Raskaus höpinöitä

Helmiella

Puuhakas puhuja
Toukokuun äidit 2019
Heippa! Onko täällä vielä ketään ketkä aavistelevat olevansa raskaana? [emoji85]
 
Täällä olis yks . Jänskättää! Nyt on dpo9. Kolmas vauva kyseessä. Jos nyt tulis plussa niin LA olis 9.5.19.
MUTTA tässä on vaan semmonen pieni mutta... tämä olisi toivottu vain mun puoleltani. Mies sanoi ettei sen sydän kestä enää kolmatta koheltajaa. Se ei siis haluaisi lasta. Mutta jäädään odottelemaan. Onko muita?
 
Mulla alkanut iltaturvotusta olemaan samanlailla kuten esikoisestakin. Aikaisemmin siis ollut oireena vain menkkamaista kipuilua ja kohdun nipistelyä. Tänään huomasin että rinnat turvoksissa.. jos siis nyt napannut niin laskettuaika olisi about 3.-5.5. Palailen viikon päästä kun teen testin että mitä näyttää :)
 
Ei tarvinnut viikkoa odottaa kun oli oireet jo niin selvät että plussa tuli. Nyt kun pikkuinen jaksaisi loppuun asti sinnitellä:Heartred

Onnea plussasta! :)
Mä toivottavasti tuun kohta perässä! Huomenna pitäis menkkojen alkaa, perjantaina tosin vasta testaan. Vähän on sellanen varma olo raskaudesta, mutta saattaa mielikuvituskin tehä tepposet! :cool:
 
Kiitos :) mulla menkat oli pari päivää myöhässä joten ei ollut muuta mahdollisuutta kun testata. Ja turvotus iltaisin niiiiin jäätävää (sama esikoisen kohdalla) että luulisi olevan jo rv20, esikoisen kohdalla ei kuitenkaan muistaakseni ollut tätä rintojen kivistelyä. Toivotaan että tulette kohta perässä niin ei tarvitse yksin höpötellä täällä :D
 
Täällä myös plussa tuli testiin viime viikolla. Nyt olis kai 4+4 ja la 4.5. jos kaikki menee hyvin :)
 
Varovasti kirjottelen tänne. Todellinen ylläri plussa pärähti tikkuun tuossa jokunen päivä sitten.. mies ei kovin innoissaan minkö vuoksi itselläkin hyvin ristiriitaiset fiilikset.
Meillä kun on jo kolme poikaa joista nuorin on nyt karvan vajaa 1v. Hetki sitten lopetetun imetyksen vuoksi ei ole ihan tarkkaa hajua siitä kuinka pitkällä ollaan, kun ei ehtinyt mitään säännöllistä kiertoa vielä tulla ja ei ole yhtään samanlaisia oireita kuin edellisistä joista olen tiennyt olevani raskaana jo ennen kun menkkojen olisi edes pitänyt alkaa..
Arvioisin että viikkoja pakosti on ainakin 5+ ja tämän epävarmuuden vuoksi varasinkin ensi viikon loppuun varhaisultran, että sais vähän selkoa missä mennään.
Laskettu aika sijoittuisi todennäköisesti huhti- toukokuun vaihteeseen ja edelliset lapset menneet reippaasti yki lasketun niin uskaltaudun enemmin tänne toukokuun puolelle.
 
Varovasti kirjoittelen minäkin..kovasti odotettu raskautumista ja nyt vaikuttaisi tärpänneen. LA olisi 10.5 näillä näkymin.
 
Onko tää ihan yleinen löpinäketju siis? :grin

Mä kaipaisin ideoita mitä terveellistä voisin napostella kun mulla on nälkä KOKOAJAN :meh: Naposteluporkkanat on yks, mutta mitäs muuta? Ideoita?
 
Onko tää ihan yleinen löpinäketju siis? :grin

Mä kaipaisin ideoita mitä terveellistä voisin napostella kun mulla on nälkä KOKOAJAN :meh: Naposteluporkkanat on yks, mutta mitäs muuta? Ideoita?

