Raskaus höpinöitä

Moi! :) varovasti huutelen jo tänne. Plussa pärähti testiin tänään, eka haamulainen jo sunnuntaina mutta siihen en uskaltanut vielä luottaa. kaksi keskenmenoa tässä taustalla joten "pessimisti ei pety" - asenteella eteenpäin :p toivottavasti tämä tulisi vihdoin syliin asti. Onnea kaikille plussanneille :)
 
Eilen alkoi se todella looginen noidankehä kevyen pahoinvoinnin tiimoilta:

"Öyf, kunpa ei kuvottaisi" (kuvotus hellittää hetkeksi) "Apua, onkohan kaikki hyvin...?" (kuvotus alkaa uudestaan) "Ughmf, kunpa ei kuvottaisi"

Toistetaan n. 10 x joka päivä o_O :grin

Kohtalotovereita?
 
Täällä yksi uusi odottaja joka juuri vasta liittyi foorumillekin. Esikoisen odotusaikana ei tullut mihinkään kirjoiteltua. La näillä näkymin 5.5
 
Minä tein negan aamupissasta kp28, ja asennoiduin jo ettei tärpännyt. Olo oli kuitenkin sellainen outo eikä menkkoja alkanut näkymään niin uusi testi kp32 olikin sitten selvä plussa. Aiemmat raskauden olleet selkeät plussat jo kp28, mutta tällä kertaa näin..
 
Eilen alkoi se todella looginen noidankehä kevyen pahoinvoinnin tiimoilta:

"Öyf, kunpa ei kuvottaisi" (kuvotus hellittää hetkeksi) "Apua, onkohan kaikki hyvin...?" (kuvotus alkaa uudestaan) "Ughmf, kunpa ei kuvottaisi"

Toistetaan n. 10 x joka päivä o_O :grin

Kohtalotovereita?

Samaa mulla. Jatkuvasti saa huokailla ja pohtia et onko oireita vai ei. Voi meitä.
 
Onko joku vielä digillä testaillut? Mä testasin huvikseen la, jolloin 5+1 ja sain tulokseksi raskaana 2-3.. ehkä se 3+ tulee vasta myöhemmin..
 
Onko joku vielä digillä testaillut? Mä testasin huvikseen la, jolloin 5+1 ja sain tulokseksi raskaana 2-3.. ehkä se 3+ tulee vasta myöhemmin..

Mä oon kanssa testaillu digeillä. Sen 3+ tuloksen saa vasta, kun hcg:tä on yli 20 000 yksikköä! Mulla nousee hormoni hitaasti (oon siis käyny veritestissä pari kertaa) niin laskin, että mulla toi 3+ tulos näkyisi vasta ens viikon keskiviikkona, kun viikkoja on jo 6+5! :eek:
 
Mietin et tilaisko raskauskeijulta vielä digit . 2kpl maksaa yhtä paljon ku apteekissa 1 digi.
 
Kokeilen miten kommentointi onnistuu apilla.. Varovasti ilmoittaudun mukaan toukokuisiin, en ole vielä tehnyt testiä, mutta viikkoja pitäisi olla nyt 5+1 tai 5+0 vaun laskurin mukaan, menkkoja ei ole kuulunut ja oireita on roppakaupalla. Laskettu olisi 12.-13.5.2019.
Kaksi poikaa ennestään, 4/12 ja 5/14 ja tämä oli vahinko.. itse järkytyin varmaan enemmän kuin mies, vaikka noin 1,5 vuotta sitten olin viimeksi raskaana ja tuli keskenmeno ja sen jälkeen jonkin aikaa toivoin, että yritettäisiin uudestaan.. sitten tuli muuttoja ym, niin vauvahaaveet karisi. Ikää tulee tässä kuussa jo 39, joten viimeisiä aikoja alkaa olemaan kyllä lapsenteolle.. Kerron ehkä myöhemmin salaisessa osiossa tarkemmin taustoja jos sinne pääsen.
Jospa huomenna poikkean apteekissa [emoji57]
 
Mä testasin digillä viikko sitten, jolloin oli 4+3. Tulokseksi sain raskaana 2-3 eli ihan oikein. Mulla on niitä toinenkin kaapissa vielä ja oon tässä miettinyt pitäiskö huvikseen tehdä toinen testi. Alunperin pessimistinä ajattelin, että jos tää menee kesken, niin käytän sen sitten seuraavalla yrityksellä... :rolleyes:
 
Oli jo koko viime viikon tosi varma olo, mutta en uskaltanut luottaa omiin tuntemuksiin ennen plussaa. Nyt sitten täällä ollaan, ja 16.5. pitäisi olla laskettu aika! :) Olo on edellisestä raskaudesta tuttu, pieniä nipsaisuja tuntuu alavatsassa ja vähän kuvotusta välillä. Viimeksi en kertakaan oksentanut, toivotaan samaa nytkin!
 
Mä kurkin varovaisesti tänne puolelle :)

Mulla on kanssa ollut se kuuluisa the olo ja siksi testasin jo eilen DPO 9. Aamulla tuli ns viivan paikka ja illalla haalea haamu.

Siitä innostuneena testasin tänään aamulla rfsu:n digin mikä sanoi No-.
Kuitenkin sain haaleat viivat one stepin herkkään ja rfsun liuska testeihin aamupäivällä ja päivällä.

Nyt vaan toivon että viivat vahvistuisi :)
 
Muokattu viimeksi:
Hitsi, tänään oli aavistus verituhrua kertaalleen paperissa, ei kyllä toistunut uudelleen. Enemmän vielä huolettaa nyt vähän kovempi alavatsakipu, menkkamainen jomotus, joka säteilee ympäriinsä mm. peppuun ja selkään. Oon kyllä ollut ummellakin, voinee vaikuttaa sekin mutta huoli vauvasta tietty yltyy heti nollasta sataan... :sorry:
 
Takaisin
Top