Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tiitu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä hommasin viime raskaudessa bola korun tilasin muistaakseni raskauskeiju sta. Kivaa pientä helinää piti ja kun kuopus oli pieni mielestäni helinä edelleen hyvin rauhoitti pienokaisen. :) nytkin tarkoitus ottaa käyttöön tässä raskaudessa.

Kakkosen raskausaikana ostin bolakorun. Käytin kyllä päivittäin oston jälkeen. En mä tiedä vaikuttiko mitenkään.

Ostin sunnuntaina käytetyt emmaljungan scooterit tuolle pienimmälle käyttöön. Näin säästän yhdistelmiä tulevalle vauvalle. Ja ehkä tuon neiti "kaikki on minun" on helpompi luovuttaa ne yhdistelmät tulevalle vauvalle kun hänellä on käytössä toiset.

Mullakin olis emmaljungat mihin vois hankkia sen lisäosan mutta en usko että esikoinen jaksaa istua siellä alhaalla :D mietin kans noita donkey duoja mutta hitto kun on suolainen hinta niillä :D käytettynäkin!
Joo hinta on ihan kamala :D mutta, mutta..

Kaveri tilasi ne Hollannista ja säästi noin 300€.. hieman houkuttelee :D

Joo hinta on ihan kamala :D mutta, mutta..

Kaveri tilasi ne Hollannista ja säästi noin 300€.. hieman houkuttelee :D
Satutko tietämään että mikä kauppa oli kyseessä? :p Tosin ite kun joskus miettinyt noita kalliimpia hankintoja, niin tullut siihen tulokseen että maksan sitten vaikka täällä vähän enemmän, niin on helpompi hoitaa sitten esim. takuuasiat jos tulee jotain. Koska hermo ei kestä ylimääräistä säätämistä. :hilarious: Oon kanssa kattonut noita Donkeyja käytettynä, mut jengi pyytää niistä niin älyttömiä hintoja että mieluummin sitten ostan vaan uudet. :rolleyes:

Satutko tietämään että mikä kauppa oli kyseessä? :p Tosin ite kun joskus miettinyt noita kalliimpia hankintoja, niin tullut siihen tulokseen että maksan sitten vaikka täällä vähän enemmän, niin on helpompi hoitaa sitten esim. takuuasiat jos tulee jotain. Koska hermo ei kestä ylimääräistä säätämistä. :hilarious: Oon kanssa kattonut noita Donkeyja käytettynä, mut jengi pyytää niistä niin älyttömiä hintoja että mieluummin sitten ostan vaan uudet. :rolleyes:
Joo, se oli nimeltä BabyPlus :)
Täytyy vielä mainita, että tuolta tilattuna oli toimitusaika lyhyempi kuin eräästä suomalaisesta olisi ollut :D
Mutta taidan itsekin tilata vaunut silti ihan vaunuaitasta. Haluan päästä helposti huoltamaan yms.

Mun tekis niin mieli hommata sellainen turvakaukalon kuomu, semmoinen kudottu. Meidän turvakaukalon omassa kuomussa on jo pieni reikä, vaikka on vain yhdellä pikkuisella ollut. Nyt sais hiukan alea yhdestä nettiputiikista, mut ei taida silti uskaltaa vielä :shy:

Mun tekis niin mieli hommata sellainen turvakaukalon kuomu, semmoinen kudottu. Meidän turvakaukalon omassa kuomussa on jo pieni reikä, vaikka on vain yhdellä pikkuisella ollut. Nyt sais hiukan alea yhdestä nettiputiikista, mut ei taida silti uskaltaa vielä :shy:
Jos meinaat Raskauskeijua, niin mulle tulee sieltä melkein joka viikonloppu joku alekoodisähköposti, joten varmasti tulee vielä monta tilaisuutta tilata. :) Mutta jos et sitä meinannut, niin never mind. :joyful: Tuli vaan mieleen kun siellä taitaa noita justiinsa olla.

Jos meinaat Raskauskeijua, niin mulle tulee sieltä melkein joka viikonloppu joku alekoodisähköposti, joten varmasti tulee vielä monta tilaisuutta tilata. :) Mutta jos et sitä meinannut, niin never mind. :joyful: Tuli vaan mieleen kun siellä taitaa noita justiinsa olla.

Sitä just tarkoitin :joyful:. Eihän tuo 10 % edes ole paljon, joten varmasti saa sillä hinnalla myöhemminkin :).

Sitä just tarkoitin :joyful:. Eihän tuo 10 % edes ole paljon, joten varmasti saa sillä hinnalla myöhemminkin :).
Jep, mutta voihan sen ajatella vaikka niin, että tuolla alella saa esim. postarit katettua. Säästöä sekin. :grin

Tällä kertaa esikoisen aikoihin verrattuna aion ns normihankintojen lisäksi sijoittaa kantotakkiin. Viimeksi ei ollut ja ähertelin vaikka minkälaista ratkaisua itseni ja vauvan suojaksi. Paljon tuli kuitenkin kanneltua.

Tällä kertaa esikoisen aikoihin verrattuna aion ns normihankintojen lisäksi sijoittaa kantotakkiin. Viimeksi ei ollut ja ähertelin vaikka minkälaista ratkaisua itseni ja vauvan suojaksi. Paljon tuli kuitenkin kanneltua.

Kantotakki on siitäkin kätevä, että ainakin joihinkin tulee mukana lisäksi raskauspaneeli, eli sama takki käy myös loppuraskaudesta mahan kanssa! Kantotakki oli kyllä esikoisen vauvavuoden yksi parhaita ostoksia, kun ei tarvinnut pukea vauvaa niin paljon.

Plääh, mulla on yksi Lenny Lambin kantotakki jonka ostin käytettynä, mutta en tykkää siitä :/ Miten saan perusteltua että haluun uuden? :D Mieluiten joku kivan värinen <3 , ehkä softshell

Hmm täytyy varmaan isäntää lämmitellä että miten olis uus kantokoppa ja telakka...edellinen veti niin viimeisiä että en suostu uutta tulokasta kyytiin laittamaan

Onks kukaa vielä ostanu tulevalle vauvalle mitään? :)
Vai onks kaikki maltettu olla ostamatta? :joyful:
Ite en oo tehny vielä mitään hankintoja.
Kai sitä muutama vaate tulee ostettua ennen rakenneultraa mutta yleensä oon vasta sen jälkeen alkanut ostopuuhiin kun sukupuoli tullu tietoon.
Mun vaatevalinnat kun on just sitte tytölle tai pojalle sopivaa. En osaa pitää mitää neutraaleja värejä lapsilla :grin

Listaa on tehty, mut en uskalla yhtään mitään ostaa ennen kun on eka ultra ohi :joyful:.

Muoks. Hitokseen saa rahaa menemään, vaikka on edelliset vielä kaikki jemmassa :wideyed:

Mullakin on jo melkoinen lista vaikka ollaan säästetty kaikki esikoiselta. Mut aika monta juttuu jäi hankkimatta ekalle kun ei tiennyt tarvitsevansa/haluavansa ja ihan kaikkeen ei rahatkaan riittänyt kun piti kaikki tärkeimmät perusjutut hankkii. Esim unipesä, imetystyyny ja hyvät kantovälineet on nyt ehdottomia hankintoja, mitä ilman viimeks pärjäiltiin.

Takaisin