Pähkinöitä, kirsikkatomaatteja, lasten hedelmäpatukoita... Nää tuli heti mieleen! :)

Ja kai huomisesta vois aloittaa syyskuulle oman ketjun, yleistä löpinää varten.
 
Pähkinöitä, kirsikkatomaatteja, lasten hedelmäpatukoita... Nää tuli heti mieleen! :)

Ja kai huomisesta vois aloittaa syyskuulle oman ketjun, yleistä löpinää varten.
Joo töissä mulla itseasiassa onkin jotain Muumi hedelmäpatukoita :grin Tomaateille oon allerginen. Itseasiassa porkkanoillekin, mutta eilen söin noita naposteluporkkanoita ja ei tullu oireita! Jännä.

Mitkähän pähkinät olis hyviä? Ei ainakaan varmaan mitkään suolatut..
 
Suolattomat cashewit ja mantelit on ainakin hyviä, kohtuudella tietty. Sitten jos tykkää riisikakuista ja niiden päälle vaikka kalkkunaa tms vähä rasvaista proteiinin lähdettä. Sokerittomat rahkat, välipala patukat, smoothiet..
Sitten jos saa ateriavälit pidettyä n. Kolmessa tunnissa ja huolehtii riittävästä proteiinin ja hyvien rasvojen ja hiilareiden saannista ja tietty tarpeeksi vettä niin voisi saada pidettyä ehkä nälkää loitolla.
Itse ainakin huomannut toimivaksi lyhyet ateriavälit :)
 
Heippa!
Meillä tähän kiertoon todella toivottu nappaaminen, aamulla tein testin ehkä turhan ajoissa mutta selkeää haamua oli havaittavissa :happy: nyt vaa testailee päivittäin että siitä vahvistuisi.
Laskettuaika näillä näkymin menkkojen mukaan olisi 10.5.
Mutta mulla edellinen synnytys 9,5kk oli hätäsektiolla jonka seurauksena tämä käynnistetään tai leikataan jo huhtikuussa eli viimeistään 37 viikolla. Mutta silti koen omakseni tämän toukokuisten ryhmän koska laskettuaika tälle puolen menee :)

Nyt vaan malttamattomana odottaa että alkaako viiva vahvistuu kuinka äkkiä

-M
 
Heippa!
Meillä tähän kiertoon todella toivottu nappaaminen, aamulla tein testin ehkä turhan ajoissa mutta selkeää haamua oli havaittavissa :happy: nyt vaa testailee päivittäin että siitä vahvistuisi.
Laskettuaika näillä näkymin menkkojen mukaan olisi 10.5.
Mutta mulla edellinen synnytys 9,5kk oli hätäsektiolla jonka seurauksena tämä käynnistetään tai leikataan jo huhtikuussa eli viimeistään 37 viikolla. Mutta silti koen omakseni tämän toukokuisten ryhmän koska laskettuaika tälle puolen menee :)

Nyt vaan malttamattomana odottaa että alkaako viiva vahvistuu kuinka äkkiä

-M

Tervetuloa ja onnea plussasta! :)
 
Hirmu vähän meitä vielä on, kun aattelee, että ens viikolla on jo kuun puolen välin lasketut ajat tulossa!! Missä on kaikki toukokuiset odottajat?? :eek:
 
Itse löysin tieni tänne vanhasta muistista,kun olen edellistenkin aikana täällä pyörinyt, mutta jos ei ole "tuttu foorumi" niin voi kestää jonkun aikaa plussasta ennen kun ryhtyy tänne tai minnekään kirjottelemaan :)

Eiköhän tännekin pikkuhiljaa ala porukaa valumaan :)
 
Toivotaan! Niin saadaan kunnolla juttelua aikaan! :) Mä oo lukenu näitä LA-ryhmiä lokakuusta lähtien niin nyt oon into piukeena, kun saan kirjotella omaan LA-ryhmään! :p
 
Täällä yksi odottaja lisää. 7.5 pitäisi laskettu aika olla. Vielä vähän varovainen olo. Ei oo sen kummempia oireitakaan vielä ollut ja jotain selvää merkkiä oottelen toivotaan parasta ❤
 
Takaisin
Top