirjoitella mitta kirjoitan pitkähkön sepustukseni sitten tänne :D

Eli joo. Täällä kirjoittelee 25 vuotias sairaanhoitajaopiskelija. Ennestään kaks tytärtä -13 ja -15 syntyneet.
Kierukka poistettu helmikuussa mutta raskautta ei kuulunut. Kierrot heitteli mitä sattuunsa. Viime kierto oli 36pv ja sitä edellinen 71pv.. Elokuun lopussa todettu naistenpolilla pcos tyyppiset munasarjat ja lääkäri lohdutteli, että onhan sinulla jo kaksi lasta.. Samalla päätimme aloittaa ehkäisyrenkaan ensikesän häiden vuoksi (koska en halua olla häissäni raskaana).
Minun oli tarkoitus käydä hakemassa renkaat apteekista kunhan vuoto alkaisi..
Kp.31 testattu nega. Tänään Kp 42 testattu selkeä plussa! Hieman ristiriitaiset tunteet päällä. Päällimmäisenä tunteena ei oo se ilo vaan jonkunlainen järkytys ja semmonen tunne että miks nyt. Miks ei tärpännyt ennen kesää... mutta samalla oon älyttömän onnellinen ja hipelöinyt jo kuopuksen vanhoja 60cm vaatteita :Heartred
Samoja fiiliksiä! Vauva olisi saanut tulla vuoden ajan ja kesällä päätettiin ettei nyt ennen häitä joiden oli tarkoitus olla ensi kesänä, mutta silloinhan se vauva just ilmoittaa tulostaan. Kyllä mun piti parit itkut vääntää kun olin ehtinyt häitä suunnitella ja melkein kaikki varattuina jo. Halusin nimenomaan naimisiin ennen vauvaa ja käydä kahdestaan reissussa. Meinaatteko te pitää häät joka tapauksessa kesällä? Itse ajattelin että tunnin välein imetystä ja vaipanvaihtoa häissä silmät ristissä ei kuulosta mun unemahääjuhlilta..
 
Heikun keikun täältäkin!

28-vuotias nainen Uudeltamaalta.
Ensimmästä erittäin toivottua lasta odotellaan aviomieheni kanssa.

Yllätykseksi plussaus viikko sitten toisesta kierrosta ja olo on häkeltynyt mutta onnellinen ❤️ LA 28.5.2019 ❤️

Samaan aikaan haluaisi kertoa kaikille, ja sitten taas ei kellekään! Hassua miten paljon ajatuksia herännyt nyt raskaana ollessa, kaikesta.
 
Samoja fiiliksiä! Vauva olisi saanut tulla vuoden ajan ja kesällä päätettiin ettei nyt ennen häitä joiden oli tarkoitus olla ensi kesänä, mutta silloinhan se vauva just ilmoittaa tulostaan. Kyllä mun piti parit itkut vääntää kun olin ehtinyt häitä suunnitella ja melkein kaikki varattuina jo. Halusin nimenomaan naimisiin ennen vauvaa ja käydä kahdestaan reissussa. Meinaatteko te pitää häät joka tapauksessa kesällä? Itse ajattelin että tunnin välein imetystä ja vaipanvaihtoa häissä silmät ristissä ei kuulosta mun unemahääjuhlilta..

Ihanaa et joku jakaa samanlaisia oloja minun kanssa. Vaikka ei niin kivoja kun suunnitelmat menee persiilleen.
Joo ja meinataan silti pitää häät suunnitelmien mukaan. Pumppaan maitoa säästöön ja sit sitä saa mummot juotella pienokaiselle. Tottakai itekkin pitää päivän aikana mekkoa aukaista ja pientä syöttää. Löysin uuden pelon häitä ajatellen, jos vauva rupee itkee kirkossa ja maito alkaa herumaan niin sit mulla on häämekossa märät läntit tissien kohdalla :D:D
Miten vanha vauva ois teidän häiden aikaan?
 
Ihanaa et joku jakaa samanlaisia oloja minun kanssa. Vaikka ei niin kivoja kun suunnitelmat menee persiilleen.
Joo ja meinataan silti pitää häät suunnitelmien mukaan. Pumppaan maitoa säästöön ja sit sitä saa mummot juotella pienokaiselle. Tottakai itekkin pitää päivän aikana mekkoa aukaista ja pientä syöttää. Löysin uuden pelon häitä ajatellen, jos vauva rupee itkee kirkossa ja maito alkaa herumaan niin sit mulla on häämekossa märät läntit tissien kohdalla ::arghh:D
Miten vanha vauva ois teidän häiden aikaan?
Mä en oo edes osannut tuollaista ajatella!! :wideyed: Meillä ois n. 2,5 kk vauva silloin. Ja mulla oli mekkohaaveena merenneitomalli niin koska niitäkään voi sovittaa kun ei yhtään tiedä minkä kokoinen sitä on. Tässä oli vuosi tarkoitus kuntoilla ahkerasti.. tää on meidän eka niin en yhtään tiedä palautumisesta. En halua pelotella mutta mun kaverin vauva ei suostu juomaan pullosta yhtään ja toisenkin vauva vain tietystä pullosta. Ovat siis ihan äitien armoilla..
 
Takaisin
Top