Palautetta ja ideoita!

Tulipa muuten mieleeni, että aina kun foorumi lähettää sähköpostitse ilmoituksen, on lähettäjänä edelleen miramaria...
From: Vau.fi Foorumi <mira.heinonen@sandviks.com>
En nyt tiedä, onko tuolla hirveästi väliä, kun ei siihen pitäisi sähköpostitse vastata ollenkaan, mutta toisaalta tämä kielisi siitä, että sähköpostiosoite on edelleen tallennettu foorumin adminasetuksissa adminin osoitteeksi, ja silloin se saattaa näkyä sellaisissakin paikoissa, joissa oikeasti pitäisi olla jokin virallinen adminin osoite.
 
Kiitos tiedosta Suski75. En ole tuota huomannut kun en sähköposti-ilmoituksia käytä. Pitääkin katsoa mistä sen saisi vaihdettua tai hätyytellä muita jos en itse saa. Ei se iso asia ole, mutta suotta hämmentämässä väärä osoite.
 
Joo, asiasta olen kysellyt ja patistellut muita tahoja. Lopulta sain vastauksen, pop-upeja ei poisteta kokonaan, sillä ne on aina vähän aikaa kerrallaan. Tympeää, mutta ei voi mitään. :meh:
 
En tiedä pystyykö asialle kukaan mitään, kun en tiedä onko joku mulle kohdennettu mainos vai kaikilla pyörivä, mutta Ikean mainos, mikä itellä ainakin tulee nyt usein, on todella raskas ja jumittaa koko sivun siihen mainoslokeroon sattuessaan. Tällöin ihan skrollailukin on todella hankalaa, kun koko sivu tökkii. Kirjottamisesta ei tuu myöskään yhtikäs mitään. Toki aina tän mainoksen sattuessa päivitän sivun, mutta huonolla tuurilla se tulee aina uudestaan, ja kun jonkun ketjun aukaisee ja se siirtää suoraan uusimpaan lukemattomaan viestiin, niin ensinnäkään heti ei nää, että jumittaba mainos taas tuli ja on aika inhottavaa joutua heti päivittämään, kun se kohtakin silloin häviää, mitä olin lukemassa.

Niin voiko tälle ko mainokselle mitään? Eikö noilla mainoksilla oo mitään kokorajotuksia samaan tyyliin kuin kuvienkin lataamisella on kokorajat? En tosin ymmärrä noista mainosjutuista mitään, mutta tuntuisi ihan kohtuulliselta, että niitä jotenkin rajattais, ettei tommosia koko sivun jumittavia mainoksia pääsis ees kohdennettuna. Vai voiko tämmöstä ees tehdä?
 
En tiedä voidaanko asialle mitään, mutta pistin palautteen eteenpäin. Toivotaan parasta. Luulenpa että kokorajoituksia ei saada, kun ne tulee ulkopuoliselta firmalta. :meh:
 
Kiitos Vargynja :)

Mut noi pop-upit.. Nyt alko joku Samsungin pop-up -mainoskampanja. Se tulee jokaikisellä sivun päivityksellä ja kahdesti oon jo onnistunu muka painaa siitä mainoksesta itteni mainostajan sivulle, vaikkei koko mainos oo ees ilmestyny kuvaan vielä. Eikö näihin vois ees saada jotain tietoa kuinka kauan moinen kampanja kestää, niin tietäis olla vaikka kyseisen ajan pois foorumilta? :meh:
 
Tää on vähä ärsyttävä tää Samsungin mainos, lävähtää joka kerta ruutuun kun siirryt sivulta toiselleo_O Jotain rajoitusta sentään!
 
:meh: Näiden pop-up mainosten pitäisi näkyä vain kerran jokaisella käyttäjällä. Onpa tynpeää että se ei toimikaan niin. Mutta, näistä on Suomen sivuston päätoimittaja menossa juttelemaan mainostoimiston kanssa ja lupasi puhua niistä että ne otettaisiin pois. Toivotaan siis parasta.
 
Toi samsungin mainos tulee kyllä usein, ainakin mulla. Yleensä tulee heti kirjautumisen jälkeen pari kolme kertaa. Todella ärsyttävää!
 
Kyllä tuo mainos tulee useemman kerran, voi olla päivä väliä ja sit taas tulee useemman kerran...
 
Miksi selainversiolla kirjoittaminen tökkii? Välilyöntejä ei meinaa saada jne. Ongelma on vain täällä foorumilla, ei kännykässä/selaimessa muuten. Ei tuu kirjoittamisesta mitään...

Edit. Ongelma pahin salaisella puolella.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on samaa. Jos käyn foorumilla puhelimella niin käytän selainta. Jo kirjautumisvaiheessa tökkii... Tietokoneella/tabletilla kun käy täällä ei oo ongelmia.
 
Mainosjoukkojen mukaan tuossa oli jokin bugi että mainosta tuli jatkuvasti. Nyt se pitäisi olla korjattu ja sen pitäisi tulla vain kerran päivässä kullekin käyttäjälle. Ilmoitelkaa jos sitä vielä tulee jatkuvasti niin patistellaan korjaamaan lisää.

Kirjoitusongelman suhteen IT-tuki ilmoitti olevansa kiireinen, mutta katsovansa sitä.
 
Mainosjoukkojen mukaan tuossa oli jokin bugi että mainosta tuli jatkuvasti. Nyt se pitäisi olla korjattu ja sen pitäisi tulla vain kerran päivässä kullekin käyttäjälle. Ilmoitelkaa jos sitä vielä tulee jatkuvasti niin patistellaan korjaamaan lisää.

Kirjoitusongelman suhteen IT-tuki ilmoitti olevansa kiireinen, mutta katsovansa sitä.
Edelleen jatkuu tuo mainosongelma. Ja oliks siinä joku juttu, ettei niiden kampanjoiden pitäny kestää ku muutaman päivän kerrallaan? Toi telian samsung-mainos on nyt ollu jo yli viikon.

Ja sittensesimerkkietästä kirjotusongelmasta, en nyt korjaa noita välejä ollenkaanotäatä tekstistä: elieku kirjottaa lauseita, niinnvälillä lyökilvälilyönnin sijaan edeltävän sanan ekan kirjaimen. Todella ärsyttävää kirjottaa näin. Ei tosiaan ole samaa ongelmaaomissäänmmuualla kuin täällätfoorumilla. Eikö olekin tositnäppäräntnäköistät Myös väkimerkkien sijaanslyösvälillä noitanalkukirjaimiaa Olisi varmaan it:n syytä tarttua asiaanamieluummin ennemmin kuin myöhemmin, ilmeisesti heillähei ole käsitystäk millaista vaivaa tuo ongelmaoaiheuttaa.
 
Joo, ymmärrän täysin että tuo ongelma on todella raivostuttava. Vähän ihmettelenkin miten IT-tuki ei ole vauhdilla sen kimpussa. Hätyyttelen taas ensi viikolla. Viikonloppuna tuskin maksaa vaivaa...

Plussapallero, mikä puhelin sinulla on? Tieto auttanee mainosvian metsästämisessä. Voi rähmä, veikkaisin että ongelma on korjattu niin että toimii osassa puhelimista niinkuin pitää.
 
Takaisin
Top