Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa, 12 lasta! :Heartbigred Saako kysyä JustMee minkälaisia ikäeroja teillä on lapsilla? :)
No mulla on isot jo isoja, kolme aikuista lasta. Neljä ekaa syntyi alta viiden vuoden. Sit tuli ikäeroa 3v viidenteen, 2v7kk kuudenteen ja sit taas kiritty niin että loput 7 lasta tulee olemaan 11v sisällä syntyneitä :) pienin ikäeroa eri 1v2kk, isoin 3 v ja useimmalla se 1v8kk välissä:) hankalasti selvitin mut en jaksanut alkaa kaikki välejä luettelemaan:)

Olen huomannut (tai noh meillä on) että semmoinen 1,5 vuotta on hyvä ikä ero:D meillä pienimmillään vuos ja isoimmillaan 1v10kk:p

Olen huomannut (tai noh meillä on) että semmoinen 1,5 vuotta on hyvä ikä ero:D meillä pienimmillään vuos ja isoimmillaan 1v10kk:p
Mä kanssa suosin noita pieniä ikäeroja, mut tietyistä syistä tullut muutama pidempi. Toi 3 v on ihan kamala, enkä tykännyt kyllä 2v7 kk kaan. 1,5 olis ihanteellinen

Kiitos äippä kysymästä :happy: Tietääkseni kaikki on vallan hyvin vauvalla, viikon päästä on nt ultra. Itse olen ollut niin väsynyt että kirjoittelu on jäänyt, vaikka luen keskusteluja. Epäilen että mulla voisi olla sokereissa enemmänkin ongelmia :sad001 ajaytelin 15.3 mennä rasitukseen.

Tuntuu että vertaistukea tarvisi paljonkin ja juuri niiltä joilla monta pientä lasta (kun muut ei tajua). Mut samaan aikaan on niin väsynyt ettei jaksa hakea sitä vertaistukea...:confused::inpain:

Meillä on myös 1. Ja 2. välissä 1.5 v, itseasiassa päivälleen olis tullut jos olisi laskettuun asti viihtyny yksiössään. 2. Ja 3. välissä 1v 10 kk. Päätettiin antaa neljännelle lupa tulla kun tulee, saas nähdä mikä ikäero tällä kertaa.:happy:(Vai tuleeko ollenkaan enään...)

Siiri-vauveli. <3 Jos meille 4. tyttö suodaan ni hänestä tulee Siiri tai Riina. <3

Kyfi020:lla jännää. Peukut pystyssä!

Sandy ihana kuulla susta, ollut huolissaan kun oot ollu hissukseen mutta ymmärrettäväähän se on:) raskaus ajan vaivat + paljon pikkuisia ei oo paras mahdollinen yhtälö jaksamisen kannalta... voimia sinne väsymykseen, samaa vaivaa pukkaa täälläkin...
Kuin luulet että sokrut heittää? Toivottavasti asiat ei oo niin kun onhan siinä lisää rassaamista raskaskauteen...
Mullakin ois rasitus 13.3, sellainen fiilis että käyn siellä turhaan... mut mistäs sitä koskaan tietää;)
Nii ja tsempit ultraan, tuuhan viim sit huutelee mitä pikkuselle kuuluu:) mulla ultraan 14 päivää :o ikuisuus...

Meillä on myös 1. Ja 2. välissä 1.5 v, itseasiassa päivälleen olis tullut jos olisi laskettuun asti viihtyny yksiössään. 2. Ja 3. välissä 1v 10 kk. Päätettiin antaa neljännelle lupa tulla kun tulee, saas nähdä mikä ikäero tällä kertaa.:happy:(Vai tuleeko ollenkaan enään...)

Siiri-vauveli. <3 Jos meille 4. tyttö suodaan ni hänestä tulee Siiri tai Riina. <3

Kyfi020:lla jännää. Peukut pystyssä!

Kyllähän se jossain kohtaa suodaan;) luottavaisin mielin vaan :)
Siiri on ihana nimi, taipuu vielä ihanasti meidän 2 v suuhun , Hiitii (tai jotenkin siihe suuntaan) <3
Meillä kaikilla muillakin S alkuiset nimet, nyt vaan mietintä myssy päähän mikä vois olla seuraavan nimi... Seela nimeen oon hiukan tykästynyt, pojan (jos semmoinen nyt meille erehtyy tulemaan) nimestä ei kyl sit oo mitään käryä :p

..pakko jakaa..:sorry:
Fiilikset outoja ja ihme itku kohtauksia,hirvee pahoinvointi ja oudot mahaolot:banghead: mä en kestä...nyt jos toivo nousee :nailbiting:niin kohta tullaan taas lujaa alas:sorry:
Huomenna testi kehiin!:facepalm:

