Tutustutaan

Täällä 35-vuotias kolmannen odottaja. Yk 5 tärppäs tämä kolmas pieni mukaan. Pojat -15 ja -17 löytyy ennestään kotoa plus aviomies pari vuotta mua vanhempi.

Uusi la on siis 30.5 mut uskon jakaantuvani toukokuussa mikäli kaikki menee hyvin koska eka synty 39+1 (vedet meni 38+6) ja toka 38+4 (38+3).

Ompas mukava et muitakin iäkkäämpiä odottajia on mukana remmissä.
 
Meiän pojat syntyi 40+0 ja 40+1 :D Olisikohan kolmaskin yhtä täsmällinen.
Kiva tosiaan, että kaikenikäisiä odottajia löytyy, myös meitä ”vanhoja” :)
 
Täällä 35-vuotias kolmannen odottaja. Yk 5 tärppäs tämä kolmas pieni mukaan. Pojat -15 ja -17 löytyy ennestään kotoa plus aviomies pari vuotta mua vanhempi.

Uusi la on siis 30.5 mut uskon jakaantuvani toukokuussa mikäli kaikki menee hyvin koska eka synty 39+1 (vedet meni 38+6) ja toka 38+4 (38+3).

Ompas mukava et muitakin iäkkäämpiä odottajia on mukana remmissä.

Sulla luki listassa synnytyssairaala ksks, tarkoitatko Keski-Suomen keskussairaalaa? Sinne itsekin kuulun, mut en oikein tiennyt mikä lyhenne olisi pitänyt laittaa niinpä laitoin Keski-Suomen sairaanhoitopiiri KSSHP kun jossain näin tuota käytettävän (tähän pohdiskeleva hymiö)
 
Mulla on molemmat pojat syntyneet 39+4 (viiden vuoden välein ) ja tyttö siinä välissä 41+ 0, eli jos poika tulossa voi olla ennen LA ja jos tyttö niin voi mennä kesäkuuhun :D

Mun edellisestä raskaudesta on 8 vuotta aikaa ja olin nuori. Nyt tuntuu vanhalta ja kaikki on jotenkin uutta :D
 
Sulla luki listassa synnytyssairaala ksks, tarkoitatko Keski-Suomen keskussairaalaa? Sinne itsekin kuulun, mut en oikein tiennyt mikä lyhenne olisi pitänyt laittaa niinpä laitoin Keski-Suomen sairaanhoitopiiri KSSHP kun jossain näin tuota käytettävän (tähän pohdiskeleva hymiö)
Juurikin keski-Suomen keskussairaala. K-SKS vissiin ihan virallisesti väliviivalla.
 
Heippa kaikki odottajat ja kanssapanikoijat! Olen 35-v toisen lapsen odottaja. Perheeseen kuuluu aviomies ja poika 03/16.

Tämän uuden vauvan laskettu aika on 19.5. Hän on täysin suunnittelematon ihana rakkausyllätys!

Muoks. Ainiin esikoinen syntyi käynnistettynä 42+1, että voihan se olla, että tämäkin lipsahtaa kesäkuun puolelle. Mennään nyt kuitenkin tällä laskurin päivämäärällä! Oon sitä paitsi jo pitkin viikkoa lueskellut teidän juttuja, niin tunnen kuuluvani porukkaan.
 
Heippa kaikki odottajat ja kanssapanikoijat! Olen 35-v toisen lapsen odottaja. Perheeseen kuuluu aviomies ja poika 03/16.

Tämän uuden vauvan laskettu aika on 19.5. Hän on täysin suunnittelematon ihana rakkausyllätys!

Muoks. Ainiin esikoinen syntyi käynnistettynä 42+1, että voihan se olla, että tämäkin lipsahtaa kesäkuun puolelle. Mennään nyt kuitenkin tällä laskurin päivämäärällä! Oon sitä paitsi jo pitkin viikkoa lueskellut teidän juttuja, niin tunnen kuuluvani porukkaan.

Mulla oli ihan sama, et olin käynyt täällä jo kurkkimassa jo ennen plussaa, joten tiesin mistä on kirjoiteltu :D
 
Täällä vantaalainen 29vuotias yhden tytön äiti. Esikoisen syntyi 06/17 etuajassa ja vauhdilla.
Perheeseen kuuluu myös aviomies.
Katsotaan kuinka lähelle laskettua aikaa tämä toinen pääsee.
Tärppäsi ekasta kierrosta kun mies näytti kakkoselle vihreätä valoa.
 
