♡Unicorn♡
Asioista perillä oleva
Ei näy mitään :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

että mitähän hittoa, voisko se olla sitä kiinnittymisvuotoo?? Ei oo ikinä kyl sellasta ollu.... millonkoham sitä viittis testailla jos ny ois vaikka viime yönävkiinnittyny? Olikos sitä jotai taulukkoo mistä kattoo?
nytton kyl hiton kiva lomailla ku hiki vaan valuu vaikka makais pihassa 
Kotikissa ja Haaveilija, iiiisot onnittelut plussista, aivan mahtavaa
Mira, mää oon lukenu että siittiöitä pitäs olla jo valmuina oottamassa munasolua ku ne telakoituu jotenki sinne munanjohtimeen ja sielähän se hedelnöitys sit tapahtuu. Mutta kaippa se onnistuu yhtälailla ku ne vilistää sinne ovispäivänä ku eikös sillä munasolulla kestä kuitenki pari päivää matkata kohtuin??
Omaa napaa, nyt on vissiin dpo 7 ja aamusella kyllä nousi toiveet pirusti ku oli sellane veruviiru valkkarin seassaettä mitähän hittoa, voisko se olla sitä kiinnittymisvuotoo?? Ei oo ikinä kyl sellasta ollu.... millonkoham sitä viittis testailla jos ny ois vaikka viime yönävkiinnittyny? Olikos sitä jotai taulukkoo mistä kattoo?
Kivoja hellepäiviä kaikille ja tärppionneanytton kyl hiton kiva lomailla ku hiki vaan valuu vaikka makais pihassa
![]()
Juuri mietin samaa. Kuinka herkkä testi sinulla on? Hcg ilman raskautta on 1-5, ja se tuplaantuu 2-3 vuorokauden välein. Joten jos sinulla on joku perusliuska, niin raskaus näkyy 4...14 päivän kuluttua.

Nyt on talleteltu. Ehtiikö oviksen aikaan vielä talletella kun eikö munasolu elä pidempään kun simpat etenee munasolun luo. Ei muuta kun lomaviikolla pääsee jännäilemään!
Tottakai tilanne on parempi jos simpat ois jo valmiina. Nyt kuitenkin yk 3 vasta ja tjottaillen yritetään mennä...
Kotikissa ja Haaveilija, iiiisot onnittelut plussista, aivan mahtavaa
Mira, mää oon lukenu että siittiöitä pitäs olla jo valmuina oottamassa munasolua ku ne telakoituu jotenki sinne munanjohtimeen ja sielähän se hedelnöitys sit tapahtuu. Mutta kaippa se onnistuu yhtälailla ku ne vilistää sinne ovispäivänä ku eikös sillä munasolulla kestä kuitenki pari päivää matkata kohtuin??
Omaa napaa, nyt on vissiin dpo 7 ja aamusella kyllä nousi toiveet pirusti ku oli sellane veruviiru valkkarin seassaettä mitähän hittoa, voisko se olla sitä kiinnittymisvuotoo?? Ei oo ikinä kyl sellasta ollu.... millonkoham sitä viittis testailla jos ny ois vaikka viime yönävkiinnittyny? Olikos sitä jotai taulukkoo mistä kattoo?
Kivoja hellepäiviä kaikille ja tärppionneanytton kyl hiton kiva lomailla ku hiki vaan valuu vaikka makais pihassa
![]()

Moikkamoi.
Täällä kanssa yrittäjä ja kuumeilija. Olemme olleet "vasta" kohta pari vuotta yhdessä mutta tunnetaan toisemme jo aiemmin.Kihloihin mentiin juhhannuksena ja päätettiin sillon että nyt aletaan oikein yrittämään omaa vaavia. Vähän tuo veljenpoika (1 vee) tuonut sitä potkua vauvakuumeeseen.
Ehkäisyä ei olla käytetty oikeastaan missään vaiheessa parisuhdetta, se eka pari kuukautta mentiin ns varmoilla päivillä ja ehkäisylaastarilla joka todettiin hyvin huonoksi vaihtoehdoksi.
Olen ollutkin joskus täällä foorumilla höpisemässä kun exäni kanssa yritettiin lasta mutta parisuhde loppui joku aika siitä kun lopetettiin yrittäminen. Olen siis silloinkin käynyt lapsettomuushoitoja mutta hoidot lopetettiin kun pistoshoidot olisi alkaneet.
Kävin yksityisellä pari viikkoa sitten ja onneksi endometrioosi on mennyttä aikaa, eli ei mitään isompia myoomia löytynyt. Yksi hyyyyvin pieni. Muutenkin kaikki priimaa kuulemman mun ikäiselle. Yksityionen laittoi lähetteen KYSille ja viime viikolla tuli kutsu 20.9 olisi aika jossa sitten seulotaan minut ja kumppani. Vähän jännittää, kun viimeksi tuntui että olen niin yksin lapsettomuushoidoissa mutta nyt rinnalla kyllä ihan erilailla asentoitunut kumppani joka kannustaa ja on tukena varmasti. Mutta katsotaan mitä tulee vai tuleeko mitään, pieni epäilys itselläni jälkimmäisestä vaihtoehdosta kun koskaan ei ole raskaaksi tullut ja ehkäisyä en ole juuri ikinä (no ehkä teininä) käyttänyt ja koskaan en ole raskaaksi tullut.
Kierrot aika lyhkäsiä, nytkin alkoi tiputtelemaan jo vrk 20 ja nyt vrk 24 ja menkat alkoi viime yönä.
Mulla on todettu aukiolotutkimuksissa että oikea puoli jumittaa, ei mennyt neste läpi kunnolla mutta toisaalta ei tökännytkään eli vähän epäselväksi jäi. Oletettavasti tekevät saman homman nyt uudelleen. Mutta toivo elää vielä ja kylläpä olisi mahti juttu jos täältä tukijoukkoja saisi vielä. Tottakai itseklkin pyrin aktiivisena olemaan ja kertomaan jos kokemusta itselläni on. :)
Kiitoksia ja oikein paljon plussa puhuria tänne kaikille
Niin ja meillä siis ei ole toistaiseksi kuin kissalapsia.
https://www.duodecimlehti.fi/lehti/2011/23/duo99940
Tuolta ku lukee otsikon "Kolmas vaihe -munajohtimien suuaukko ja munanjohdin" ni sielä lukee asiasta. Ja kyseessä duodecim-lehti jota itte ainakin uskon tälleen maalaistollona![]()

Tiedätkö siis mitä sulla verikokeiden kautta katsotaan? :) olen itse ylihuomenna menossa "perustarkastukseen" ja mainitsin kyllä yrityksestä puhelimessa. Enemmänkin niihin liittyviä juttuja sit katsotaan verestä. En vain tiedä, että mitkä ovat tärkeitä tutkia yrittäessäKävin aamusta lääkärissä. Oli taas melko turhauttava käynti. Nyt ottavat jotain verikokeita ja papan ja jotain muitakin se sano et otetaan (en vaan muista et mitä) ja sit katotaan et mitä niissä näkyy.. muuten sanoi että jos ei vuoden päästä oo tärpänny ni sit vasta rupeevat tutkimaan tarkemmin. Turhauttaa vaan kun kuitenkin yk9 ja maaliskuussa gynellä todettu ohut limakalvo mut näillä vissiin sit mennään..
![]()