Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elvi~ ja Triokide oliko teidän aiemmat lapsukaiset poikia? Kun kirjoititte, että ei etonut yhtään raskauden aikana? Mä täälä mietin omia olojani, kun mullakaan ei ollut kahdessa aiemmassa (poika)raskauksissa etomista, tai ei ainakaan näin selkeesti. Oon kuullut monelta tutulta, että tyttöä odottaessa on etonut, että oliskohan tää nyt tyttö sit vihdoin? :D
Meinasin ihan samanlaista viestiä tulla kirjoittamaan! Polttelu kuulostaa kyllä närästykseltä.. Kokeile auttaako närästyslääke tai jossei sitä ole niin ruokasooda käy kanssa.Mulla on alkanut poltella ylävatsassa aina silloin tällöin. Nytkin makaan sängyssä ja olo on tosi inhottava. Ei kuitenkaan ole närästystä.
Mistäköhän tää johtuu? Onko muilla vastaavaa?
8+5
Veikkaan että on närästystä. Vai ookkos sää oksennellu täs raskauden aikana ny? Oksentelu voi aiheuttaa myös ruokatorven tulehusta joka tuntuu polttava tunteena ylävatsassa.
Jos on närästystä ni suositteleen jättään ainaki ruisleivän, sokerimehut ja sokerijugut pois. Ne ku turvottaa ja lisää närästystä.
Mulla on myös ollut vatsa löysällä plussa-testistä asti. Aamupäivällä ja myöhään illalla joutuu käydä "istunnolla". Joskus myös kolmannen kerran...rasittavaa!Tää oire on niin vaatimaton tähän etovaan oloon nähden että oon jättänyt sen huomiotta. Mutta siis plussatestistä lähtien mulla on ollut vatsa löysällä. Vatsa toimii 4-5 kertaa päivässä. Onko muilla ollut ripulia vai onko toi ummetus vaan se yleisempi oire?
Etova olo 24/7 ja taapero oksennustaudissa!!Aivan mahtavaa.
10+6
Musta tuntuu ettei mun raskaus ole mennyt tunnetasolla ihan putkeen.... silloin kun plussatestin teki, tuli ilo, mutta se on hiljaksiin hävinnyt pois kokonaan. En tunne enää mitään iloa tästä....Vaikka kuinka mietin että vatsassa asukki, niin mikään ilon tunne ei liikahda mihinkään. Lähinnä ahdistaa, masentaa ja itkettää. Puhuin neuvolassakin tästä aika karmeasta masennusolosta ja oli siellä vähän huolissaan ja varasi aikaa lääkärille.
Silloin kun plussa tuli niin kaupassa miehen kanssa hypisteltiin vauvanvaatteita iloisina. Muistelen vaan että oli se kivaa, sen lyhyen aikaa kun se kesti eli ennenku tää kaikki ahdistus, masennus ja muu vyöryi päälle ja ilo katosi. Nyt mies on se jolla on ilo jäljellä ja miettii paljon elämää vauvan/lapsen kanssa, mulla ei mitään iloisia tunteita. Asiaa ei auta sekään että ihan hirveä väsymys valtasi muutama viikko sitten ja hyvä kun jaksoi jotain tehdä silloin kun oli hereillä. Nyt on ihan kamalin väsymys alkanut väistymään mutta muuten on ihan yhtä alakuloinen ja onneton olo. Ilo missä olet......
9+1