Moikka kaikki ja onnea plussauksista!
Oon 31 vuotias yhden pojan äiti Helsingistä. Laskettu aika mulla on 18.5. ja varovaisin mielin odotan ja toivon, että tämän pikkuisen saisin syliin asti. Yksi keskeytynyt keskenmeno takana ja siksi en vielä uskalla kovinkaan innostua. Ekasta kierrosta tärppäsi heti, kun alettiin yrittämään. :)
 
Minä olen pian 26-vuotias turkulainen. Ostimme mieheni kanssa yhteisen rivitaloasunnon puoli vuotta sitten, jonka jälkeen kesällä kihlauduimme ja häät ovat suunnitteilla syyskuuhun 2019. Olemme olleet 1,5 vuotta ilman ehkäisyä ja tietyssä mielessä alkoi jo hiukan turhauttaa. Nyt kuitenkin on tärpännyt ja plussaa tuli, joten meidän elämä saa isolla rytinällä kaikki merkittävät käänteensä. Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin ja meistä tulee toukokuussa 2019 ensimmäisen lapsemme vanhemmat. :Heartred
 
Heippa, uusi odottaja täällä.

Pohjois-Karjalasta kotoisin, 4 pienen 33-vuotias äiti. Perheeseen kuuluu myös mies:) Varovaisesti mukaan, koska r-testi vielä haalea. :)
 
Tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille plussanneille :Heartred

Itselleni on uusi tilanne olla kuukauden ”alkupäässä” lasketun ajan kanssa kun kaikkien aiempien, myös keskenmenneiden raskauksien lasketut ajat on olleet ihan loppukuusta :)
 
Mulla taas ekaa kertaa ihan kuun lopussa aiemmat ollu 4. ja 13. päivä.
 
Kerron sitten salaisella puolella enemmän, ettei tutut tunnista.
 
Heippa! Täällä kirjoittelee 23v vaimo. Esikoista odotellaan. Vauvan synnyttyä ehtinyt täyttää jo 24v. Mies samanikäinen. Vuosi sitten muutettiin neliöön ja täällä on tilaa useammallekin lapselle. Puolitoista vuotta on lasta yritetty ja matkalle mahtui 2 keskenmenoa. Nyt toivotaan että pienellä olis tuhat tarrasukkaa matkassa ja tavattaisiin toukokuussa.
 
Heippa! Täällä kirjoittelee 23v vaimo. Esikoista odotellaan. Vauvan synnyttyä ehtinyt täyttää jo 24v. Mies samanikäinen. Vuosi sitten muutettiin neliöön ja täällä on tilaa useammallekin lapselle. Puolitoista vuotta on lasta yritetty ja matkalle mahtui 2 keskenmenoa. Nyt toivotaan että pienellä olis tuhat tarrasukkaa matkassa ja tavattaisiin toukokuussa.

Ihanaa odotusta ja paljon onnea matkaan! Nyt pidetään peukut pystyssä, että toukokuussa teillä on nyytti kainalossa [emoji173]️
 
Täällä 33v mamma ja vähän epätodelliset fiilikset vielä :P Ensimmäisellä lapsella oli lupa tulla noin kolmen vuoden ajan, kuopus tarttui mukaan jo muutaman kuukauden päästä kun lupa oli myönnetty. Mulla on ollut haaveena 2-3 lasta. Kuopus ollut aika kiukkupöksy : D Kesti kauan kolmannen lapsen miettimisessä. Päätettiin nyt lopulta koittaa, "tulee jos tulee", ja nyt toisella yrityskerralla ilmestyi tikkuun viivat. Kyllä odotan vauva-aikaa taas pitkästä aikaa, mutta jännittää silti...miten työt, jaksaminen, kaikki...
 
Eli mä oon 21 vuotias ja oottelen nyt esikoista :) takana yks keskenmeno, joten huoli on suuri tänki suhteen! Tykkään jutella ja höpötellä ja oonki paljon äänessä :D
Mun lempiruoka on miehen mummun tekemät perunat ja jauhelihakastike ja vihaan maksalaatikkoa (tai maksaa missään muodossa) ja hernekeittoa!!
Mun lempiväri on musta mut jos sitä ei lasketa ni se olis oranssi!
Mä en tiedä vieläkään mikä musta tulee isona, mut eipä varmaan tiedä moni muukaan :) mulla on siis yotutkimus sekä ammatti, mutta en ole oman alan töissä tällä hetkellä (ei oikeen ollu mun juttu)
 
Moi kaikki!

Mukaan ilmoittautuu 32-vuotias esikoisen odottaja Helsingistä. Takana yksi km pari vuotta sitten. Nyt onneksi varhaisultrassa kaikki hyvin. La on 5.5. Oltiin jo varattu miehen kanssa aika lapsettomuustutkimuksiin, mutta onneksi sen ajan sai perua ja varata tilalle varhaisultran ja ekan neuvolan. Näin se elämä joskus yllättää positiivisesti.
Onnea kaikille plussista! :love7
 
Takaisin
Top