Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep, sama hommaJJuliaA, ehkä jotain näkyy mutta en tiedä, onko siinä väriä?
argh tää on niin raastavaa, pitäs odottaa vaan suosiolla pari päivää :D![]()
Sunnuntaihin pitäs malttaa odottaa mut kun en maltaView attachment 63008 Nyt paniikki... ikää 42v ja yksi kerta ilman ehkäisyä... tein clearblue earlyn. Ja vielä 5päivää kuukautisten alkuun, säännöllinen kierto. Onko tämä joku ”haamu”/ viivanpaikka vai plussa? Hämmentävää kun raskaus ei sinänsä ole ollut ajatuksissa enää mutta mutta...
Ok, kiitos vastauksesta. Tämä niin hämmentävää että kun ei tiedä mitä ajatella. Tässä iässä taitaa olla parempi toivoa jo sitä negaa... tiedän että huono paikka kysellä, mutta ei missään muualla näitä testejä taideta niin asiantuntevasti tuijotella :) iski vaan paniikki ja piti ajoissa testata malttamattomana.Mulle antanut selkeitä viivanpaikkoja valitettavasti :/ En sitten osaa sanoa että onko haamu vai nega...
On siis huono testi mihin ei yhtään luottaminen, koska joku outo viivannäköinen tuossa vaikuttaisi olevan. Asia selvinnee parin päivän kuluttua, tämä pelkopaniikkikauhistus saa vaan tekemään yliaikaisin testiä täälläMäkin oon saanu tuolla testilla aika röyhkeät viivanpaikat![]()
kiitos paljon vastauksesta! :)Eli ”merkkiin” ei todella luottaminen voisi sanoa, kaikkea siis myyvätkin! Täytyy kuitenkin hankkia ihan varalta toinen merkki ja katsoa uudelleen parin päivän päästä. Olisihan se lähellä mahdottomuutena jo tässä iässä kerrasta tulla raskaaksi, sitä vaan oma mieli alkaa kehittelemään hätäpäissään kaikkea. Tosi hienoa että täältä saa vastauksia tämmöinen panikoija, jo helpotti :)Mä saan kans tolla testillä joka kerta viivan esiin, en suosittele yhtään!
Näkeekö joku tässä jotain?? Pakko oli vielä ennen nukkumaanmenoa yksi rfsu tehdä, ei pystynyt odottaa edes aamuun [emoji85]
![]()