----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Hirvi negasta...
Täällä holahtelee jotain ihmevalkkaria, saapa nähdä. Aika toivoton tunne on tämän kierron kehittymisestä. Kattellaan kattellaan... Ovistesti tais tulla tehtyä, vaikka ei kannattaisi mitään testailla. Nega onneton se on...
kp 12 ?

Tein kaksikin testiä. Toiseen viivapaikka ilman väriä ja CB digi "ei raskaana" :-(

Milloin lähdet matkalle Tähti, joko tässä kuussa?

Hirvi :) Tsempit, jospa viivanpaikka huomenna vahvistunut.

Kuunvaihteessa.

.

Hirvi pahoittelut negaata
Mollukka ikävää jos kurvaa täti..
Katjusha, miksi ei testiä?
Tähti, meettekö kauas?

Täällä menkkajomotukset jo tuntuu. Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta varmaan ihan kohta. :shifty: Plääh.

Mollukka :) et kuitenkaan vielä testannut?

Toivoa on, kunnes... mutta jospa jäis tulematta. Menkkajomotuskaa ei kaikkea kerro.

Täällä jomottaa jo toista päivää ihan menkkamaisesti ja siis nipistelee:wideyed: Nyt nälkä yltynyt ihan järkyksi, koko ajan syömässä...

Nuo menkjajomot ei kyllä kerro välttämättä mitään. Mulla ei yleensä ole semmoisia kuin kierron pari ekaa päivää, tosi tosi lieviä. No kun raskauduin (kkm) niin oli menkjajomot jo pari päivää ennenkin.
Ja nyt kun katkesi tää viimeisin kierto niin siinä oli jo monta päivää ennen ja pahempia (ei kuitenkaan kuin vähän kipeitä) kuin ennen. Et ne tuskin kertoo välttis mitään.

Mollukka mikä dpo?

Mulla muuten viime kierrossa ovis tuli 3päivää myöhemmin kuin kahdessa edellisessä ja menkatkin saman verran "myöhässä". Ehkä se luteaalin on se 14päivää niin siksi näin.

Täällä yötäkohti tullut päänsärky ja illalla alkoi voimakas polttava närästys:wideyed:...luultavasti jostain ruoka-aineesta.

Tosin närästys niin harvinaista, että viimeksi sitä oli raskaana, ja se loppui synnytyssaliin. Sen jälkeen ei muistu mieleen.

Lämpö on tänään pompsahtanut takaisin 37C!
Alavatsaa myös nipistelee..pistelee jomotuksen ohessa!:scratch

Mun jomotus liittyy aina kuukautisten ekaan päivään, kierron muina päivinä ei ole yhtään mitään jomotuksia. Jomot on varmaan hyvin yksilöllisiä.

.

Aamulla vatsa kuralla....

Testattu dpo7 - ei mitään! Hirmusti vielä en pettynyt tässä vaiheessa.

Mutta saipa ainakin tiedon, ettei ainakaan ole selkeä positiivinen vielä, kun töissä on eräs asiakastilaisuus tänään joten otan vähän punkkua ruokaillessa :)

Myös närästys jatkuu...sekä vatsan juilinta...

.

Last edited by a moderator:
Eilen testasin negan. Harvoin tullut testattua, mutta jotenkin sitä nyt tuli testattua. Kuukautisia ei vielä kuulu, mutta tuntuu, että tulossa on. Joo, noi kuukautisia edeltävät jomottelut ym. on varmaan aika yksilöllisiä milloin mitäkin tuntuu. :grin

Dpo taitaa olla nytte 15(?) eli kyllä kohta pitäs alkaa.

Tsempit uuteen viikkoon! :)

Tsempit kaikille!

Täällä siis ihan koko ajan alavatsaa/ kohtua nipistelee...kävellessä vihlasee ajoittain:wideyed:

Ei tää voi olla mitään tavallista...
.

Ei nämä testit muutu tästä mihinkään. Sängynpohjamasennus tänään(kin).

