Plussa vai ei?

Täällä dpo 16 ja kaikki negaa,menkat piti alkaa eilen mutta kaksi päivää tullu ruskehtavaa limamaista. Joskos ne tänään sit alkas.

O-testiin tulee tollanen.. ruvennu vahvistumaan parin päivän sisään. Aiemmin ollu todella haalea. Dpo 16 ja menkkoja ei näy vaan ruskeaa tuhrua.

Liitteet

• 1512463635288.jpg
    1512463635288.jpg
    133.1 KB · Katsottu: 316
Onko täällä ryhmässä ketään joka olis plussannu negan jälkeen?
Minä eilen tein testin ja oli nega mutta ei olla aamu pissistä ja kerkesin juoda vettä ennen sitä aika paljo :nailbiting:. Olin kyllä aivan varma että plussa olis tullu mutta... oireita ei oo ollu vaan semmonen tunne joka voi kyllä olla toive ajatteluakin. Nii ja testi oli raskauskeijun halppis testejä..

Kirppu aika monilla ovistestit vahvistuu ennen menkkoja :) Itsellä muuttuu jopa plussaksi loppukierrosta. :)

Onko täällä ryhmässä ketään joka olis plussannu negan jälkeen?
Minä eilen tein testin ja oli nega mutta ei olla aamu pissistä ja kerkesin juoda vettä ennen sitä aika paljo :nailbiting:. Olin kyllä aivan varma että plussa olis tullu mutta... oireita ei oo ollu vaan semmonen tunne joka voi kyllä olla toive ajatteluakin. Nii ja testi oli raskauskeijun halppis testejä..

Mikä dpo tai kp sulla on menossa? Mä joskus aikanaan testasin niin aikasin kuin dpo 8 ja tietenkin oli nega. Dpo 9 ja 11 olikin jo plussia :)

jennis niimpä tietenkin. Itellä ei vaan oo niin käyny mutta jospa se sitä on kun r-testit näytä mitään. Muttakun ei menkkojakaan näy..

Viuhkaus95 samoilla aikalailla mennään. Mulla Dpo 16

Mulla menossa kp 37/32. Oiretta ottaa jos jonkinlaista, ma testasin pvpissistä megan mutta viikon vaihteessa testaan kyllä uudestaan jos ei mtn tapahdu.. tein rfsun testin sillon eilen. Tarkemmin mun tilanteesta piinaviikkoilijoiden ketjussa.

Muokattu viimeksi:
Tässä vielä kuva erikseen. Tuolla sivulla kuva on yhtä suttua. Onko tää viivanpaikka?

Liitteet

• 1512539337366.jpg
    1512539337366.jpg
    56.3 KB · Katsottu: 392
Emk, joku siellä häämöttää, mutta tosi vaikea nähdä kuvasta, että onko siinä väriä :/

Vaiana, sepä. Ja nyt on vasta dpo7, ja voihan tuo johonkin suuntaan muuttua. Menee jännäksi. Todennäköisesti kuitenkin tulen ryminällä alas pilvilinnasta.

Vaiana, sepä. Ja nyt on vasta dpo7, ja voihan tuo johonkin suuntaan muuttua. Menee jännäksi. Todennäköisesti kuitenkin tulen ryminällä alas pilvilinnasta.

No pidän peukkuja, ettet joudu ryminällä tulemaan alas :) vielä kuitenkin vasta dpo7
Muuttuisipa kunnon viivaksi<3 tsemppiä piinailuun :)

Mulla 6pvä menkat myöhässä, mutta raskaustesti näyttää tällästä. Oon hänmentyny. Mitä tää meinaa? Oon siis tehny monta testiä. Nyt en tiedä oonko vai enkö oo raskaana vai mitä tää niiku on. Ite nään tommosen haamu/viivanpaikan.

Liitteet

• E04E0B31-3C8D-4C27-B810-F39F6ABA278B.jpeg
    E04E0B31-3C8D-4C27-B810-F39F6ABA278B.jpeg
    1,005.3 KB · Katsottu: 445
Hempuliini, vaikea sanoa. Ehkä viisain tehdä uusi testi 2-3 päivän kuluttua, jos saisit selkeämmän tuloksen. Tsempit!

Takaisin