Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Muistaakos joku pitikö sokerirasituksessa antaa pissanäyte? Vai oliko se vain se 12h paasto ja sit litkitään niitä ällöjä juomia ja annetaan vähän verta..?!
Terveiset rapakon takaa. Oltiin lähes kolme viikkoa kiertelemässä vähän amerikkaa. Matka meni suht hyvin, muutamat pahat olot tuli matkalla. Lento kotiinpäin oli jo hirveä, oksensin lähes puolet matkasta [emoji17] ja nyt tää aikaerosta johtuva väsymys tähän normaalin väsymyksen päälle on aivan hirveä!
Tänään on pitkästä aikaa ollut kohdun kasvukipuja/nippailuja. Torstaina olisi vuorossa ultra :)
Tervetuloa takas Suomeen! :) Kyllä mä oon ite niin mukavuudenhaluinen pelkuri etten uskaltais edes ruotsinlaivalle lähtiä alkuraskauden pahoinvointien kans, en kestäis oksennuspelkosena yrjötä jossain laivassa tai varsinkaan lentokoneess..
Onko kukaan jo alkanut öljyämään vastaa ym.paikkoja raskausarpien ehkäisynä? Itse olen vähän netissä katsellut, että tarkoitukseen on bio-oilia ja jotain toistakin vastaavaa? Onko kokemuksia? Mites, onko kellään napakorua ja miten sen kanssa ootte toimineet nyt tai edellisissä raskauksissa?
Mä oon saanu hulluuskohtauksen ku enää ei jaksa googletella raskaudesta koska tuntuu liikkeet ym. Niin aloin lueskelee synnytyksistä, ja nyt oon iha tohkeissani niitten suhteen XD
En siis tunne liikkeitä vielä, oon vaa googletellu liikaa koska niitten pitäis alkaa tuntumaan.. :D niin siirryin synnytyksestä googlaamiseen jo :DMinkälaisina sulla tuntuu liikkeet ja missä kohtaa alkoi tuntua? Innolla odotan, että pääsee itse niin pitkälle, että tuntee vauvan liikkeet. :)