Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emmaljungaan palaan aina itse. Tykkään että on kääntyvät eturenkaat, joten meillä on super vikingit ja oikeastaan myös tavallinen istuin samaan runkoon (eli super nitro). Maalla kun ollaan niin outdoor-renkailla on meidän menopeli. Mä en ole kokenut yhtään raskaaksi työntää, toisin kuin taas Vaiana oli. Riippuu varmaan renkaista, maastosta ja mistä tykkää :). Meillä oli vanhat briot ennen näitä, ja ne oli ihan kauheat työntää.
Meillä oli ekat vaunut Emmaljungan Super Nitrot, ja ilmakumirenkailla ehdottomasti. Maalla kun oltiin, niin oli tosi hyvät vaihtelevassa maastossa, meni tosin sitten vaihtoon myöhemmin, kun julkisissa täällä kaupungissa oli vähän isot. Mutta varmaan ihan ässät maalla. :) Ja tosi kevyet työntää.Meillä ei ole vielä mitään hankittuna. Ensimmäinen lapsi kyseessä niin hankitalista tuntuu pitkältä kun nälkävuosiOlis kiva löytää mahdollisimman paljon asioita käytettynä, mutta veikkaan että loppupeleissä tulee uutena hankittua suurin osa.
Vaunuja olen jo katellut ja itseäni miellyttäisi eniten Britax go bigit tai Phil & Tedsin Sport vaunut. Harmi että asutaan niin maaseudulla ja kaukana isommista kaupungeista, että joutuu aikamoisen reissun tekemään että löytyy lähin kattava lastentarvikeliike jossa mahdollisesti pääsis vaunuja koeajamaan.
Onko teillä kokemusta noista kaksista vaunuista ja etenkin niiden maasto-ominaisuuksista tai suosituksia hyvistä "maastovaunuista"? :D Tosiaan kaksi koiraa kun taloudesta löytyy ja lähitiet on pääasiassa hiekkaa tai todella huonoa asfalttia, sekä lenkkeillään paljon metsäteillä, niin vaunujen tärkein ominaisuus ois se miten ne rullaa vähän huonomalla pinnalla.
Mun tekis mieli ostaa Baby's Only lämpöpussi turvakaukaloon mutta meillä nelosella oli sellainen ja pussi oli todella ison oloinen meidän kaukaloon.
En tiedä miks taas ajattelen että josko se nyt sopis siihen paremmin. Koko ei kuitenkaan pussissa oo muuttunut.
Se on kyllä niin ihana pussi, että melkein menis kaukalo vaihtoon jollei mahtuisi.
Meidän kaukalosta on aurinkosuoja mennyt vähän rikki, joutuu ostamaan tilalle sen babys onlyn neulotun suojan. Harmi vaan että beigejä ei taida saada, sopisi kaikkein parhaiten.