Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt se väsy tuli. 8 illalla ei tee enää mieli nousta sohvalta tekemään niinku mitään, aamulla meinaa herätykset mennä ohi korvien ja töissä meinaa nukahtaa seisaalleen, tai ainakin siltä tuntuu.

9+5

Tää on kyl nii 'jees' kun oksu lentää ja mahakin ihan löysällä.. pitäis oikeesti istuu pöntöl joku oksu vati kädes

Mulla oli ekaa kertaa tänään niin hilkulla yrjön lentäminen, kun erehtysin haistamaan koirien ruokia tyhjällä mahalla.

Kaupassa käynnitkin on niin vaikeita, kun kaikki hajut etoo ja kuvottaa. Pelkään et oksennan jonnekin hyllyjen väliin.

8+4

Kaivoin tänään laatikosta pahoinvointirannekkeet, kokeillaan onko niistä mitään apua tähän jatkuvaan kuvotukseen.
Iltapäivällä alko hirveesti närästään, eikä ruokasoodakaan auttanu ko hetkeks. onneks löysin purkkapussin ja se helpotti.

Tänään on aamulla oksennettu ja illalla sama juttu.. Onneksi työpäivä kuitenkin sujui ilman oksuilua.
Alkaa vähän hirvittää, että miten kykenee olemaan töissä, jos olo pahenee :(

7+2

Kaivoin tänään laatikosta pahoinvointirannekkeet, kokeillaan onko niistä mitään apua tähän jatkuvaan kuvotukseen.
Iltapäivällä alko hirveesti närästään, eikä ruokasoodakaan auttanu ko hetkeks. onneks löysin purkkapussin ja se helpotti.

kerro sitten oliko siitä pahoinvointirannekkeesta apua? Mulla ollut ehkä pahin viikko tää 9+ viikkoo. Tosi etova olo ja laatta lentää välillä aamulla ja välillä illalla. Yök

Täälläkin pahoinvointi pahentunut ja oksentaminen alkanut. Onneks kaapista löytyi vielä esikoisen odotusajalta sairaalan oksennuspusseja, muutama laukkuun kauppareissuille tms mukaan jos sattuu joku haisemaan pahalle ja oksennus meinaa/tulee niin ei ainakaan hirmu pahaa sotkua saa aikaseks. Onneks ei oo ainakaan vielä mennyt niin pahaksi kuin esikoista odottaessa, sitä kauhulla ootetaan jos menee yhtä pahaksi niin miten sitten esikoisen hoito ja miehen kouluhommat saadaan järjestymään.

Täällä huomaan et 8+ alkoi oksentaminen, nyt pitäis alkaa helppaan, mut pahenee vaan ja nyt 10+6. Viikonloppuna kaikki syöty tuli ulos 15-60min kuluttua.... tänää pysynyt illalla sisällä, aamulla ja päivällä oksentanutn ja oikeesti on aika kurja olo. Kumpa tää vähän rauhoittuisi jo ! Kauheeta jos tää on loppuun tätä, äitini oksentanut puoli vuotta odotuksestaan....

Vi..tus aivan järkyttävää
Oli jo ennen plussausta, pariviikkoo oli pois ja nyt alko taas.. ei halua nähdä ketään tai puhua kellekään.
Väsymys myös melkoinen mutta kun mahdollista nukkua niin uni ei sitten välttämättä tuukkaan. Ehkä tuon ekan vaivan takia
Nyt 10+4

kerro sitten oliko siitä pahoinvointirannekkeesta apua?

Eilinen ilta oli parempi! Toki vähän oli ajoittain huono olo, mutta ei ollenkaan niin huono mitä tähän asti on ollu! Katotaan nyt miten tää päivä menee.. meinaa vaan ranteet tulla kipeeks noista ku varsinki vasempaan ranteeseen se välillä painaa aika kovaa

Kaupassa käynnitkin on niin vaikeita, kun kaikki hajut etoo ja kuvottaa. Pelkään et oksennan jonnekin hyllyjen väliin.

8+4
Mun mielestä kaikki hajut on taas niin ihania, että joudun ostamaan kaiken näköstä turhaa kun en vaan pääse ohi :angelic: Ne herkkukurkut on pahin, eilen jo kaupassa joku nainenkin totesi, että tuoksuupa vahvasti, mä vaan hihkasin että ihana tuoksu :woot: Se tais arvata mistä oli kyse..:hilarious:

Itellä onneks pahin pahoinvointi on aamulla aamupalan jälkeen mut menee nopeesti ohi ja illalla kuuden jälkeen alkaa taas pahoinvointi. Iltasin sitten saakin puhua wc-ankan kanssa norjaa.

Häirittevää ko ei oo pahoinvointia ollenkaan :eek::confused: nälkä on ja vähän närästää ja alaselkä kipee mutta missä pahoinvointi?!

Ihan kauhee yö takana. Koko yön vaan pyörin sängyssä, ihmeellinen paineen tunne mahassa jos vähänkään kallistui kyljellä liikaa. Oon tottunut nukkumaan kyljellä vähän mahalle kallistuneena. Nyt ainoa hyvä asento oli nojata mieheen tai ottaa vartalotyyny osin mahan alle tueksi. Ja mä oon niin levoton nukkuja että potkin sen koko ajan pois.

6 kun mies nousi niin luovutin ja odotin vaan kellonsoittoa :hungover:

Ihan kauhee yö takana. Koko yön vaan pyörin sängyssä, ihmeellinen paineen tunne mahassa jos vähänkään kallistui kyljellä liikaa. Oon tottunut nukkumaan kyljellä vähän mahalle kallistuneena. Nyt ainoa hyvä asento oli nojata mieheen tai ottaa vartalotyyny osin mahan alle tueksi. Ja mä oon niin levoton nukkuja että potkin sen koko ajan pois.

6 kun mies nousi niin luovutin ja odotin vaan kellonsoittoa :hungover:

Mulla on ollu myös tota paineen tunnetta! Lääkäri sanoi tänään että kuuluu raskauteen:)

Mulla on ollu tänään koko päivän pieni paineen tunne alavatsalla. Samoin molempien munasarjojen kohalla ollu vähän kipuja. Luulisin et seki kuuluu asiaan. Alaselkä myös kipeä, istuminen alkaa sattua ja kiva olla 8h koulutuksessa nyt..

Minun pahin oire on ollut tähän mennessä alaselkäkipu. Mutta se on nyt talttumassa kun olen vältellyt nostelua. Muutoin on lähinnä kevyt kuvotus ainaisena kaverina, aterioiden jälkeen pahempana kuin muulloin. Näin minulla on aina ollut, ei ole tarvinnut raskauden takia oksennella. Kuvotuksen tunne pitää kuitenkin koko ajan mielessä et raskaana ollaan.

Takaisin