Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen 35-vuotias kahden lapsen äiti (6- ja 4-vuotiaat). Tämä kolmas raskaus yllätys ja pieni kriisin paikka koska lapsiluku piti olla tässä. Mies vieläkin ehdottomampi ettei kolmatta halua. Keskeytys ei kuitenkaan vaihtoehto. Saa nähdä kuinka odotusaika etenee, pelon sekaisin tuntein odotan...
En käynyt klinikalla kun en sinne päässyt. Etsin itse luovuttajan. Tutustuttiin sillein että tiesin hänen olevan luotettava ja testeissäkin hän kävi. Ollaan siis tuttuja mutta silti anonyymejä. :)
En käynyt klinikalla kun en sinne päässyt. Etsin itse luovuttajan. Tutustuttiin sillein että tiesin hänen olevan luotettava ja testeissäkin hän kävi. Ollaan siis tuttuja mutta silti anonyymejä. :)
Hei kaikki ja onnea!
Mäkin ilmoittaudun mukaan höpisemään.Olen 32 v vaimo pääkaupunkiseudulta. Ensimmäistä odotetaan, nyt rv4+4. Takana kahden vuoden yritys, oltiin jo tutkimuksissa ja seuraavassa kierrossa oli tarkoitus aloittaa hoidon suunnittelu ja mennä inseminaatioon. Melko uskomaton fiilis siis, toivottavasti kaikki menee hyvin ❤
Muistan kans ensimmäisen kohdalta sen, että pelotti keskenmeno ihan hirveästi. Kai sitä ekalla kerralla ei meinannut uskoa todeksi, nyt on varmempi olo. :)