Plussa vai ei?

2b5d1fabfd71761e106ed75cef38bf3d
iiks onko siellä joku :D

Näkyy siellä [emoji7]

Kide-85, mun viivalasit näkee jotain ehkä hailakkaa. Toivottavasti ylihuomenna vahvempi!

Mulla on rfsu:n testit näyttänyt tuolta tai tummempaa viivaa ja on ollut nega. Mieluummin testaisin pc:n testillä.

Näkeeks kukaan muu tässä? Luonnossa näkyy hento viiva.

Olen näkevinäni hennon viivan :)

d3c4500e6790b8026837c12688982048
tässä taas pc eilen! Musta tuossa rfsu:ssa oli tänä aamuna niin selvä etten kyllä ikinä ole tuommoista rfsu saanut testiin ilman että olisin ollut raskaana... Mutta saa nähdä, jännityksellä odotamme :D

Herukka, voihan tietty olla valemenkat? Punertava viiva tuossa on. :o ei ole kokemusta noista testeistä.

Mulla alkoi eilen menkat etu ajassa. Tein just testin.. onko babyplan testit kuitenkin huijareita?

Minäkin näen kyllä testissä viivan. Tuliko se ihan 3 min testiajalla? Nämä testit kuulema herkästi haamuilee jo muutama minuutti testiajan jälkeen.

Herukalla ja arinhodilla näkyy selkeät viivat, varovaisesti onnea :)

mutta kiden tikussa en valitettvsti nää :( tekisin huomenna uuden ! Tsemppiä!

http://aijaa.com/fw6VMK

Tindra: Joo on testi ajalla. No tuskin tuolla mitään on. Ikinä en oo kyllä noin "vahvaa" saanut tässä 2v yrityksen aikana..

Kyllä minä laskisin plussaksi, selkeet viivat molemmissa testeissä. Varovaiset onnittelut Menkathan voi tulla vaikka raskaana olisi. Toivottavasti pieni tarraa tiukasti kiinni ja saatte vauvan syliin asti!

0610562638776fd8378d3a051f4ca10c
eipä se minulla sitten vahvistumaan päin ollut :( sain keskiviikosta asti plussaa heikkona, mahaa on jomottanut menkkamaisesti ja rinnat alkoi olemaan eilen arat. Vähän itse epäilisin kemiallista raskautta... Ei mitään vuotoa ole mulla..

Herukalla selvä viiva! Mitä jos testaat toisen merkkisellä uudelleen?

Viivanpaikkako? Dpo 9

Liitteet

• 1512297349051.jpg
    1512297349051.jpg
    33.5 KB · Katsottu: 425
Laitan vielä tänne tämän kuvan kun tämä on vähän mystistä. Ylin on instalert testi keskiviikolta, siinä selvä vaikkakin haalea viiva, seuraava pc testi ja loput rfsu...
6644b05263600f4051e6bd9ebb2575e0

Meemis onko tuo testiajalla? Toinen viiva kyllä näkyy, mut yhtään en nää väriä :/ oisko viivanpaikka.. vai onko livenä punertava?

Takaisin