Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie en osaa sanoa onko lapset nyt tässä kun niitä neljä on. Ei one mahdoton ajatus että niitä tulisi lisää. Enemmän pelkään menetyksiä ja keskenmenoja. Jokaisen syntyneen lapsen jälkeen seuraava raskaus on mennyt kesken/ollut kohdunulkoinen ja viimeisin km meinasi viedä minun hengen. En tiedä uskallanko enää ottaa riskiä... No eihän tässä mikään kiirus ole. Pienin kun on vasta 4kk eikä ihan vielä voi edes ajatella että seuraavaa suunnittelis.

Mä olen varma että tämä jää viimeiseksi lapseksi. Ikää jo 41 ja lapsia sitten 5 niin riittää mulle. Nämä kun saan hoidettua niin olen tyytyväinen.

Mä pidin ennen takarajana, että 30 kun täytän niin on lapset hankittuna. Mut eihän mun pitänyt ikinä saada lapsiakaan kuin yhden miehen kanssa, mutta sen entisen elämän kanssa kävi miten kävi, niin nyt sitä ollaan sit perus white trashia ja useammalle isälle lapsia :D Mitäpä tuo muille kuuluu, mutta on se ikävä saada arvostelua jostain, mistä muilla ei ole hajuakaan... Se on aina helppo tuomita toisen tekemisiä kun ei toisen elämää tarvitse itse elää päivääkään.

Millainen uusperhe teillä on? Jos saa kysyä? :) Mulla on siis kaks lasta aiemmasta liitosta ja välillä sitäkin saa selitellä aika lailla. Nykypäivänä on varmaan enemmän uusperheitä entä ydinperheitä, sellaista mäkin halusin mutta vaikka meillä ei virallisesti sellaista oo niin kyllä me ollaan eniten isä ja äiti lapsille, vaikka meän iskä ei noille kahdelle biologisesti ookkaan. Anopilla on kolme lasta ja kaikki eri miehille, tädillä 4 lasta, kolmelle eri miehelle. Mitä väliä, tärkeintä on et kaikki lapset saa rakkautta <3

Kyllä mussa joku vielä sanoo että yksi vielä. Mutta järki sanoo että ei. Pitäis puhua sydämellä, mutta miten saisin ton miehen tajuaa sen kans. Enkä mä jaksa vuotta oottaa. Sit se on taas vielä vaikeempaa.. Huoh. Voihan vauvakuume. :'(

Voi hyvä luoja, pari päivää pois täältä ja aivan kauheasti viestejä luottevana:o
Aloitetaan oman navan kaivamisella;) nyt on lomat pidetty ja arki (se ihana kamala arki) voi alkaa, mies aloittaa huomenna yövuoroilla ja 2 isointa pitäis rahdata seuraavat 2 viikkoa uimakouluun...
Muumimaailmassa oli kyl tosi ihanaa, voi sitä lasten riemua ja ihmetystä<3 iso miinus siitä että saatiin kunnon vesisateet niskaan ja oli pakko käydä ostamassa ylihintaset pontsot lapsille että eivät kastu aivan kokonaan:/
Muuten reissu meni kivasti, käytiin muutenkin tutustumassa Turkuun ja nyt on mamma poikki! Olihan kesä ;)
Nää helteet vetää kyllä muutenkin mehut veks... Voisko se syksy tulla jo?
Jos sitä nyt yritän purkaa teidän viesti savottaa;)
Twisted joo meillä siis tän synnytyksen jälkeen ehkäsy joko, selibaatti tai kumi, hormoneja en enää kroppaani syötä! Steri jonossa posotetaan, ei oo aikaa kuulunut mutta np ultrassa käydessä kävin lääkärin pakeilla ja Porvoon sairalassa on ”vaan” 2-3kk jonot joten se käski soitella sinne sit kun synnyttänyt niin pääsen niiden jonoon...
Hesassa jono on 2v:o
Pikkuvarpaat mä oon 200% varma että tää on meidän vika! Ei vaan kroppa ja pää jaksa enää!
Meilläkin piti olla 30 v deadline lasten tekoon mutta kun tää pullahtaa musta niin oon 31. Melkein siis jäi onnistuttiin;)
M-inski voimia sinne pikku vauva arkeen! Toivottavasti jäbä alkais nukkumaan tai edes sä saisit lepoa...
Mamaminion, saamme siis sinulta odotella vielä monen monta plussa testiä lisää;) mahtavaa:D miten sulla muuten odotus mennyt?

