Plussa vai ei?

ff0ab58bd50af9b82c44e8c9ea5adbe7

Mitä tuumaa porukka tästä?

Oliko millaisia kokemuksia ihan marketin pregcheck merkkisestä testistä?

Kyllä mä nään tossa kaks viivaa mut täh.. eiks noi viivat oo väärin päin? Eiks kontrolliviiva oo aina tuolla väripuolen puolella ja testiviiva tuolla pissapuolella? :D

Nythän se sitten vasta alkoi jännittää :-P eilen kerroin miehelle (on työreissussa) ja tänään olin jo sitä mieltä että miksi menin sanomaan ja luomaan turhan pettymyksen ku menkat alkaa.. noh ehkä ihan hyvä että kerroinkin :-)

8e9c191b552cda2d1ed393e73c84276f

Aamupissistä tehty, ei oikeastaan muutosta kumpaakaan suuntaan ja taitaa olla vähän huono kuvakin. Kohta kunha apteekki aukee ni käyn ostaa digin. Saisi selvyyttä kun meinaa jännittää itseekin :-D

Onnea Tiimpuu! Kuinka mones yk tää oli? Kerropas nyt kaikki kikkakolmoset millä me muutkin plussataan ASAP. :rolleyes:

Kiitos. Olo erittäin epätodellinen. Ja tosiaan nyt oli eka kierto kun oli mahdollisuus raskauteen. Aiemmin menty synnytyksen jälkeen keskeytetyllä tai ajoitettu ei oviksen aikoihin.

Mulla ei siis käytössä mitään kikkoja, ei edes vitamiineja kun oletin että eihän se voi tärpätä niin nopeasti. Ehkä paras kikka siis on ollut se, ettei oo ollu paineita asiasta :-)

Toivon todella pikaisia plussia kaikille! Plussatuulia.

Takaisin