Justmee mulla viikko vasta 24+ ja tämä on 9...kiitos äippä kyllä ollu hankalaa nää supparit raastaa niitä nyt tovi hillitty ja nyt kotona..tosin mies lähtee kisoihin to ja tulee vasta su et silleen mutta onneks ei tartte olla yksin....tervetuloa uusille...kyllä taas on kuullu te ite oot tuohon tilaan ittes hankkinu et ite saat kärsiä...ja et pitääkö niitä maailma yksin täyteen puskia no joo iteppä hyvinkin mut onneks täälä ei kukaan arvoste kiitos

Kyllähän se jossain kohtaa suodaan;) luottavaisin mielin vaan :)
Siiri on ihana nimi, taipuu vielä ihanasti meidän 2 v suuhun , Hiitii (tai jotenkin siihe suuntaan) <3
Meillä kaikilla muillakin S alkuiset nimet, nyt vaan mietintä myssy päähän mikä vois olla seuraavan nimi... Seela nimeen oon hiukan tykästynyt, pojan (jos semmoinen nyt meille erehtyy tulemaan) nimestä ei kyl sit oo mitään käryä :p

Toivottavasti! :happy: Edelliset saanu alkunsa suht helposti...
Ihania nimiä molemmat! <3 Meillä tytöillä nimet alkaa eri kirjaimella mutta niissä on 2. ja 3. kirjain sama vokaali, Siiri tai Riina siks just kun on toi "ii". :grin Meil on kans et tytöille helpompi keksiä..:)

Onks teillä muuten paljon kuultu lauseita ja kysymyksiä pojan yrittämisestä? Siis tyyliin "teettekö niin kauan et tulee poika." "Jokos seuraava olis poika...":shifty:

Justmee mulla viikko vasta 24+ ja tämä on 9...kiitos äippä kyllä ollu hankalaa nää supparit raastaa niitä nyt tovi hillitty ja nyt kotona..tosin mies lähtee kisoihin to ja tulee vasta su et silleen mutta onneks ei tartte olla yksin....tervetuloa uusille...kyllä taas on kuullu te ite oot tuohon tilaan ittes hankkinu et ite saat kärsiä...ja et pitääkö niitä maailma yksin täyteen puskia no joo iteppä hyvinkin mut onneks täälä ei kukaan arvoste kiitos

Miks ihmeessä me sua (tai ketään muutakaan) arvosteltais? Ei meillä oo mitään syytä:) tai ei kyllä kellään muullakaan pitäis olla mitään sanomista siihen että jos haluaa ison perheen... eikä sun kyllä yksinkään pidä kärsiä!!! Saako teidän suunnalla perhetyöltä tms apua? Koita jaksaa, onhan ne lapset sen arvoisia... voima hali<3

Toivottavasti! :happy: Edelliset saanu alkunsa suht helposti...
Ihania nimiä molemmat! <3 Meillä tytöillä nimet alkaa eri kirjaimella mutta niissä on 2. ja 3. kirjain sama vokaali, Siiri tai Riina siks just kun on toi "ii". :grin Meil on kans et tytöille helpompi keksiä..:)

Onks teillä muuten paljon kuultu lauseita ja kysymyksiä pojan yrittämisestä? Siis tyyliin "teettekö niin kauan et tulee poika." "Jokos seuraava olis poika...":shifty:

Kyllähän noita kuulee:p mulle on aika sama että kumpi sieltä tulee, vaikka oishan se kiva kokea että millasta on kasvattaa poikaa... toisaalta pelkkä ajatuskin pelottaa:p mies tykkäis jos poika erehtyisi olemaan (itse epäilen että ei se poika voi olla) vaikka on tyttökin sille enempi kun rakas:)

Sentään 24 jo, on vauvalla jo mahdollisuudet! Sua siis supistelee? En oo aktiivisesti seurannut tätä palstaa mut aina välillä eksyn. Kun ei tulla odottavissa oo suurperhe ryhmää niin kiva lukea täällä.
Ja mulla menee nää kyfit sekaisin, toinen odottaa ja toinen toivoo:)
Ihanasti on sulla odottava kyfi lapsia jo siunaantunut ja ylpeä saat olla:) toivotaan että loppua kohden helpottis sun olot:Heartred en voi sanoa että mullakaan odotus mitään ruusuilla tanssimista ole ja jostain kasista eteenpäin on ollut hankalimmat odotukset .

Olen kyllä huomannut että nää raskaudet alkaa joka kerta ottaa kovemmin kunnon päälle...
Aina vaan jotain uutta ja vakavampaa kun edellisellä keralla :o saa nähä mikä on tämän raskauden rasite...

Äippä kiitos jotku ihmiset on vain niin ärsyttäviä tai katehia....saa mutta vain ne jotka sitä todella tarvivat ei yleensä tällaset ei normi työtä tekevät ihmiset...justmee joo supistelee..paineet on pilvissä ja pumppu lyö 125 ylöspäin koko ajan ja jos samalla kaavalla mennään niin kohta alkaa se jäätävä pääkipu johon ei mikään auta paitsi synnytys...kyllä lapset on ihania en vaihtais mihinkään

Mulla oli tota tykyttelyä yli satasen meni mun syke just kasin odotuksessa. Tosin alkoi vasta joskus 30 viikolla.

Takaisin