Tähden oireet sen sijaan lupaavia!

Liitteet

• IMG_20180122_160733.jpg
    IMG_20180122_160733.jpg
    861.3 KB · Katsottu: 180
Jokaiselle omaan vaiheeseen tsemppiä ja peukut kaikille!

Mulla tänään(kin) o-testi oli nega. Folliultrassa oli jo kuitenkin 18 mm folli eli puhkee varmaan kohta.
Mulla on noita one step testejä, lääkäri käski ostaa cb:n. En nyt ostanut kuitenkaan, kun apteekissa hirveän kalliita.
Talletteluja tehty nyt kolme pva ja kyllä vielä kolme jaksaa...
Voi olla, että tuo ei näytä mulle positiivista koskaan tuo merkki, sanoi gyne.
Sanoi myös, että letrot kasvattaa isommaksi ennen ovista eli varoiksi siksi viel kolme päivää, jos sattuu kaavaan esim 24mm ennen ovista.

Jännää...

Ja jos ei tärppää nyt (tod näk) niin sitten uusi kierto samalla annoksella eikä tarvita ultraa kun nyt todettu, ettei tule mitään liiallisia kasvuja.

Ei nämä testit muutu tästä mihinkään. Sängynpohjamasennus tänään(kin).

Tähden oireet sen sijaan lupaavia!

Hirvi :) Sullahan on vasta dpo10? Älä suotta anna periksi tämän kierron suhteen..Toivoa on vielä roppakaupalla:3some Tsempit!

En tiedä onko oireeni lupaavia, mutta epätavallisia normaaliin kiertoon nähden.
Nyt olen asiakastilaisuudessa ja kohta nautin muutaman lasin talon punaviiniä toivottavasti hyvällä omalla tunnolla...

.

Jokaiselle omaan vaiheeseen tsemppiä ja peukut kaikille!

Mulla tänään(kin) o-testi oli nega. Folliultrassa oli jo kuitenkin 18 mm folli eli puhkee varmaan kohta.
Mulla on noita one step testejä, lääkäri käski ostaa cb:n. En nyt ostanut kuitenkaan, kun apteekissa hirveän kalliita.
Talletteluja tehty nyt kolme pva ja kyllä vielä kolme jaksaa...
Voi olla, että tuo ei näytä mulle positiivista koskaan tuo merkki, sanoi gyne.
Sanoi myös, että letrot kasvattaa isommaksi ennen ovista eli varoiksi siksi viel kolme päivää, jos sattuu kaavaan esim 24mm ennen ovista.

Jännää...

Ja jos ei tärppää nyt (tod näk) niin sitten uusi kierto samalla annoksella eikä tarvita ultraa kun nyt todettu, ettei tule mitään liiallisia kasvuja.

Kettutyttö :) Millä testillä sait tänään negan? Näin lähellä ovista, testi kyllä jo alkaa reilusti voimistua.

Cb:t on siitä "huonoja", että ne näyttää vain oviksen, niillä ei voi oikein ennakoida, kuten liuskoilla, joilla näkee viivan kehittymisen päivä päivältä.

Mutta hyvän kokoinen follihan siellä on, ovis käsillä :)
Tsempit!

.

Eilen testasin negan. Harvoin tullut testattua, mutta jotenkin sitä nyt tuli testattua. Kuukautisia ei vielä kuulu, mutta tuntuu, että tulossa on. Joo, noi kuukautisia edeltävät jomottelut ym. on varmaan aika yksilöllisiä milloin mitäkin tuntuu. :grin

Dpo taitaa olla nytte 15(?) eli kyllä kohta pitäs alkaa.

Tsempit uuteen viikkoon! :)

Mollukka :) ...jospas ne ei ala... :)

Jos sun kierto on säännöllinen, niin eikös se melkein tänään viimeistään alkaisi.

Pidän sulle peukut pystyssä!
!:3some

.

Takaisin