Tipaton tammikuu (;

Onpa ristiriitaista Elea... :(
Äläpä. Se on sanonut että kantaa kyllä vastuun kaikista lapsistaan. Osoittaisi vaan nyt olevansa sitten hyvä isä.. ja arvostaisi myös minua.. se olisi pienten kannalta tärkeää.

Hain eilen apteekista sen Vauvan odotus-kirjasen. :) pääsee täyttämään raskausajan juttuja sinne. (mistä tuli mieleen, että kuopuksen vauvakirjakin on melkein täyttämättä..... :bag: mä varmaan edes muista enää mitään mitä sinne pitäis laittaa ylös.. Auts.)

Hyvä puoli tässä foorumissa, voi vähän selailla mitä on ollu mielessä :D Mulla kans esikoisen vauvakirjassa paljon täytettävää jääny. Oon miettiny myös että hankkisin kokonaan uuden vauvakirjan, vaikka samanlaiset esikoiselle ja tulevalle pikkusisarukselle. En oo ollu täysin tyytyväinen esikoisen omaan.

Pitääkin käydä hakemassa kans apteekista se vihkonen :) kiitos muistutuksesta

Mä otin nyt työkseni täyttää kaikkien vauvakirjoja eteenpäin. Olinhan mä niihin kirjotellut enemmän kuin muistin. Kuvat puuttui, niitä etsin ja liimailin. :)

Täytyis alkaa ultran jälkeen metsästää tälle uudelle tulokkaallekin omaa kirjaa, tulis odotus-osio täytettyä ajoissa ja kunnolla.

Mahan alue kyllä muistuttaa olemassaolostaan iltaa kohden, mutta ei oo repäisyjä nyt vähään aikaan tuntunut! :)

Hyvää uutta vuotta foorumilaisille :)! Mullakin on jäänyt vuoden vaihteen aikana vähemmälle täällä kirjoittelu. Oon yhä täysin oireeton eikä jotenkin edes aina muista koko raskautta, niin tuntuu että ei ole juuri kerrottavaa :D Ehkä sitten ultran jälkeen kun asia muuttuu konkreettisemmaksi :)

Tuo vauvan odotus-kirja onkin viime vuoden mallia, siitä ilmestynee uusi painos taas tässä vuoden alussa. Täytyy pitää silmällä ja kaapata tämän vuoden painos matkaan kun tulee vastaan. :D

Mäkin kävin tänään sen nyt hakemassa. Ei ollutkaan enää kierrevihko niinku vuonna 2015. Onkohan uudessa painoksessa kuinka paljon eroa? :) Jotain ajankohtaisia alennuksia tms? En ehtiny vielä selata oliko tuossa edellisvuoden painoksessa mitään, joka olis menny vanhaks. Varmaan sikiön kehitys on pysyny samana ku ennen :p

Millon julkistetaan 2018 äitiyspakkauksen sisältö???? Ärsyttävää, ku ei näy ku tuo laatikko vasta tai sitte mun kuukle on särki :D

Edit: Katoin 2017 julkistuspäivän ja se oli vasta 7.3. :( Eli varmaan ennen sitä turha haaveilla.. :)

Muokattu viimeksi:
Mäkin kävin tänään sen nyt hakemassa. Ei ollutkaan enää kierrevihko niinku vuonna 2015. Onkohan uudessa painoksessa kuinka paljon eroa? :) Jotain ajankohtaisia alennuksia tms? En ehtiny vielä selata oliko tuossa edellisvuoden painoksessa mitään, joka olis menny vanhaks. Varmaan sikiön kehitys on pysyny samana ku ennen :p
Kierrevihko oli kivempi!
Huomasin, että ainakin Lapsimessujen mainos oli vanha. En oo ehtinyt syventyä paremmin, että onko tarjouksia. Ennenhän niitä oli.. Mut uudempi aina parempi, otan uuden tilalle kun käsiini saan. :D

Piti kaivaa Sloggin toppi laatikon pohjalta käyttöön. Viimeks käyttäny synnärillä kolmisen vuotta sitten.
Niin on tissit turvoksissa että ei meinaa nukkumisesta tulla mitään.

Millon julkistetaan 2018 äitiyspakkauksen sisältö???? Ärsyttävää, ku ei näy ku tuo laatikko vasta tai sitte mun kuukle on särki :D

Edit: Katoin 2017 julkistuspäivän ja se oli vasta 7.3. :( Eli varmaan ennen sitä turha haaveilla.. :)

Esikoisen la oli toukokuun lopussa ja sain silloin sen vuoden pakkauksen että toivoa on saada vuoden 2018 pakkaus [emoji4]

Näin alussa alkio ei paina vielä melkein mitään, että se laskettelukaatuminen jossa pienelle kävisi jotain, olisi varmaan muutenkin jo hengenvaarallinen. Mä laskisin alkuraskaudessa. Mutta jokaisenhan pitää itse nämä omalla kohdalla päättää. Kivaa reissua kuitenkin!!

Ai että otti päähän tänään! Olin koko päivän kaksin kerroin pahoinvoinnista ja illalla pyysin miestä hakemaan mulle jotain hedelmäkarkkeja kun niistä tuli sellainen olo että menis alas. Mies toi Ässä Mixejä, ja tietenkin sattui sellainen pussi että siinä oli reippaasti yli puolet salmiakkia >:(. Onhan tuo jäljelle jäänyt sokerimäärä enemmän kuin tarpeeksi, mutta silti otti ihan periaatteesta päähän kun yli puolet pussista meni haaskuuseen (eli miehen suuhun :D)

Saatoin ehkä kirjoittaa Fazerille ”yhyy raskaus ja pahoinvointi ja hormonihuuruinen mielenpahoitus!” -palautetta xD. Koska perkele nyt!

Ai että otti päähän tänään! Olin koko päivän kaksin kerroin pahoinvoinnista ja illalla pyysin miestä hakemaan mulle jotain hedelmäkarkkeja kun niistä tuli sellainen olo että menis alas. Mies toi Ässä Mixejä, ja tietenkin sattui sellainen pussi että siinä oli reippaasti yli puolet salmiakkia :mad:. Onhan tuo jäljelle jäänyt sokerimäärä enemmän kuin tarpeeksi, mutta silti otti ihan periaatteesta päähän kun yli puolet pussista meni haaskuuseen (eli miehen suuhun :D)

Saatoin ehkä kirjoittaa Fazerille ”yhyy raskaus ja pahoinvointi ja hormonihuuruinen mielenpahoitus!” -palautetta xD. Koska perkele nyt!
Hahhaaa! :grin Mä sain esikoista odottaessa melkein porttikiellon paikalliseen Kotipizzaan ku sain niin megaluokan raivarin ku ne oli laittanu mun pizzaan ananasta jota inhoan :p

Takaisin