----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti vuosi sitten kävin yksityiselle ja otettiin paljon kokeita. Kaikki muut arvot oli ok paitsi kilppari. Tällä hetkellä on niin huono rahatilanne etten pysty menemään.

Katjusha mielenkiintoista! Täytyypä googlata.

Muska yritän pysyä positiivisena.

Hirvi :) Hyvä kuulla. Tutkittiinko siinä myös munatorvien aukiolo?:rolleyes:

.

Mä tykkään myös Raskauskeijun One-stepeistä. Olen käyttänyt sekä liuskoja että puikkoja.
Nyt käytän (vissiin) loppuun elämäni viimeiset ovistestit. Ne on niitä paskoja RFSU:uita. Meidän Prismassa ei ole minkään merkkisiä ovistestejä. Sitte saa olla. Tytön pikkuveli on pakastimessa ja tulee sieltä, jos on tullakseen. Pitäis vaan siihen ajatukseen tottua :)

Tiedätkö, mulle tuli vedet silmiin. Kun jotenkin niin koskettaa sydämestä.

Mistä muuten tiedät että juurikin veli?

Minua on myös koskettanut Katjushan koko tarina. Ei tää voi olla niin vaikeaa ryhmässä kuulin 10v odotuksen odotuksesta ja mulle jäi mieleen kun poistuit saitilta ja mulle jäi kuva että luovutitte. Tuntui puolestanne pahalta. Sit ilahduin kun kuulin onnistuneista hoidoista.
Ja todellakin pidän peukkuja huurunenäpojalle!

Täällä joku kurkku tulehdus päällä.

Katjushan sinnikkyys on kyllä jotain niin ihan käsittämätöntä!

Sydämestäni toivoisin, että se plussa sieltä hänelle vielä tulee:Heartblue

.

Katjusha, maailman ihaninta että saitte tytön kotiin ja toivon niin kovasti että pikku veli tulee myös! <3

Minäkin täällä jännitän Mollukan tilannetta! :)

Kaikille tsempit ja onnet!

Tätä ketjua on niin mukava lukea, mahtava henki ja ihana tsemppaaminen päällä. Toivottavasti minäkin pääsen aktiivisemmin remmiin pian! Torstaina olis tarkoitus päästä rehveille ukko-kullan kanssa kaksistaan niin eiköhän tässä kohta päästä kunnolla vauvaprojektin kimppuun!

Ei vieläkään kuukautisia... :wideyed: Menkkajomoja ollut monta päivää, mutta ei oo vielä vuoto alkanut, vaikka koko ajan tuntuu, että alkaa. Testihän mulla oli nega sillon toissapäivinä. Jostain syystä nyt vaan odotuttaa se vuoto.

Plussapuhalluksia ketjulaisille. Nyt olis kyllä jo seuraavan plussauutisen paikka! :)

Ei vieläkään kuukautisia... :wideyed: Menkkajomoja ollut monta päivää, mutta ei oo vielä vuoto alkanut, vaikka koko ajan tuntuu, että alkaa. Testihän mulla oli nega sillon toissapäivinä. Jostain syystä nyt vaan odotuttaa se vuoto.

Plussapuhalluksia ketjulaisille. Nyt olis kyllä jo seuraavan plussauutisen paikka! :)

Mollukka :) Kuullostaa lupaavalta! Iiikkk, kun menee jännäksi....

Testaa, testaa...
.

Minä voisin melkeen lyödä vetoa että Molukan menkat antaa odottaa piiiiitkän ajan!

Tein nyt varmuuden vuoksi uudestaan testin ja nega, vaikka kuinka tihrustaisi...:pompus:

One step -testi.

Tein nyt varmuuden vuoksi uudestaan testin ja nega, vaikka kuinka tihrustaisi...:pompus:

One step -testi.

Nuo testit on ihan hanurista tai kyllä ne plussat näyttää mutta tosi myöhään. Marketeista saatavat Pregcheckit on minusta hinta-laatusuhteelta parhaimpia. Eli jännitys jatkukoon!

:greet025 Niin erikoinen päivä siinä mielessä, ettei yhtään mitään oiretta noiden vihlomisten jälkeen.

No ehkä on yhä ihan pientä vihlontaa, muttei enää sitä jomotusta.

Vain töissä ruokailu aluksi melkein kuvotti, mutta olo meni ohi, kun sai ruokaa suuhun. Oli hetkellinen tuntemus.

Nyt punkkua, jotta kiinnittyis ja kunnolla :)

Dpo 8

.

Takaisin