Elea
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Äläpä. Se on sanonut että kantaa kyllä vastuun kaikista lapsistaan. Osoittaisi vaan nyt olevansa sitten hyvä isä.. ja arvostaisi myös minua.. se olisi pienten kannalta tärkeää.Onpa ristiriitaista Elea...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äläpä. Se on sanonut että kantaa kyllä vastuun kaikista lapsistaan. Osoittaisi vaan nyt olevansa sitten hyvä isä.. ja arvostaisi myös minua.. se olisi pienten kannalta tärkeää.Onpa ristiriitaista Elea...![]()
Saako näitä vauvan odotus kirjasia ilmatteeks apteekista?
Kierrevihko oli kivempi!Mäkin kävin tänään sen nyt hakemassa. Ei ollutkaan enää kierrevihko niinku vuonna 2015. Onkohan uudessa painoksessa kuinka paljon eroa? :) Jotain ajankohtaisia alennuksia tms? En ehtiny vielä selata oliko tuossa edellisvuoden painoksessa mitään, joka olis menny vanhaks. Varmaan sikiön kehitys on pysyny samana ku ennen![]()
Millon julkistetaan 2018 äitiyspakkauksen sisältö???? Ärsyttävää, ku ei näy ku tuo laatikko vasta tai sitte mun kuukle on särki :D
Edit: Katoin 2017 julkistuspäivän ja se oli vasta 7.3.Eli varmaan ennen sitä turha haaveilla.. :)
Esikoisen la oli toukokuun lopussa ja sain silloin sen vuoden pakkauksen että toivoa on saada vuoden 2018 pakkaus [emoji4]
Hahhaaa!Ai että otti päähän tänään! Olin koko päivän kaksin kerroin pahoinvoinnista ja illalla pyysin miestä hakemaan mulle jotain hedelmäkarkkeja kun niistä tuli sellainen olo että menis alas. Mies toi Ässä Mixejä, ja tietenkin sattui sellainen pussi että siinä oli reippaasti yli puolet salmiakkia. Onhan tuo jäljelle jäänyt sokerimäärä enemmän kuin tarpeeksi, mutta silti otti ihan periaatteesta päähän kun yli puolet pussista meni haaskuuseen (eli miehen suuhun :D)
Saatoin ehkä kirjoittaa Fazerille ”yhyy raskaus ja pahoinvointi ja hormonihuuruinen mielenpahoitus!” -palautetta xD. Koska perkele nyt!