Raskaus höpinöitä

Hitsi, tänään oli aavistus verituhrua kertaalleen paperissa, ei kyllä toistunut uudelleen. Enemmän vielä huolettaa nyt vähän kovempi alavatsakipu, menkkamainen jomotus, joka säteilee ympäriinsä mm. peppuun ja selkään. Oon kyllä ollut ummellakin, voinee vaikuttaa sekin mutta huoli vauvasta tietty yltyy heti nollasta sataan... :sorry:

No voi että, toivotaan ettei nyt olisi syytä huoleen kuitenkaan! Mutta tottakai tuommoinen säikäyttää. Tsemppiä!
 
Hitsi, tänään oli aavistus verituhrua kertaalleen paperissa, ei kyllä toistunut uudelleen. Enemmän vielä huolettaa nyt vähän kovempi alavatsakipu, menkkamainen jomotus, joka säteilee ympäriinsä mm. peppuun ja selkään. Oon kyllä ollut ummellakin, voinee vaikuttaa sekin mutta huoli vauvasta tietty yltyy heti nollasta sataan... :sorry:

Toivottavasti on vaaratonta! Mitkä viikot sulla olikaan ?
 
Soralle tsemppiä epävarmaan tilanteeseen! Toivotaan, että kaikki kuitenkin on niinkun pitääkin! :Heartred
 
Hitsi, tänään oli aavistus verituhrua kertaalleen paperissa, ei kyllä toistunut uudelleen. Enemmän vielä huolettaa nyt vähän kovempi alavatsakipu, menkkamainen jomotus, joka säteilee ympäriinsä mm. peppuun ja selkään. Oon kyllä ollut ummellakin, voinee vaikuttaa sekin mutta huoli vauvasta tietty yltyy heti nollasta sataan... :sorry:

Toivottavasti on normaalia raskauteen kuuluvaa ja kaikki on hyvin.
 
Tein viimein testin keskiviikkoaamuna ja vahvat viivat tärähti samantien näyttöön.. Nyt olis jo 5+5 :O

Sora: Tsemppiä! Jospa noin pieni ”vuoto” ei vielä meinaa mitään vaarallista [emoji173]️ Ymmärrän kyllä huolen hyvin, itsekin olen ihan varma, että kyllä se kohta menee kesken.. 1,5 v sitten oli km.
 
Hitsi, tänään oli aavistus verituhrua kertaalleen paperissa, ei kyllä toistunut uudelleen. Enemmän vielä huolettaa nyt vähän kovempi alavatsakipu, menkkamainen jomotus, joka säteilee ympäriinsä mm. peppuun ja selkään. Oon kyllä ollut ummellakin, voinee vaikuttaa sekin mutta huoli vauvasta tietty yltyy heti nollasta sataan... :sorry:

Mulla on myös tullu verta.. Eilen tuli vessassa ponnistaessa kirkasta verta (tää ilmeisesti ihan normaalia, kun limakalvot nyt herkillä) ja viime raskaudessa oli ihan sama juttu..
Mutta tänään oli pikkareissa tummempaa verta.. Joten mistä mahtaa johtua :dontknow
Ei auta kuin vaan odotella... Menkkamaista jomotusta oli eilen..
 
Muokattu viimeksi:
Toivottavasti on vaaratonta! Mitkä viikot sulla olikaan ?

6+4 oli eilen. Yön aikana krampit rauhoittuivat, tänään on ollut enää aika lievää juilimista. Verta ei ole ollut sitten sen eilisen. Ehkä tosiaan väärä hälytys... Hitsi miten tietoiseksi raskaus tekee kaikista mahdollisista kehon tuntemuksista ja kaikki herättää tietysti huolta. :bored:

Mulla on myös tullu verta.. Eilen tuli vessassa ponnistaessa kirkasta verta (tää ilmeisesti ihan normaalia, kun limakalvot nyt herkillä) ja viime raskaudessa oli ihan sama juttu..
Mutta tänään oli pikkareissa tummempaa verta.. Joten mistä mahtaa johtua :dontknow
Ei auta kuin vaan odotella... Menkkamaista jomotusta oli eilen..

Voi kurja. :sad001 Toivottavasti sinunkin jomotukset helpottavat!
 
Mä oon kaikista kolmesta odotuksesta nähny plussausunen.
 
Toivottavasti on vaan vaaratonta alkuraskauden vuotoa!
 
Minä!! Yks km takana alkuvuodesta ja siitä asti taas yritetty, ehkäsyn poisjäännistä on nyt aikalailla vuosi :) nyt on kyl ekaa kertaa sit viimeraskauden oikeesti kunnolla se tunne et olis tärpännyt! Sormet ristissä kun pääsen alkuviikosta vasta testailemaan...
 
Mulla tulee nyt kolmatta päivää verta ihan jatkuvalla syötöllä.. Ei edes menkat oo ikinä melkein näin runsaat. Pieni toivonkipinä silti on, kun oon googletellut että näillä viikoilla voi tulla hyvinkin ns.valemenkkoja.. Ja kun ei oo kipuja, ja vuoto pysyy kirkkaana...
Huomenna jokatapauksessa aion heti aamusta soittaa tk:hon ja vaatii päästä tutkimuksiin.
Tää epävarmuudessa eläminen on ikävää :sad001
Oon kokoajan hirveen väsynyt..muita oireita ei sitten ookaan.
 
Mulla kans vuoti tänään useemman tunnin ihan verta.. Ei kuitenkaan hyytymiä ja nyt ei oo moneen tuntiin taas vuotanu.. Pelästytti kyllä ja hanskat heitin jo tiskiinkin.. Mut saas nyt sit nähä mitä tuleman pitää. Vaimo kyllä oli lukenut jostain, et istukka kehittyis (?) just about näillä viikoilla (7+2) et silloin saattaa vuotaa. Mut mistäs näistä tietää. Jos huomennakin vuotaa niin sit kyllä varmaan täytyy mennä näytille. Varaan huomenna neuvolan niin kysyn samalla mitä mieltä tästä.
 
Mä soitin terveyskeskukseen, mutta en päässyt edes sinne näytille... Kun ei oo kipuja. Kuulemma luultavimmin on keskenmeno ja nyt vain tarkkailua ja muutaman viikon päästä uus raskaustesti.
Ei kyllä todellakaan oo mukava tässä nyt ihmetellä ja odotella :sad001
Tunne on kyllä itselläkin että kesken meni..
Ei ku uutta yritystä perään....

Poistun syrjään, mutta onnea teille kaikille muille ja toivon todella että teistä jokainen saa kevätvauvan syliin asti! :Heartred
 
Shalley, voi hemmetti miten epäreilua. :sad001 Toivon ihmettä, ja jos se ei toteudu, nopeaa uutta plussaa. :Heartred
 
Voi Shalley, :sad001 voimia sinne. Tiedän miten epätietoisuus ja odottaminen on pahinta. Raskautuminen kuitenkin onnistuu, siitä kannattaa iloita uutta yritystä suunnitellessa! Mulle neuvottiin keskenmenon jälkeen odottaa yksi ehjä kierto ennen seuraavaa yritystä, jotta kohdun seinämät ehtivät paksuuntua normaaleiksi. (tämä siis vain avuksi suunnitteluun)
 
Takaisin
Top