Ruokiin liittyvät mieliteot?

Meillä on suunnitelmissa hakea töidenjälkeen lätyt kotipitsasta ja mä keikun barbeque kotzonen ja tulisen kanakotzonen välillä.
Tietääkö joku käykö tuo bbq'n aurajuusto uunissa vai onko se salaatinmukana muruna? Kanakotzonessa on onneksi mexikanakastike kananmunavapaa joten se on vaihtoehtona mutta armottomana aurajuustofanina toi bbq himottais..

Mun tekis niiii'in mieli kaikkia juustoja mutta pakko malttaa olla ilman, kuinka hyvää just aura tai vuohenjuusto olis. Kunnon siivu ruisleivänpäälle, voi kuola..
 
Meillä on suunnitelmissa hakea töidenjälkeen lätyt kotipitsasta ja mä keikun barbeque kotzonen ja tulisen kanakotzonen välillä.
Tietääkö joku käykö tuo bbq'n aurajuusto uunissa vai onko se salaatinmukana muruna? Kanakotzonessa on onneksi mexikanakastike kananmunavapaa joten se on vaihtoehtona mutta armottomana aurajuustofanina toi bbq himottais..

Mun tekis niiii'in mieli kaikkia juustoja mutta pakko malttaa olla ilman, kuinka hyvää just aura tai vuohenjuusto olis. Kunnon siivu ruisleivänpäälle, voi kuola..
Pyydä tilatessa että se aurajuusto laitetaan uuniin :)
 
Hitsi mun alkoi tehä aivan hirveästi mieli jotain aivan tietynmakuista salmiakkikarkkia, mutta en nyt vaan saa millään päähäni että mitä ne ois... Pitäisköhän vaan alkaa ostella eri karkkeja ja testata karkki per viikko että mikä on oikea, niin ehkä jouluun mennessä oisin löytänyt sen The karkin :rolleyes: Ja miehelle jäis sit kaikki loput karkit...

Mut raivostuttavaa! :banghead:
 
Mun suurimmat intohimot on aiemmin ollu aina jäätelö ja kahvi. Ostin eilen jätskiä, söin vähän ja totesin ettei maistu yhtää. Ja kahvia yritän pari kertaa viikossa keittää vaan todetakseni, että joku siinä maussa on pilalla nykyään. Oon pessyt kahvinkeittimen ehkä jo kolme kertaa ja pakko vaan myöntää, että vika onkin mussa :D
 
Suolaista tekee koko ajan mieli ja juustoja ja vaaleeta leipää ja pizzaa ja kaikkea mikä ei oo kovin terveellistä.. Normaalisti syön aika terveellisesti ja pidän usein terveyspaastoja tai ruokavalioita mutta nyt on kyllä päälaellaan :hilarious: Koitan silti syödä mahdollisimman terveellisesti lisäksi, hedelmiä ja juustoisia salaatteja ym. :)
 
Ei niin minkäänlaisia mielitekoja tai ylipäänsä ruokahalua. Jos ei olis pakko, en söisi mitään. Ja kaiken syömisessä kestää vähintään tunnin, koska jos liian nopeasti syö, tulee paha olo. Olenkin laihtunut jo 4kg, kiitos pahoinvoinnin. Minkä tahansa ruoan haju ällöttää, eli pitää yrittää keksiä hajutonta ruokaa. Nyt elän turkkilaisella jogurtilla ja normipringleseillä, jota jostain syystä uppoaa vaikka maistuukin puulta.
 
Mä himoitsen kanssa kaikkea tulista ruokaa, jalapenot erityisesti menee missä vaan, melkein aamupuurossakin...!! Edelleen myös ruisleipä,, juusto+suolakurkku toimii! Hapolliset juomat närästää jäätävästi..
 
Mä oon varmaan joku poikkeus, kun mulla ei oo tullut raskauden myötä mitään erityistä himoa ainakaan vielä mihinkään tiettyyn ruokaan tai juomaan. Oon aina ollut suolaisten ruokien perään ja niin oon kyllä nytkin :) pahoinvoinnista on vielä niin vähän aikaa, että senkään takia ei varmaan mitään tee mieli :)
 
Halvatun salmiakki! Nyt löysin sen himoitsevani The Salmikakkikarkin, ja tosi vaikea pitää itsensä erossa niistä! Yritän nyt että yksi 25 g rasia riittäisi viikon, niin ehkä määrä pysyisi kohtuullisena, mutta stressaa kyllä kovasti kun salmiakki/lakritsihan on nyt täysin kielletty raskausaikana... :sorry:
 
Takaisin
Top