Millainen uusperhe teillä on? Jos saa kysyä? :) Mulla on siis kaks lasta aiemmasta liitosta ja välillä sitäkin saa selitellä aika lailla. Nykypäivänä on varmaan enemmän uusperheitä entä ydinperheitä, sellaista mäkin halusin mutta vaikka meillä ei virallisesti sellaista oo niin kyllä me ollaan eniten isä ja äiti lapsille, vaikka meän iskä ei noille kahdelle biologisesti ookkaan. Anopilla on kolme lasta ja kaikki eri miehille, tädillä 4 lasta, kolmelle eri miehelle. Mitä väliä, tärkeintä on et kaikki lapset saa rakkautta :Heartred

Kyllä mussa joku vielä sanoo että yksi vielä. Mutta järki sanoo että ei. Pitäis puhua sydämellä, mutta miten saisin ton miehen tajuaa sen kans. Enkä mä jaksa vuotta oottaa. Sit se on taas vielä vaikeempaa.. Huoh. Voihan vauvakuume. :'(
Toki saa kysyä ja vastaankin mielelläni :D Eli mulla on kaksi lasta edellisestä avioliitosta 9-vuotias tyttö ja 7-vuotias poika. Erottiin tuon pojan ollessa himpan päälle 1-vuotias kun alkoholin kanssa lähti miehellä hivenen lapasesta ja oli muitakin ongelmia vaikka muille jakaa... Nykyisen mieheni oon tuntenut ihan teinistä asti ja alettiin olemaan yhdessä 2014 keväällä, samana vuonna kihloihin ja lopulta naimisiin. Eka yhteinen ipana syntyi 2015 joulukuussa ja toinen yhteinen 2017 maaliskuussa. Meillä nuo isommat käyvät isällään joka toinen vkl, mut kyllä nuo nykyinen aviomies on se ”isämpi” heille, kun on päivittäin mukana arjessa :) Olihan mulla siis maalla omakotitalo, sellainen punainen tupa ja perunamaa, omaa rauhaa jne, mut ei se sit auttanut pitämään kiinni joistain periaatteista mitä aiemmin itselle asettanut. Jos joku halua arvostella mun valintojen perusteella niin antaa mennä vaan, mut nyt mä ja lapset ollaan onnellisempia kuin oltais oltu jos olisin jäänyt kitumaan kuolleeseen liittoon.

Joo, niin siis minäkin olin exän kanssa muka onnellinen ja viimeiseen asti sinnittelin narsistin kanssa. Sit vaan oli pakko lähteä. Onneks lähdin ja löysin mieheni! En vois olla onnellisempi <3

Meillä muksut käy about kerran kuussa isällään pari yötä. Nyt heidän isä aikoo muuttaa 170km päähän ja alan rajoittaa entisestään käyntejä. Hänen luonaan saa tehä tyyliin mitä vaan, ruoaksi on mitä sattuu, karkkia saa syödä kuin paljon vaan ja 5 ja 7 vuotiaat saa kirvata! Oikeesti. Mä oon kova kiroilee mut en ikinä lasten kuullen. Eikä meillä saa lapset kiroilla. Ärsyttää exän kasvatustyyli. Hänet on vapaasti kasvatettu ja tuloksen näkee kyllä. Narsisti, bipolääri, skitsofrenian esiaste, maanisdepressivisuus, käytöshäiriöt, päihdeongelmat you name it. Ja oon aivan varma et 95% johtuu vapaasta kasvatuksesta.

