Mulla on ollut sekä edellisessä että tässä nykyisessä raskaudessa hyvin samanlaista. Plussauksen jälkeen teki mieli lukea kaikkea mahdollista vauvaan ja raskauteen liittyvää ja nyt ajatuskin siitä oksettaa. Joudun tsemppaan itseäni jopa tänne foorumille kirjautumiseen. Uskon sen liittyvän alkuraskauden pahoinvointiin ja tunneherkkyyteen sekä niihin liittyvään ahdistukseen. Silloin kaikki vauvaan ja raskauteen liittyvä ahdistaa. Viime raskaudessa tilanne muuttui, kun ensimmäinen kolmannes oli takana päin. Toivottavasti nytkin niin. Toivottavasti sullakin helpottaa, kun alun haasteista on päästy!
9+0
Kiitos tästä kommentista. Mulla on vaikeuksia tulla tänne välillä, vaikka haluankin. Tulee ihan fyysisesti huonoa oloa ja mietin että osittain mun pahoinvointi on henkistä. Mä en toivonut vauvaa, mutta kun se on tuloillaan, niin tiiän että siitä tulee rakas. Kaikki tää sopeutuminen yhdessä raskauden aiheuttaman fyysisen myllerryksen kanssa, on vain masentavaa. Tänään sain siivottua puolet asunnosta, hyvä minä, ollaan eletty haisevassa sikolätissä kun en vain ole jaksanut mitään.

Välillä tunnen itseni totaaliseksi friikiksi