Pottu
Sukkela juttelija
Täällä kp 16 ja ovis lähenee. Tikutan sitä, vaikka ei saadakaan hyödyntää, mutta kiva tietää että kroppa pelittää!
Tänään koitan lopettaa särkylääkkeet kokonaan, katotaan miten menee. Kolme haavaa näyttää hyvältä, mutta napahaava on vähän sen näkönen että pitää tarkkailla miten etenee. Se on tikattu niin, että siihen on jäänyt sellanen ryppy sinne päätyyn ja se ryppy on nyt jännän värinen. Sellanen rusehtavan tumma. Mut ei oo kipee mitenkään. Toivottavasti ei nyt tulehdu tms. Tänään 12 pv leikkauksesta. Tikit kuulemma sulaa kuukauden.
Kp 16/29-39, yk 15
Tänään koitan lopettaa särkylääkkeet kokonaan, katotaan miten menee. Kolme haavaa näyttää hyvältä, mutta napahaava on vähän sen näkönen että pitää tarkkailla miten etenee. Se on tikattu niin, että siihen on jäänyt sellanen ryppy sinne päätyyn ja se ryppy on nyt jännän värinen. Sellanen rusehtavan tumma. Mut ei oo kipee mitenkään. Toivottavasti ei nyt tulehdu tms. Tänään 12 pv leikkauksesta. Tikit kuulemma sulaa kuukauden.
Kp 16/29-39, yk 15
Vieläkö ehdit helmikuisiin mun kanssa?
Olen tässä miettinyt että pitäisi tilata aika gynekologille kun ilmeisesti mun kierto lähti kesälomalle ja kp 55 lakkasin laskemasta
BMI pitäisi myös saada alle 40 niin voisi kehdata mennä kysymään apuja. Elokuussa tulee 2 vuotta yritystä täyteen... Mies toivoi että tehtäisiin esikoinen ennenkuin hän täyttää 30....se on jo seilannut se laiva. Adios amigos sille suunnitelmalle. Jotenkin alkaa naurattaa tämä touhu välillä kun, olin jo hetken aikaa päässyt siihen zen mielentilaan ettei meille lapsia suoda ja kun tulet tänne lukemaan pitkään yrittäneiden plussa uutisia niin taas on toivoa täynnä.
Kipuja ei kuitenkaan oo ollut oikeastaan olleenkaa sitten perjantain, jolloin vihlaisi/kramppasi muutaman kerran. Tää on outoa, koska nyt parit edelliset menkat on olleet niin kivuliaat, että on ollut pakko ottaa buranaa.