Meillä onneksi kävi niin, että exä otti itseään niskasta kiinni ja jäi juomiset, lasten asiat ollaan saatu sovituksi ja ollaan keskusteltu läpi, että miksi homma lähti lapasesta aikanaan. Ei vaan sovittu toisillemme ja siinäpä se tärkein. Onneksi nykyään voi erota ja aloittaa alusta jos siltä tuntuu! Mullakin vasta 31 vuotta mittarissa, että hyvin ehtii rakennella toivomaansa tulevaisuutta uusiksi :) Kyl se voimia on vaatinut lähteä ja alkaa nollasta, mut jokainen kyynel on ollut sen arvoinen <3

Metsätähti onnea tyttö lupauksesta ja hyvistä ultra kuulumisesta :)
Saanko udella että onko teillä kumpia ennestään?
Meillä kun tää tyttö katras niin poika lupaus tuntu todella oudolta;) nyttemmin asian kanssa kyllä sujut mutta en kyl ois uskonut...:)

Äippä: meiltä löytyy molempia sortteja, esikko on poika ja nykyinen kuopus on tyttö:happy: esikoinen kysyi ihan hämillään kun kuuli että saa pikkusiskon : no missäs se poikavauva sitten on? Minä juoksen sitten sitä vauvaa karkuun:joyful: ( 3,5v iältään)

Metsätähti ihana<3 meillä nää likat on kyl ihan innoissaan pikku veljestä:) montakertaa päivässä pitää käydä mahaan hihkumassa että rakastan sua pikku vauva veli:,) ihanaa!

Uppista ketjuun:) mitäs tänne kuuluu? Kituuko kaikki helteissä vai mikä on kun juttu luista?;)
Dep mikä meininki? Vielä yhtenä?
Miten raskaana olevat voi? Alkaako helteiden sietokyky jo hajoilemaan?
Entäs meidän ketjun vauvat ja ei niin vauvat jakselee lämpö aallossa?
Täällä yritetään vaan pysyä nesteytettynä... vettä, melonia, vichy menee paljon! Joka ikinen aamu ollaan käyty rannalla isompien uimakoulun takia ja joka ikinen päivä on mammalla paukut loppu sen keikan jälkeen...
Ei jaksa! Ei enää!
Ens viikolla ois istukka/kasvu kontrolli ja hitto kun jänskättää;)

Juu, hyvin menee. Sain telottua eilen ukkovarpaani, poistivat kynnen siitä eilen ja tänään kävin röntgenissä, niin selvis et se on murtunu. Edelleen vuotaa verta, kaks viikkoa pitäs pitää vähintään siteitä ja teipata toisen varpaaseen kiinni. Ei ihan sellanen kesän loppu ollu kuin kuvittelin:confused:

Me palattiin tänään lomareissulta :Heartred Aivan mahtava reissu! Suosittelen lämpimästi Imatran kylpylää, kivat altaat, hyvää ruokaa, huoneissa ilmastointi (aamupuolella oli niin viileää, että piti vetää vähän peittoakin päälle :eek: ), siistiä ja sesongista huolimatta melko rauhallista :) Paluu arkeen on hieman raskas :p

Täällä yhtenä kappaleena, viikkoja poksahti nyt perjantaina jo 27+0! Ei muutosta mihinkään päin, paitsi et oon alkanu vissiin tehotuottaa tota lapsivettä kun sitä tuli ainaki tänään enemmän pihalle ku koskaan aiemmin :D svollekin soitin ku aina kaikesta pitää tietenki huolestua (okei no oli vaaleenpunasta ja ku tuli nii paljon ni siks) mut kuulemma vaan hyvä juttu! Vauva kasvaa kovaa vauhtia ja mä paisun.

