Jemina :D :D noo, onhan se aika charmantti mies
:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaivoin tänään laatikosta pahoinvointirannekkeet, kokeillaan onko niistä mitään apua tähän jatkuvaan kuvotukseen.
Iltapäivällä alko hirveesti närästään, eikä ruokasoodakaan auttanu ko hetkeks. onneks löysin purkkapussin ja se helpotti.
kerro sitten oliko siitä pahoinvointirannekkeesta apua?
Mun mielestä kaikki hajut on taas niin ihania, että joudun ostamaan kaiken näköstä turhaa kun en vaan pääse ohi :angelic: Ne herkkukurkut on pahin, eilen jo kaupassa joku nainenkin totesi, että tuoksuupa vahvasti, mä vaan hihkasin että ihana tuoksuKaupassa käynnitkin on niin vaikeita, kun kaikki hajut etoo ja kuvottaa. Pelkään et oksennan jonnekin hyllyjen väliin.
8+4
Se tais arvata mistä oli kyse..

Ihan kauhee yö takana. Koko yön vaan pyörin sängyssä, ihmeellinen paineen tunne mahassa jos vähänkään kallistui kyljellä liikaa. Oon tottunut nukkumaan kyljellä vähän mahalle kallistuneena. Nyt ainoa hyvä asento oli nojata mieheen tai ottaa vartalotyyny osin mahan alle tueksi. Ja mä oon niin levoton nukkuja että potkin sen koko ajan pois.
6 kun mies nousi niin luovutin ja odotin vaan kellonsoittoa![]()