Mies jännäsi minuutit vierellä ensimmäistä testiä tehdessä [emoji173]️ Mun piti kertoa torstaina muutamalle läheisimmälle ystävälle ja mun äidille. He osasivat odottaa, että testaan silloin, hoidoissa kun oltiin. No en kertonu, ku tuli fiilis, et haluan saada oman pään jollain tasolla varmaksi asiasta. Ystävät ja myös mun äiti, varmaan ajattelevat, että ei tärpännyt vieläkään, eivätkä kohteliaisuissyistä ole kyselleet perään :D
Huomenna aattelin antaa äidille parhaimman joululahjan ja yrittää olla kovin paljoa itkemättä (turha toivo) puhelimessa, kun toivotan hyvää joulua mummille
Ystäville myös ajattelin laittaa huomenna viestit.
Miehen perheestä ja kavereista ei olla puhuttu, he eivät tiedä et ollaan oltu hoidoissa. Ehkä ekan ultran jälkeen vanhemmille. Sen verran puhuttiin, et vkon 12 jälkeen vois alkaa enemmän puhumaan julkisesti.
Töissä kerron varmaan ens viikolla pe, ku nään pomoja. Osaavat myös odottaa testituloksen julkistusta. :)
Huomenna aattelin antaa äidille parhaimman joululahjan ja yrittää olla kovin paljoa itkemättä (turha toivo) puhelimessa, kun toivotan hyvää joulua mummille
Ystäville myös ajattelin laittaa huomenna viestit.
Miehen perheestä ja kavereista ei olla puhuttu, he eivät tiedä et ollaan oltu hoidoissa. Ehkä ekan ultran jälkeen vanhemmille. Sen verran puhuttiin, et vkon 12 jälkeen vois alkaa enemmän puhumaan julkisesti.
Töissä kerron varmaan ens viikolla pe, ku nään pomoja. Osaavat myös odottaa testituloksen julkistusta. :)