Helteet on tuskaa, ainoot siedettävät hetket on kun oon tuulettimen alla väsyny niin sillon ei oo niin kamalan kuuma. Autossa tykkään istua koska ilmastointi! Eniten kuitenki kotona kun pitää lepäillä.

Meillä Julius on viel nii pieni vajaa 2kk ni ollaan hänen kans vallan sisällä.. isommat pelaa paljovesisotaa ja kotona ollessa käydään mökil uimas (vesi 26’c ) nyt kun ollaan ralleja paossa Porissa ni on ihanaa kun ulkona tuulee:) keski-suomes ei paljoa oo tuulta näkyny.. mummi kantaa lapsille jäätelöö kassikaupalla kaupasta. :D

Tänään olis tarkotus jättää Julius mummin hoiviin ja mennä Yyteriin isompien kans.. :)

Huli, Ai että! Itsehän mursin mun pikkuvarpaan alkukesästä ja edelleen välillä kipuilee...
Toivottavasti varvas luutuis hyvin ja paranis pikapikaa:)
Dep mahtavaa että siellä edelleen vauva masussa! Toivottavasti pysyykin vielä tovin;)
Zeni ihana kuulla että teillä oli mukava reissu:) arkeen paluu on kyl raskasta mut toisaalta niin se on jatkuva reissaaminenkin;)
M-inski mukavaa Yyteriin reissua! Ulkona ei kyl oo pikku vauvojen( tai oikeastaan minkään ikäisen) kelit... aivan liian kuuma...

Äippä, joo toivottavasti luutuis hyvin. Nyt enempi huolettaa tuo kynnen poisto ja se ettei tuo ole vieläkään lopettanu tuota veren vuotoa, vaikka tapaturmasta ja poistosta on jo 2 vrk aikaa:confused:

Onpas kiva kuulla dep, että siellä vielä yhdessä koossa ollaan:) Saatko edelleen olla kotilomilla?

Ihana kun on ollut hyvä reissu zeni, oliko tää nyt se tuettu loma? Tsemppiä arkeen paluun kanssa:)

M-inskin porukalle ihanaa rantapäivää:)

Me kans lähdettiin ralleja pakoon, asutaan siinä sillan toisella puolella, että eipä paljoa unista kannata haaveksia jos meinas ikkuna auki nukkua... Helikopterit pörrää melkein puolille öin ja aloittavat aamulla kukonpierun aikaan, sit mukavana lisänä öisin ördäävä rallikansa :S Mökillä ilmalämpöpumpun viileydessä on ihan jees ja täälläkin vesi +26 niin voin läträtä palelematta.

Me käytiin heittämässä Tuurissa kesäreissu, vähän meinas olla nihkeetä sakkia autossa kun jouduttiin menemään mun ilmastoimattomalla autolla koska miehen kuorkissa mulle tulee matkapahoinvointia kun en voi ite ajaa sitä :D Naapurit olivat käyneet katsomassa Ähtärissä pandoja ja saatiin heidän liput, joilla sai aikuisille ilmaiset rannekkeet ja aihetta miten ihana oli vetää siellä laitteissa muksujen kanssa! Aivan huippua kun tuollainen huvi oli ilmaista jos polttoaineita ei lasketa ja kaupasta haettua evästä :)

Huku, pitäisköhän sun soitella johonkin tosta varpaasta? Ei varmaan ihan hyvä tällä ilmalla ole jos haava auki :( Toivotaan paranevan pikaisesti!

Deb, hienoa kun viikkoja jo noin paljon kasassa! :)

Äippä, tuo nesteytys tuntuu täälläkin olevan haastavaa... Ollaan syötetty meetwustia penskoille kun ei mikään ruoka meinaa upota ja suolaa tarviis näillä hikoilumäärillä melko reippaasti. Ite oon ihan hätää kärsimässä kun verenpaineet meinaa laskea liian alas, imeskelee suolaa suoraan purkista.

Zeni, varmasti on raskas paluu arkeen tuollaisen luxuksen jälkeen :)

Takaisin