Joulukuiset 2018

Kotona tarkkaillaan vuotoa ja kipua.. jos kumpikaan kovenee ni sitte pääsen tarkistuttamaan tilanteen...
Muuten odotellaan tiistaina olevaa np-ultraa..

Muokattu viimeksi:
Muistaakos joku pitikö sokerirasituksessa antaa pissanäyte? Vai oliko se vain se 12h paasto ja sit litkitään niitä ällöjä juomia ja annetaan vähän verta..?!

Muistaakos joku pitikö sokerirasituksessa antaa pissanäyte? Vai oliko se vain se 12h paasto ja sit litkitään niitä ällöjä juomia ja annetaan vähän verta..?!

Ei tarvinu pissanäytettä, pelkkä 12 tunnin paasto tosiaan ja kolme eri verinäytettä otetaan. Ensin lähtöarvo ja sen jälkeen juodaan se litku, tunnin jälkeen väliarvo ja seuraavan tunnin jälkeen viimeinen arvo ja sit se oli siinä.

Terveiset rapakon takaa. Oltiin lähes kolme viikkoa kiertelemässä vähän amerikkaa. Matka meni suht hyvin, muutamat pahat olot tuli matkalla. Lento kotiinpäin oli jo hirveä, oksensin lähes puolet matkasta [emoji17] ja nyt tää aikaerosta johtuva väsymys tähän normaalin väsymyksen päälle on aivan hirveä!

Tänään on pitkästä aikaa ollut kohdun kasvukipuja/nippailuja. Torstaina olisi vuorossa ultra :)

Terveiset rapakon takaa. Oltiin lähes kolme viikkoa kiertelemässä vähän amerikkaa. Matka meni suht hyvin, muutamat pahat olot tuli matkalla. Lento kotiinpäin oli jo hirveä, oksensin lähes puolet matkasta [emoji17] ja nyt tää aikaerosta johtuva väsymys tähän normaalin väsymyksen päälle on aivan hirveä!

Tänään on pitkästä aikaa ollut kohdun kasvukipuja/nippailuja. Torstaina olisi vuorossa ultra :)

Tervetuloa takas Suomeen! :) Kyllä mä oon ite niin mukavuudenhaluinen pelkuri etten uskaltais edes ruotsinlaivalle lähtiä alkuraskauden pahoinvointien kans, en kestäis oksennuspelkosena yrjötä jossain laivassa tai varsinkaan lentokoneess..

Tervetuloa takas Suomeen! :) Kyllä mä oon ite niin mukavuudenhaluinen pelkuri etten uskaltais edes ruotsinlaivalle lähtiä alkuraskauden pahoinvointien kans, en kestäis oksennuspelkosena yrjötä jossain laivassa tai varsinkaan lentokoneess..

Kiitos. :)
Kyllä se itseäni mietitytti, mutta matka oltiin osittain maksettu viime heinäkuussa. Pieni salamatkustaja kun päätti mukaan tulla, se piti vaan hyväksyä.

Onko kukaan jo alkanut öljyämään vastaa ym.paikkoja raskausarpien ehkäisynä? Itse olen vähän netissä katsellut, että tarkoitukseen on bio-oilia ja jotain toistakin vastaavaa? Onko kokemuksia? Mites, onko kellään napakorua ja miten sen kanssa ootte toimineet nyt tai edellisissä raskauksissa?

Mä otin aiemmissa raskauksissa napakorun pois siinä vaiheessa kun maha oli jo aika iso, en muista enää viikkoja, mut jossain vaiheessa tulinse tunne että se kannattaa ottaa jo pois. Nyt aion myös ottaa siinä vaiheessa vasta kun se alkaa siltä tuntumaan. Josko en sit enää synnytyksen jälkeen laittaiskaan takas..

Ihana kuulla!

Mä aloitin tällä viikolla jo rasvaamaan. Kuiva iho, ei mee hukkaan muutenkaan

Mä oon saanu hulluuskohtauksen ku enää ei jaksa googletella raskaudesta koska tuntuu liikkeet ym. Niin aloin lueskelee synnytyksistä, ja nyt oon iha tohkeissani niitten suhteen XD

Minkälaisina sulla tuntuu liikkeet ja missä kohtaa alkoi tuntua? Innolla odotan, että pääsee itse niin pitkälle, että tuntee vauvan liikkeet. :)

Minkälaisina sulla tuntuu liikkeet ja missä kohtaa alkoi tuntua? Innolla odotan, että pääsee itse niin pitkälle, että tuntee vauvan liikkeet. :)
En siis tunne liikkeitä vielä, oon vaa googletellu liikaa koska niitten pitäis alkaa tuntumaan.. :D niin siirryin synnytyksestä googlaamiseen jo :D

Vuotoa tulee edelleen ajoittain. Loppuu kuulema viimeistään sitte ku kohtu on kasvanu vähän isommaks niin istukka pääsee siirtymään pois kohdun suulta :) paljon helpompi olla ku tiedetään nyt että ei oo vakavaa :)

Hej eikö veriryhmää selvitetty siinä labrassa missä käydään ennen nt ultraa? Miks se ei näy missään? :o

Takaisin