Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1520517948.568243.jpg

Herkullista naistenpäivää mammat<3

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1520517930.434358.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1520517930.434358.jpg
    61.1 KB · Katsottu: 175
Mulla oli tänään ensimmäinen neuvola, vierähti siinä 2h kun juteltiin asioista. Mainitsin ongelmista syömisen kanssa syömishäiriön takia ja saatan saada ajan ravitsemusterapeutille. Nyt oon siis kuitenki syöny paremmin kun tiedän ruokkivani myös vauvaa.

Paino oli inasen laskenu, puolen kilon verran. Hämmennyin siitä koska tuntuu että oisin vaan turvonnu :hilarious: Hemoglobiini 129 ja verenpaine 131/78 eli hyvä. Sokerit ja valkuaiset neg. Kaikki hyvin siis arvojenki suhteen! Paljon asioita tuli käytyä läpi.

Ensimmäinen ultra (nt) 9.4. ja seuraava neuvola 30.4. :)

Siitä se Deb lähtee, neuvolakäynnit on ihania raskaana <3 ens kerralla neuvolassa kuuntelette jo sykettä :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Mulla on siis täällä sama tukiseteli. En oo vieläkään soittanut kellekään.. Jos mä huomenna. Käytin kuopusta lääkärissä kun tukkoinen ja lämpöä. Korvatulehdus oli eka sellainen ja tää onkin kuopuksen eka kunnon tauti. Aiemmat pikkunuhat on ollut ihan sellaisia ettei hidasta vauhtia mutta nyt on kyllä aivan sippi poika <3

Viimeistä alkoi jo 8+ viikolla järkyttävät liitoskivut. Mulla oli vielä niin kipeä oikea olkapää ja oikea polvi, johtuu siis hormoneista jotka mulla kuivas nivelet ihan kokonaan, et heräsin öisin aivan järkyttävää tuskaan :/ ja sit niitä jatku koko raskauden.

Mulla siis koskee häpyluun yläpuolelle oikealle puolelle, siis tosi kovaa! Säteilee välillä tonne toosaankiin ja alamaha kosketus arka:o ei muista että muista olis ollu... täällä makaan lattialla ja yritän leikkiä siirin kaa:( mies tietysti illassa ja pääsee vasta 22:(

Mulla siis koskee häpyluun yläpuolelle oikealle puolelle, siis tosi kovaa! Säteilee välillä tonne toosaankiin ja alamaha kosketus arka:o ei muista että muista olis ollu... täällä makaan lattialla ja yritän leikkiä siirin kaa:( mies tietysti illassa ja pääsee vasta 22:(

Kertokaas mitä luulette tän olleen? Alko ihan ykskaks kun kävin hakemassa esikon eskarista klo 13-13.30, kesti n20 asti ja nyt ei oo enää mitään... ei ole kosketus arkuutta tossa oikean munasarjan kohdalla, eikä muutenkaan minkään näköistä kipua :o oli muuten pirun kipee kun seisominen tai liikkuminen näin ylipäätään teki tosi pahaa:o ei ole mtn vuotoa... kokemista kellään?

Voisko olla vaan kasvu- tai kiinnikekipuja? Tai josko olisi joku munasarjakysta puhjennut tjsp. Mulla ei itellä oo ollut kystia, mutta mutsilla oli ja se oli hetkellisesti aina tosi kipee kun ne puhkes.

Mitä kokemusta mulla ollut noista kasvu/liitoskivuista niin ne ollu mitään yhtä kipeetä kun toi tän päivänen:o soitin jo nkl ja sanovat sieltä että jos ei vuoda ja pärjään niin voi odotella ti ultraan... ressaa vaan tämmönen, paljon,hyvin paljon!!!

Kystä mulla oli esikon odotuksen aikaan (kuulemma) vissiin kuivukasaan tms kun ei se ainakaan mitään kipua aiheuttanut... tai mitään muutakaan!

Että mä inhoon tätä raskaana olemista, pelottaa kaikki epämääräinen olo ja tuntemus... jatkuva stressi päällä kun tunne edes noita sintin liikkeitä eikä mulla ole sitä dopleria et vois tarkistaa tilannetta... vaikka luulisin saavani isomman stressin aikaseksi jos en niitä sykkeitä löytäs samoin tein:P

isot kystat voi kyllä olla just tollaisia, ja raskaushormoonithan ne voi joskus saada kasvamaan. Mun työkaverilla oli raskausaikana iso munasarjakysta ja se oli ihan hirveän kipeä, muistaakseni se leikattiin(en oo varma, muisti pätkii???)..mutta jospa sellainen tosiaan olisi puhjennut sulla? ymmärtääkseni ne ei aiheuta mitään hätää sikiölle, kipeä vaan äidille. Tsemppiä äippä!
Ja voimia myös kyfille:Heartred

Omaa napaa: pientä alamahan jyskytystä havaittu kun joutuu jonkin verran touhuamaan, muuten ei mitään oloja, kipuja, vuotoja... ei mitään! Kai se oli vaan jotain! Tiistaina ois ultra(jännää!!!!), ajattelin pyytää jos kätilö kattos noi munasarjat että näkyykö jälkiä kystistä tai muustakaan kivun aiheuttajista...
itku on tänään herkässä, itkin kun mikäkin idiootti kun katoin putouksen lopetusta:,) onneksi mies on töissä niin ei ollu todistamassa mun dorkaa käytöstä :D

Äippä juu tipassa käyty taas jälleen kerran..nyt iski sit vielä mahatauti..voi jössis että ottaa koville...toivottavasta kaikki sulla hyvin ja olis tuo vain liitos tai kohtukipuja ettei mitään ikävää

Takaisin