Rakenneultrat ja niiden kuulumiset

Mulla ultra vasta 15.3. jollon 21+0. Tuntuu niin kauhean kaukaselta vielä, onhan tässä vielä 5 viikkoa aikaa siihen.
 
Mulla tasan viikon päästä. Sillon on jotain 19+5 - 20+5 väliltä. La nimittäin vieläkin vähän epäselvä.
 
Onpa jännä SportMom, että sulla on vielä epäselvä! Mulla vaihdettiin la viikolla eteenpäin nt-ultrassa ja sanoivat ettei enää vaihdeta sitä eli sillä mennään..

Onpa myös huojentavaa lukea, että muillakin on noin "myöhään" rakenneultra.. Kun väli on 18+0−21+6 , niin tuntu aluksi niin oudolta itsestä että jos jotain pahaa tulee, niin kiirehän tossa tulee.. Ai niin miten niin varaudun pahimpaan enkä osaa nauttia?
 
Meillä on 20.2. ja taitaa olla tasan 21+0 silloin. Kyl sitä on odotettukin...ja ootetaan edelleen! :grin
 
Lulu, mulla olis sillon alkuperäisten laskelmien mukaan 20+5, mutta nt-ultrassa vauva olikin viikkoa pienempi ja la:ta muutettiin. Kävin pari viikkoa sit yksityisellä ultrassa, jossa vauva olikin sit viikkoa suurempi, eli alkuperäisten laskelmien mukainen. Otin sit neuvolaan yhteyttä ja jos vauva on edelleen ru:ssa isompi, niin la muutetaan vielä kerran. Ei kait sitä yleensä enää tässä vaiheessa muutetakaan, mut mä pelkään että tämäkin raskaus menee yliaikaisuuden takia käynnistykseen, esikoinen syntyi siis vasta käynnistyksellä 42+0. En halua että tätäkään päästetään yhtään pidemmälle ja niin voi käydä jos la on viikkoa todellista myöhemmin.
 
Meillä rakenneultra 26.2. Viikkoja silloin 20+3. Vielä en osaa jännittää ollenkaan, kun sukupuolikin jo selvillä.
 
Meillä rakenneultra 26.2. Viikkoja silloin 20+3. Vielä en osaa jännittää ollenkaan, kun sukupuolikin jo selvillä.

Mä en niinkään jännitä sukupuolta, se on vaan sellanen kiva lisä. Kunhan kaikki ois vaan hyvin, sitä eniten jännittää. :nailbiting:
 
Rakenneultrasta selvitty kotiin, kaikki hyvin lääkärin mukaan, huh :happy: Jännitti, koska hyvin vähän jos ollenkaan olen mitään liikkeitä tuntenut.
Käynti oli melko nopea ja mielestäni nt-ultrassa vauva näkyi paremmin. Tässä oli pelkästään lähikuvaa ja oli jotenkin oudosta kulmasta, etten kyllä olisi saanut selvää missä on pää ja missä käsi ellei lääkäri olisi sanonut. Mutta eihän se mikään leffateatteri ole ja lääkäri sai ilmeisesti tarpeelliset tiedot, mikä oli koko käynnin pointtikin.

Onko teillä muilla ollut ru:ssa mitattu lapsivettä tai katsottu istukkaa? Voi olla, että muistan väärin, että ne olisi tässä ultrassa pitänyt tsekata (esikoinen tulossa), mutta niistä lääkäri ei sanonut sanaakaan.
 
Takaisin
Top