Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo hinta on ihan kamala :D mutta, mutta..Mullakin olis emmaljungat mihin vois hankkia sen lisäosan mutta en usko että esikoinen jaksaa istua siellä alhaalla :D mietin kans noita donkey duoja mutta hitto kun on suolainen hinta niillä :D käytettynäkin!
Joo hinta on ihan kamala :D mutta, mutta..
Kaveri tilasi ne Hollannista ja säästi noin 300€.. hieman houkuttelee :D

Satutko tietämään että mikä kauppa oli kyseessä?Joo hinta on ihan kamala :D mutta, mutta..
Kaveri tilasi ne Hollannista ja säästi noin 300€.. hieman houkuttelee :D
Oon kanssa kattonut noita Donkeyja käytettynä, mut jengi pyytää niistä niin älyttömiä hintoja että mieluummin sitten ostan vaan uudet. Joo, se oli nimeltä BabyPlus :)Satutko tietämään että mikä kauppa oli kyseessä?Tosin ite kun joskus miettinyt noita kalliimpia hankintoja, niin tullut siihen tulokseen että maksan sitten vaikka täällä vähän enemmän, niin on helpompi hoitaa sitten esim. takuuasiat jos tulee jotain. Koska hermo ei kestä ylimääräistä säätämistä.
Oon kanssa kattonut noita Donkeyja käytettynä, mut jengi pyytää niistä niin älyttömiä hintoja että mieluummin sitten ostan vaan uudet.
![]()

Jos meinaat Raskauskeijua, niin mulle tulee sieltä melkein joka viikonloppu joku alekoodisähköposti, joten varmasti tulee vielä monta tilaisuutta tilata. :) Mutta jos et sitä meinannut, niin never mind.Mun tekis niin mieli hommata sellainen turvakaukalon kuomu, semmoinen kudottu. Meidän turvakaukalon omassa kuomussa on jo pieni reikä, vaikka on vain yhdellä pikkuisella ollut. Nyt sais hiukan alea yhdestä nettiputiikista, mut ei taida silti uskaltaa vielä![]()
Tuli vaan mieleen kun siellä taitaa noita justiinsa olla.Jos meinaat Raskauskeijua, niin mulle tulee sieltä melkein joka viikonloppu joku alekoodisähköposti, joten varmasti tulee vielä monta tilaisuutta tilata. :) Mutta jos et sitä meinannut, niin never mind.Tuli vaan mieleen kun siellä taitaa noita justiinsa olla.
. Eihän tuo 10 % edes ole paljon, joten varmasti saa sillä hinnalla myöhemminkin :).Jep, mutta voihan sen ajatella vaikka niin, että tuolla alella saa esim. postarit katettua. Säästöä sekin.Sitä just tarkoitin. Eihän tuo 10 % edes ole paljon, joten varmasti saa sillä hinnalla myöhemminkin :).
Nyt sää yllytätJep, mutta voihan sen ajatella vaikka niin, että tuolla alella saa esim. postarit katettua. Säästöä sekin.![]()
Haha, oon mestari perustelemaan itellenikin aina kaikkia enemmän ja vähemmän tarpeellisia hankintoja.Nyt sää yllytät![]()

Tällä kertaa esikoisen aikoihin verrattuna aion ns normihankintojen lisäksi sijoittaa kantotakkiin. Viimeksi ei ollut ja ähertelin vaikka minkälaista ratkaisua itseni ja vauvan suojaksi. Paljon tuli kuitenkin kanneltua.